GSX-R400: Egyelőre nem, de ha meglesz a motor, és tényleg ZXR400-at veszek, akkor komolyan érdekelne a dolog! Ha lehet, akkor írjál már néhány részletet (akár az emilemre is: wins03@freemail.hu): mennyibe kerülne, hogy lehet beszerelni, milyen típushoz van még, stb. Előre is kösziii!
Szia!
Nekem van lefolytó szettem zxr 400 hoz ha érdekel. Ezzel talán még hivatalosan is el lehet intézni. ha jól tudom 34 pacira korlátoz. Németeknél sok ilyen motor van forgalomban. Sőt láttam már 34 pacis Hajasubát is!
Ha egy rutin ellenőrzésen tisztelettel beszélsz a rendőrrel akkor általába nem veszik észre az ilyesmit és megúszód a külön vizsgálatot.....
Ha viszont elkapnak valami állatkodáson vagy szabálytalankodáson könnyen megkérdezik hogy biztos akkora e a teljesítménye mint ami a papíron van....
Rendőrmotoros meg nem fog megszivatni ha látja hogy tudsz motorozni....
Engem is állítottak már meg nagymotorra (GSXR600) rendőrök az utobbi fajtából és nem érdekelte a palit hogy csak korlátozottam van sem az hogy kőlcsön motor volt. Feltett néhány kérdést a motor eredetéről meg megemlítette hogy a jogsim nem igazán felel meg a motor elvárásainak ezért vigyázzak az autós kollegáival mert azok tuti feljelentenek....
Hi mindenki!
Én a nyáron leszek 18éves, így meg akarom majd csinálni az A.korl. jogosítványra a vizsgát. Már a gépet is kinéztem magamnak, egy Kawasaki ZXR400 lenne... viszont gondolom tudjátok, hogy egy kicsit nagy ez a motor ehhez kategóriához. Szóval ha esetleg egy olyan motort találok, ami minden szempontból megfelel nekem, de A-ra van levizsgáztatva, akkor szerintetek kis "ismerősi" segítséggel le lehet A.korl.-ra is vizsgáztatni? Ha igen, akkor a rendőrbá' vajon köcsögölni fog érte vagy nem veszi észre a különbséget/le se sz*rja? Előre is köszi a válaszokat!
bye
Van egy Cagiva XT200-am. És parnormálisan viselkedik.
Ez úgy néz ki, hogy ha nem pörgetem akkor "megszívja" magát, és ha behúzom a kuplungot felpörög úgy 5000-ig. De ami durvább, hogy mikor még nem volt hó gáz nélkül felment egy dombra (mondjuk nem nagyon meredek). Meg volt olyan, hogy elzártam a benzincsapot és mentem vele vegy egy Km.-ert., mielőtt elindultam megméztem a benzincsövet -volt benne kis buborék, de nem mozdult.
Úgygogy nagyon rossz a kedvem miatta.
Előre is köszönöm a segítséget!
Z
Ciao Kitty!
Nos tehát, olyan csapathoz csapódnék, ahol nem csak üresen fecsegnek a motorozásról, motorsportról, mindenféle "szakmai intelligencia" nélkül, és nem csak azért gyűlnek össze, hogy ki tud nagyobbat vetíteni a másiknak arról, ami nem is úgy történt... Viszont olyan "bagázs" érdekelne, akik lelkes, barátságos, jófej motorőrültek... :) Ahhoz pedig, hogy mi mást csinálnak a motorozáson kívül, sztem ugyanazt, mint más összeszokott jó társaság, remélem nem kell nekem felsorolásba kezdeni... Vagy mégis?.. :(o) By
Ezt már pár hozzászólással hamarabb leírtam, de mivel nekem fontos lenne így megismétlem!
Sziasztok!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már alig bírom ki a mocim nélkül!
Ezért úgy döntöttem elkezdem felkészíteni a szezonra!
