Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a 20-25 guriga csak az a kis nagyonpici ilyen gombelemhez hasonló kis "pogácsa" volt vagy a teljes szelep vég- tányér,...? Vagy ezen hogyan kell szelephézagot állítani... Úgy hogy azt a kis gombelem méretű hengert cserélem... gondolom.. De ilyenhez hol lehet hozzályutni? Vagy lehet mégis el kell vinnem a szervízbe- egy szaros szelephézag állításra. Gondoltam, hogy rád számíthatok FUKENEH ha kawa szerelésről van szó. Kössz...
Szinte az összes kawasaki, és még nagyon sok motor ilyen vezérléssel van megoldva. Ezekből a pogácsákból több féle "túlméretes" pogácsákat lehet kapni, de nem olcsó, én a régi 78' Z 650 emen ugy oldottam meg hogy, miután felújították a hengerfejet és új szelepek kerültek bele a szelepfészek becsiszolása miatt a szelepek feljebb emelkedtek igy kissebb pogácsák kelletek ezért összeraktam és lemértem a szelep teteje és a vezérműtengely bütyke közötti távolságot majd kivontam belőle az előírt szelephézagot és elvittem egy síkköszörűs öreghez aki csinált hozzá 8 ilyen pogácsát ha jól emlékszem 20-25 guriga volt a 8 pogi meg a szerszámköltség amit a felfogatásához kellet neki csinálni. De utánna jó lett
Azért kössz, csak mert én is utána olvastam volna, mert szörnyű hangja van és be kéne szabályozni a hézagot.
Szia
Utánna néztem mindenféle szakirodalomban,és erre a vezérlésre nem írnak semmilyen nevet.Mindnek van valami neve,de erre nem találtam semmit
Na senki?
Azt a szelepvezérlés hogy hívják amikor nem a himbán keresztül mozgatja a szelepet a vezm.tengely (himbás), és nem is emelőtőkével, hanem közvetlen a szelep végén azt a "pogácsát", vele együtt a szelepet mozgatja a vezérműtengely.
Sziasztok

Most szeretnék venni, egy 1991-es GSX-R 750 olaj-levegő hűtésest, akinek volt ilyen mocihoz tapasztalata, megköszönném, ha dobna egy e-mailt tel:. számmal.
JaB, köszi!

