Nem olyan gondom nincs, hogy nem tölt csak az akksim volt sz*r, mert már "100" éves, de tegnap beleraktam az új akksit és óramű pontossággal működik minden F*SZA!
Kössz a segítséget, mostmár csak a vezárműlánctól tartok, hogy kell-e cserélni. Mikor odahúzom neki és hirtelen felugrok 4000-ről 7000-re -mondjuk csak akkor hallom mintha elmaradna a szelepvezérlés, de ez nem kézzelfoghatóan megállapítható, inkább tényleg csak akkor hallom amikor sprintelek, de azt is csak alacsonyabb fordulat tartományban.
Na nemtom. Mégegyszer kössz.
Attól hogy töltés nélkül mentél nem lehet baj de akkor valami gondod van a generátor és társai körül. Biztos hogy nem volt töltésed??? Mert attól hogy az akku nem töltött fel általában az akku szar cellazárlatos, vagy csak szimplán már öreg és nem veszi fel a töltést, attól is elbaszódhat ha felborul az akku vagy véletlenül megforgatod mint a búgócsigát. Ha elalszik a töltésjelződ akkor van töltés legfeljebb nem túl nagy de azt ha rámérsz járó motornál a saruknál akkor le lehet ellenőrizni.
Hát előszőr is ugy kezd a dolgot hogy megszerzed a listát (ha nem tudod letölteni szólj) azon rajta vannak azok a típusok amiket behozhatsz az országba ne keres benne logikát mert mi sem találtunk két tök ugyan olyan blokkal szerelt közül az egyik jöhet a másik nem bár ezek inkább a 99-elöttiekre vonatkozik csak pár db van utánna. Aztán gó ki és megveszed mi németből hoztuk tavaly augban. a motorra kint kell egy ideglenes rendszám és egy két hetes bizti ami ügyintészéssel rendszámal cakk-pakk 100 eur volt. azt rádobtuk és irány a határ ott gond nélkül átjössz nem igazán kérték a papírokat egyik oldalon sem aztán átíratás ithon és most már sajna reg díj is, ja és még az eredetvizsga költsége, nem fogadják el azt az igazoló lapot amit ott kint kapsz igy sajna nem tudod lespórolni. Mindent egybevéve 9 kor nyitott a bolt és mi 11 re már kompletten menetkészen álltunk elintézve mindent és ez csak 100 euba volt a motor árán felül, ha jó áron találsz érdemes de lötte mindenképp fixáld le a vasat és nem árt ha viszel egy kommunikálni képes embert mert késségesek és elmondanak mindent nem tagadnak le semmit de ha nem kérdezel nem igazán bőbeszédü a banda.
Tud valaki valamit arról, hogy mivel jár az, ha külföldön veszek motort, és haza akarom hozni? Jogilag/anyagilag mit jelent ez? Ja, uniós országról van szó! Vagy esetleg hogy hol lehet ezután utánajárni!?
Köszi!
A bikázással nem nyírod ki a feszabot. És ha beindítás után elalszik a tőltésjelződ akkor rendben is van, a régi modelleknél még ha behányt akkor forralta az aksit de ezek az új elektronokus feszabok már ritkán döglanak ki. A féklámpa kigyuladásakor értelem szerüen nő az áramfelvételed ezért csökken minimálisan a fordszám ez teljesen természetes, csak az a lényeg hogy terhelés nélkül (tehát aksi) ne használd. Amúgy a kutaknál lhet kapni akku kondició javítót egy pici pikszis benne akkusav amit ha beleöntesz még egy picit helyrerázza az elemet de nagy csodát nem lehet várni tőle, ha beindítás után rámérsz a akkusarukra akkor olyan 13,5-14 volt körül jo ha mocorog a feszkó és akkor a feszab és a generátorod is rendben van.
ezt nem tudom. én max vezetőnek vagyok jó. félvezetőnek a villamosság, nem az én világom. kapcsoló, s világít. vagy nem világít, akkor rossz az izzó, ha előtte világított....
Köszi lehet csak én reagálom túl a dolgot, mert tesóm szerint már amikor megvettem akkor is ilyesforma hangja volt csak én el voltam fogulva. Még egy kérdésem lenne, hogy átbikázással ki lehet-e nyírni a fesszabályzót, mert bizony nem érkezett meg az új akksi és így indítottam a hétvégi jó időt. Fullon lemerült akksi- és már a gyujtás sem 100%-os csak 98-as mert mikor fékezek és kigyullad a féklámpa visszaesik a fordulat.- Szerinted!.. Van ilyen, vagy ez hülyeség.
nagyon jó motor, teljesítménye is szuper (636 jobb). a fék jó, ezt majd megtapasztalod.
ha pályára mész, tekerd be nyugodtan keményre a futóművet, s utána oda teszed ahova akarod, s csak húzd neki. nem lesz, nem volt semmi baja (műszaki) nálam soha.
ja és 95-ös benzinnel megy
Egy vezérműlánc sokat kibír de azért egy motor élettartamot nem, nézd meg hogy a feszítő mennyire van már kint és abból tudsz következtetni hogy csereérett a dolog vagy sem. Azért egy jó vez.lánc 60-70 ezret elporoszkál viszonyag elég simán. A régi kawák alapból egy pöttyet " csörömpölősre" voltak hangolva és ez a "jó" szokás még a Zephyreknél is megmaragt de ettől semmi bajuk nem volt, de nézd meg mindenképp a vez.feszítőt mert ha már full kint van és még igy is "laza" akkor septipe csere mert ha elszáll az összekócolja a szelepeket de nagyon!!