Ezzel kapcsolatban kérnék egy tanácsot!Mégpedig arról hogy milyen olajat használjak egy
2001-es 900RR-hez! Eddig a gyárilag előírt félszintetikusat használtam, de ismerősök állandó nyomására úgy döntöttem én is átállok full-szintetikusra!
Milyet érdemes használni?
R4 hívek kíméljenek!Olajat akarok venni nem aranyat!
Várom a javaslataitokat és minden tapaztalatot szívesen fogadok!
Köszi mindenkinek!
Igen ez a motor a kedvenc cbr-m.
Meg anno 2001 decemberben voltam a Honda szalonban,kaptam katalogust is,es a szivem szakadt meg
de akkor se penz se jogsi nem volt ra.
Akkor tapasztaltam meg az elmulast.De nem kulonosebben erdekel ha hasznalt meg akkor is tetszik.
1 éve vettem és 7000 km-t mentem vele eddig így nagy tapasztalatom szervizelés terén nincs!
Annyit tudok amit a tesztekben olvastam! Nekem egy régi álmom volt így kicsit elfogult is vagyok! Hát nem a kategória legerősebb gépe, de az biztos hogy megbízható!
Csak ajánlani tudom!Szerintem nem fogod megbánni ha ilyet veszel!
Itt találsz róla pár képet!
Hello!
Bocsi de en nem tudok segiteni ebben.
De en is ilyen motort szeretnek venni.
A tied milyen szinu truecolor?
Mik a tapasztalataid vele kapcsolatban?
Nagyon szep motor,mennyire szervizigenyes(azt hallottam hogy gyakorlatilag csak a gyorsan kopo alkatreszeket kell idonkent cserelni.)
Sziasztok!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már alig bírom ki a mocim nélkül!
Ezért úgy döntöttem elkezdem felkészíteni a szezonra!
Ezzel kapcsolatban kérnék egy tanácsot!Mégpedig arról hogy milyen olajat használjak egy
2001-es 900RR-hez! Eddig a gyárilag előírt félszintetikusat használtam, de ismerősök állandó nyomására úgy döntöttem én is átállok full-szintetikusra!
Milyet érdemes használni?
R4 hívek kíméljenek!Olajat akarok venni nem aranyat!
Várom a javaslataitokat és minden tapaztalatot szívesen fogadok!
Köszi mindenkinek!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem? Valakai nem tudja a zx kipufogó(robogó) teljes nevét vagy internet címét ahol leírás vagy képek vannak? Elöre is köszi!!!
Én spec.nem vagyok tag sehol még, bár egy színvonalas motoros társasághoz "odacsapódnék". Feltéve, ha nem előfeltétel a motor birtoklás, mert az nekem most nincsen...
Jó állapotban van a "cső" csak tudjátok ez alapban ORDÍT... De szépen szól- nem valami sz*r hangra kell gondolni. A vizsga májusban lesz én csak azért aggódom mert akkor el kell kezdenem spórolni az új dobra... De ezt a barkács szűkítést megpróbálom!!!
Kössz a segítséget!!!
Ja és a 220-as átlagot nem biztos, hogy tudom tartani, de igyekszem!
Üdv!
De egyébként az is megoldás hogy leveszed a dobot és belefabrikálsz idéglenesen egy szűkítőt. Ezt tobb embertől hallottam, egyik haver egy sörösdobozzal oldotta meg a problémát.
Végülis nem vagy olyan messze, ha tucc jönni egy 220-as átlagot, akkor egy óra...
Na jó, Mókamiki kapszulát dobtam be reggel, még tart a hatása... Sztem a legtisztább, elgurulsz a vizsgahelyre, megkérdezed, átcsúszik e ahogy van... Nincs kiégve belőle a gyapot? Mikor jár le a vizsgád?
Sajnos nem Pesten lakom de itt a szomszédban 220 km-re. Egy síma FINSTER sport dob van rajta.SZépen szól de már hallottam hangosabbat is!Ezzel a dobbal vettem, de most nincs keret lecserélni!!! MIT TEGYEK!!!