Üdv!
Köszi szépen az infót! Sokat segítettél.
Hali!
Hát annyit tudnék mesélni róla hogy nem szereti ha frontálisan ütközik egy zxr 400-al. De amúgy szerintem jó kis kezdő motor. Ha jól tudom akkor a jó öreg GPZ 500 blokk muzsikál benne ami nem volt egy rossz széria tatóság szempontjából. De lehet, hogy én inkább egy Honda CB-re tenném a seggem kezdettként.
Szia! Én legutobb B.lellén a Full-Gas-ban vettem Brigestone-t, ha erre vonatkozott a kérdésed.
Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül hogy ki forgalmaz itthon Bridgestone gumikat?
Sziasztok! Szeretnék venni egy kawa zxr 250-est v. egy 400-ast. Namost tudtommal ebből 98' asnál fiatalabb nemigen van, használtmotornál meg félek, hogy átvágnak valamivel (rejtett motorhiba, kopás,akármi) hogy lehet ezt kiküszöbölni?!!!!! Kisebb-nagyobb túrákra lenne a motor csak nemtom bírni fogja-e a hoszabb utakat és mennyire kényelmes, mert ugye ez inkább sportgép!? Ha bármiféle infót, segítséget ezzel kapcsolatban emilen (trollyka@freemail.hu) megírnátok, azt nagyon megköszönném. Üdv!!
Heló srácok!
Ha valakinek van egy Kawa er-5-öse, mesélhetne róla egy kicsit.
At iletőnek örök hálám!
azért kérdezem mert egyik topi-ban olvastam hogy a srác előre vágatlan hátra vágott slicket tesz
Sztem jól tudod,de a slickek még keverékben is eltérnek az utcai gumiktól.
helo!
1 kérdésem van konkrétan mi a slick gumi mert eddig abban a hitben éltem hogy a slick az a gumi amin nincsenek barázdák nagyon hülye voltam?
Köszönöm szépen a segítségeket! Én is valami olyasmit tudtam, hogy egy bizonyos korhatár alatt lehet csak behozni gépeket, de ott van az amit fukeneh mondott, hogy két egyforma motor sem egyforma! Ezt hogy értetted, mert ez nem lett teljesen világos! Amit adtál linket, azon szétnéztem, és meg is találtam a ZX7R-t, megvan a tipusjelzése is, kW, seb.váltó, meg ilyesmi, de mindegyik Ninja ilyen lesz, akkor honnan tudom, hogy az, amit én nézek, az jöhet-e? (Mondtad, hogy 2 azonos blokkal szerelt közül az egyik OK, a másik NO!) Na, ez nincs rajta a listán! Ez hogy működ?
Bocs, ha csak én nem értem meg, de egyébként egész jó a felfogásom!
Köszi mégegyszer!
Sziasztok!
Lehet hogy baromságot mondok, de szerintem nem típusonként van megadva hogy mi forgalombahelyezhető. Tudtommal minden 1996 (talán) 9. hó utáni motort le lehet itthon papírozni. De egy gyors telefon bármelyik KPM-hez, vagy KF-hez tisztázza a szitut. Nekem kézséggel segítettek anno.
Sok sikert a motorvásárláshoz!
De azért sokkmindenre készülj fel ha kimész! Nekem egy utam se volt csont nélküli!
Nincs mitörülök ha segíthettem. Figyu Itt megtalálod a közlekedés felügyelet listáját és ott leírja milyen motorokat lehet behozni. Én FANATIKUS KAWASAKIS vagyok így teljesen elfogult ezért én biztos a ZX7R-t venném meg, de mondom nekem szóba sem jöhet más csak is kawa és ez nállunk az egész családra igaz . De semmi esetre nem akarom megsérteni a többi Suzukis Pajtit ezért azt vedd meg ami ár/érték/állapot szerint a jobb, szerintem itt már nagy különbségek nincsenek a motorok között az egyik ebben, a másik abban jobb, az a lényeg hogy neked tetszen, és jól érezd magad rajta a másik véleménye tök 8. Ugy is mindenki azt képzeli az Ő motorja a csúcs. Biztos jól választasz, ja mégvalami ha nem találod meg a motort a listán azért egy telefont engedj meg a KF-nek hátha nem a legfrisebb az iromány bár nem sok hozzáértő ül tapasztalatom szerint a telefon melett de egy próbát megér, ha nem lehet ne próbálkozz mert nem tudod forgalomba helyezni, és LOGIKÁT ne keress a dologban mert nincs legalábbis mi nem találtunk.
Köszönöm a segítséget Fukeneh, de ha nem okoz gondot, elkérném még tőled azt a listát! Tudod, az importálható motorokról! Én ZX7R-t, vagy SRAD750-et szeretnék behozni! Esetleg van valami véleményed/tapasztalatod a 2 mociról? Melyiket inkább?
Köszi előre is!
Ja, ha el tudod küldeni a listát: piatko@gmail.com az emailem!
helló !
egy 97 es 900rr re szeretnék fejidomot ill fényszórót.
jó lenne utángyártott is .
ha valaki tud vmit kérem írjon!
KÖSZÖNÖM . krisztian

akrull@freemail.hu
Üdv mindenkinek!

Van valami ötletetek, hogy a lengővillát milyen módon lehet megvédeni a sérülésektől. Ha mondjuk dobok egy kecskebukát a vassal, legalább az ne sérüljön meg.
Köszönöm a tanácsokat fukeneh még lehet ma megnézem!
A szelepvezérlésed biztos hogy nem marad el, mindenképp nézd meg a vezérműlánc feszítő helyzetét mert ha a rugó már kigyengült és nem tud eleget feszíteni rajta akkor utánna kellene állítani mármint ha még lehet, mert ha nagyon meg van nyúlva akkor szegény nyújtozkodhat akkor sem fog többet feszíteni. VIGYÁZZ vele mert ha átugrik akkor lerendezi a hengerfejet és a szelepeket egyszer és mindenkorra és az elég zúzós összeg nem is beszélve ha menet közben áll érik össze cucc. Szerintem sűrgősen nézesd meg avval nem jó várni mert nagyon de nagyon sokba kerül ha összekócolja a szelepeidet . És ha már megnézed legalább egy szelephézagot, és egy beállítást is megejthetsz.
Lágy szellőt, fürge gyalogost mindenkinek.