Igaz, hogy egy vezérműlánc egy motor élettartamot bír és nem kell cserélni. Mert a szelepek nemrég lettek bekalibráltatva és mégis elég hangos a motor- nekem más szerint ekkora hangjának lenni kell a motornak... Nem tudom?
Sikerült vennem egy 2000.10.17.-ei évjáratú Yamaha R6-ot, kérlek Benneteket, hogy ha van tapasztalatok a típusról, jó dolgok, rossz tulajdonságok osszátok meg velem az infóitokat! Második tulajdonosa vagyok, 20014km ben benne nagyon nagyon megkímélt állapotban van...
Szerintem semmi esetre sem vedd meg!!! Ha nem raktak bele olajat és megragadt akkor annak minden látta a kárat a főtengelycsapágyak biztos a hajtókarcsapágyak a szelepek, az olajhiánytól a hengerfal, a gyűrük, és a dugó a ragadás miatt, ezeket meg lehet kókányolni különféle adalékokkal ugy hogy a vevő nem hall semmi érdekeset sőt még csak nem is füstől csak amikor használod akkor hullik módszeresen szét alattad, ráadásul ez elég nagy blamás és aki ennyire nem törődött a motorjával, az valószínű hogy gyilkolta is rendesen és az általános karbantartást mellőzve ez nem a hosszú élet titka. Szerintem ha nem akarsz késöbb magadnak gondott akkor a pénzedet semmiképp ne költsd egy ilyen motorra inkább keres olyat amit szerettek és ápoltak azzal nem lesz gondod.
Az a kérdésem lenne hogy érdemes e megvenni 1 olyan mocit aminek a motorja megragadt 1kicsit olajhiány miatt,mert nem öntött a gazdi utána olajat!
Fötengely lett cserélve meg a dugonál valami!Cbr 900RR a téma tárgya!
Mentem a géppel,szépen huz,nem zörög a motorja,jo a hangja!
Ha jol megcsinálták akkor emiatt késöbb nem lesz gondom vele?
Mert állitolag jol +csinálták!
Meg ha szar lenne,akkor zörögne a motorja nem????????????
Segitsetek,föleg olyan aki ért is ezekhez!!!
KÖSZI!
Nem tudja valaki, hogy honnan lehet megállapítani a ZXR400-as vasak egyéb tipusjelzését!?? Gondolok itt arra, hogy van ZXR-400L, meg ZXR-400R, meg ZXR-400RR, na most ezeket honnan lehet tudni? Mert állítólag az R vagy RR gyárilag erősebb a többinél! A váz, vagy futómű, vagy valami ad egyértelmű utalást erre? Pl.: ha nincs benne a forgalmijában? Köszi előre is!
Sziasztok. Segítsen nekem valaki, hol lehet megtudni a magyarországi robogóversenyekről valamit. (Internet) Mikor milyen feltételek mellett lehet versenyezni.
Mindenféleképpen!!!!
Nekem egy (04') Z 1000 van, és kapott két raptor dobot, tehát nem komplett rendszert, a teljesítmény semmit nem változott értelem szerűen csak "zúzos" a hangja . Rádobtuk a számítógépre és igaz csekély eltérést de muattak a zsenzorok amit pik pakk utánnaállítottunk. Csak annyit veszek észre hogy kevésbé durrog vissza mint elötte amikor még nem hanoltuk rá az injectorokat, és talán valamicskét a fogyasztása is visszaált az eredetire bár a növekedés nem volt számottevő, én mindenképp javaslom hogy nézd meg mit mutat a ketyere és ha csak egy picit kell állítani jobb ha a gyári értékeken működik.
Hi All! Egy 2004-es GSXR 750 tulajdonos barátom szeretne "mély hangot" a motorjából kicsikarni.. Tudtok ajánlani ennek megfelelő rendszert? Ja, és értem ám a tréfát, de ettől ez még egy komoly kérdés, és elsősorban komoly válaszokat várok. Köszi előre is...
Úgyis tudja akinek szól... jogosult@freemail.hu a mélem, ha így folytatjuk a végén még összehoznak minket, és ugye azt nem akarjuk?! Mmint a pletykát... :)
Kössz a segítséget, mostmár csak a vezárműlánctól tartok, hogy kell-e cserélni. Mikor odahúzom neki és hirtelen felugrok 4000-ről 7000-re -mondjuk csak akkor hallom mintha elmaradna a szelepvezérlés, de ez nem kézzelfoghatóan megállapítható, inkább tényleg csak akkor hallom amikor sprintelek, de azt is csak alacsonyabb fordulat tartományban.
Na nemtom. Mégegyszer kössz.