Szeva nindzsagyilok!
Természetesen rámennek a hangra, de ha van ismerős, akkor símán átmegy, persze ha nem végnélkül viszed oda... :(o) Ezis Hungaricum, mint sok más itthon. Mostanában ráérek, ha gondolod megpróbálhatok segíteni, persze ha pesten lax. Üdv
Tudnátok-e segíteni abban, hogy honnan tudnék egy Honda MB-hez bontott vagy utángyártott alkatrészeket szerezni olcsón? Motor bontó címet is küldhettek, az is jó lenne. Nagyon fontos lenne. Ha tudtok, kérlek emailt írjatok : berci1@mailbox.hu
Ahogy látom, alakítani kell sajátot, mert nem túl nagy a nyüzsgés... Leszel a kültag?...
szólj, ha találtál egyet! :)
Nekem van lefolytó szettem zxr 400 hoz ha érdekel. Ezzel talán még hivatalosan is el lehet intézni. ha jól tudom 34 pacira korlátoz. Németeknél sok ilyen motor van forgalomban. Sőt láttam már 34 pacis Hajasubát is!
Ha viszont elkapnak valami állatkodáson vagy szabálytalankodáson könnyen megkérdezik hogy biztos akkora e a teljesítménye mint ami a papíron van....
Rendőrmotoros meg nem fog megszivatni ha látja hogy tudsz motorozni....
Engem is állítottak már meg nagymotorra (GSXR600) rendőrök az utobbi fajtából és nem érdekelte a palit hogy csak korlátozottam van sem az hogy kőlcsön motor volt. Feltett néhány kérdést a motor eredetéről meg megemlítette hogy a jogsim nem igazán felel meg a motor elvárásainak ezért vigyázzak az autós kollegáival mert azok tuti feljelentenek....
Én a nyáron leszek 18éves, így meg akarom majd csinálni az A.korl. jogosítványra a vizsgát. Már a gépet is kinéztem magamnak, egy Kawasaki ZXR400 lenne... viszont gondolom tudjátok, hogy egy kicsit nagy ez a motor ehhez kategóriához. Szóval ha esetleg egy olyan motort találok, ami minden szempontból megfelel nekem, de A-ra van levizsgáztatva, akkor szerintetek kis "ismerősi" segítséggel le lehet A.korl.-ra is vizsgáztatni? Ha igen, akkor a rendőrbá' vajon köcsögölni fog érte vagy nem veszi észre a különbséget/le se sz*rja? Előre is köszi a válaszokat!
bye
Van egy Cagiva XT200-am. És parnormálisan viselkedik.
Ez úgy néz ki, hogy ha nem pörgetem akkor "megszívja" magát, és ha behúzom a kuplungot felpörög úgy 5000-ig. De ami durvább, hogy mikor még nem volt hó gáz nélkül felment egy dombra (mondjuk nem nagyon meredek). Meg volt olyan, hogy elzártam a benzincsapot és mentem vele vegy egy Km.-ert., mielőtt elindultam megméztem a benzincsövet -volt benne kis buborék, de nem mozdult.
Úgygogy nagyon rossz a kedvem miatta.
Előre is köszönöm a segítséget!
Z
Nos tehát, olyan csapathoz csapódnék, ahol nem csak üresen fecsegnek a motorozásról, motorsportról, mindenféle "szakmai intelligencia" nélkül, és nem csak azért gyűlnek össze, hogy ki tud nagyobbat vetíteni a másiknak arról, ami nem is úgy történt... Viszont olyan "bagázs" érdekelne, akik lelkes, barátságos, jófej motorőrültek... :) Ahhoz pedig, hogy mi mást csinálnak a motorozáson kívül, sztem ugyanazt, mint más összeszokott jó társaság, remélem nem kell nekem felsorolásba kezdeni... Vagy mégis?.. :(o) By
Sziasztok!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már alig bírom ki a mocim nélkül!
Ezért úgy döntöttem elkezdem felkészíteni a szezonra!
Ezzel kapcsolatban kérnék egy tanácsot!Mégpedig arról hogy milyen olajat használjak egy
2001-es 900RR-hez! Eddig a gyárilag előírt félszintetikusat használtam, de ismerősök állandó nyomására úgy döntöttem én is átállok full-szintetikusra!
Milyet érdemes használni?
R4 hívek kíméljenek!Olajat akarok venni nem aranyat!
Várom a javaslataitokat és minden tapaztalatot szívesen fogadok!
Köszi mindenkinek!
Meg anno 2001 decemberben voltam a Honda szalonban,kaptam katalogust is,es a szivem szakadt meg
de akkor se penz se jogsi nem volt ra.
Akkor tapasztaltam meg az elmulast.De nem kulonosebben erdekel ha hasznalt meg akkor is tetszik.
Annyit tudok amit a tesztekben olvastam! Nekem egy régi álmom volt így kicsit elfogult is vagyok! Hát nem a kategória legerősebb gépe, de az biztos hogy megbízható!
Csak ajánlani tudom!Szerintem nem fogod megbánni ha ilyet veszel!
Itt találsz róla pár képet!
Bocsi de en nem tudok segiteni ebben.
De en is ilyen motort szeretnek venni.
A tied milyen szinu truecolor?
Mik a tapasztalataid vele kapcsolatban?
Nagyon szep motor,mennyire szervizigenyes(azt hallottam hogy gyakorlatilag csak a gyorsan kopo alkatreszeket kell idonkent cserelni.)
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már alig bírom ki a mocim nélkül!
Ezért úgy döntöttem elkezdem felkészíteni a szezonra!
Ezzel kapcsolatban kérnék egy tanácsot!Mégpedig arról hogy milyen olajat használjak egy
2001-es 900RR-hez! Eddig a gyárilag előírt félszintetikusat használtam, de ismerősök állandó nyomására úgy döntöttem én is átállok full-szintetikusra!
Milyet érdemes használni?
R4 hívek kíméljenek!Olajat akarok venni nem aranyat!
Várom a javaslataitokat és minden tapaztalatot szívesen fogadok!
Köszi mindenkinek!
Én spec.nem vagyok tag sehol még, bár egy színvonalas motoros társasághoz "odacsapódnék". Feltéve, ha nem előfeltétel a motor birtoklás, mert az nekem most nincsen...
Kössz a segítséget!!!
Ja és a 220-as átlagot nem biztos, hogy tudom tartani, de igyekszem!
kérdés, nem tanács! Ti tagjai vagytok bármilyen márkaklubnak?
De egyébként az is megoldás hogy leveszed a dobot és belefabrikálsz idéglenesen egy szűkítőt. Ezt tobb embertől hallottam, egyik haver egy sörösdobozzal oldotta meg a problémát.
Na jó, Mókamiki kapszulát dobtam be reggel, még tart a hatása... Sztem a legtisztább, elgurulsz a vizsgahelyre, megkérdezed, átcsúszik e ahogy van... Nincs kiégve belőle a gyapot? Mikor jár le a vizsgád?
Természetesen rámennek a hangra, de ha van ismerős, akkor símán átmegy, persze ha nem végnélkül viszed oda... :(o) Ezis Hungaricum, mint sok más itthon. Mostanában ráérek, ha gondolod megpróbálhatok segíteni, persze ha pesten lax. Üdv
Tudnátok-e segíteni abban, hogy honnan tudnék egy Honda MB-hez bontott vagy utángyártott alkatrészeket szerezni olcsón? Motor bontó címet is küldhettek, az is jó lenne. Nagyon fontos lenne. Ha tudtok, kérlek emailt írjatok : berci1@mailbox.hu
Előre is köszi: Berci
berci1@mailbox.hu