Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HaliPeti!

wrigleys@freemail.hu
Újjaj, már így kezdődik?...

1000 kösz
Hali! Add meg az ímél címedet, mert én tudom az utat amit be kell járnod!
Sziasztok!

Szerintetek kihez kell fordulnom, ha a 400as Suzukim papírjait el szeretném intézni A-korlátosra? (Legálisan, v akár fű alatt) Le kell-e utána külön műszakiztatni, vagy hogy megy ez? Kérnék vkit, ha tud segítsen. Előre is köszi!

Üdv
Bármilyen 400 ajánlott, bár inkább sport.Alá ne nagyon menj mert hamar megunod.Halgasd a hangját, nézd meg az idomokat kívül belül, szervízfüzet, fényezés, lánc, kerekek(nem ütött-e), tel villát, kormányművet(nem lóg-e). Bár inkább vegyél egy újat részletre avval nincs semmi gond.A törlesztörészletet meg amúgyis ráköltenéd a használt mocira.sajna úgyis elromlik valami rajta. Sok sikert.
Üdv mindenkinek. Segítene nekem valaki abban hogy milyen gumiabroncsot tegyek a verdámra.Tapasztalatok nagyon érdekelnének.(MICHELIN, DUNLOP STB...).Városban és néha pályán is használnám. Előre is köszi.
Örök hálám emberek. Sajna még nem ma lessz de ha eccer meglessz a motorom majd írokróla valamit. Meg addig még valaki szerelőt is fogok zaklatni.
Ha le vagy égve vagyél egy ETZ az tanulómotornak jó és olcsó generálozni miután párszor megfekteted.Én is azzal mentem először a Ringen és imádtam .....bár ez már k**** régen volt.....bazki tényleg öregszem mint atom Lassan le kell majd cserélnem a Z-t egy Gold Wing-re
Szerintem dobj egy telefont valamelyik márkaszervízbe és ott válaszolnak rá.
Majosháza motorbontó,vagy a jánoshalmi a címek benne vannak mindegyik Motorrevübe.
Havernak Yamaha FZR 1000 EXUP-ja van (91-es) és kéne neki bal oldali lábtartó meg váltókar. Szerintetek honnan lehetne szerezni valamit ami jó lenne rá?
Yooo!
Sziasztok!

Meg tudja nekem valaki mondani, hogy mennyi teleszkópolaj kell a Kawasaki ZZR 400/500/600-asba? 98-as évjárat. Ki milyen olajra esküszik?
Szerintem egy GOLDWINGET kell venni. Megnézem azt a két markos legényt aki azt feldobja egy platóra
Üdv!
Szal bocs hogy ide írok de látom hogy itt mindenki veszettül aktív és így remélem hamarabb kapok választ pár kérdésemre.
Szal most lesz nemsokára A-1 es jogsim és szerintetek milyen mocit kéne venne?
Ha mondjuk Sportot vagy endurot szeretnék, monduk használtan mer mostan rendesen le vagyok égve. De mégis jó álapotút. Meg mit kell nézni egy mocim mielött megveszed? Jó lenne ha írnátok pár tanácsot meg tippet egy pályakezdő de annál elszántabb motorosnak. Kössz.
Reorx
Eddig azt gondoltam hogy ha olyan helyre parkolok ahol szem (kamera) előtt van a gép, ott nagyobb a biztonság!
Sajna ez nem így van, mert egy ismerősöm robogóját úgy ellopták (furgonba be), hogy a biztonsági kamera végig rögzítette! De minek??!! Olyan minőségű a felvétel hogy ha nem tudnánk hogy mit lopnak akkor azt se lehetne kivenni belőle! Ilyen rendszerekbe miért ölnek pénzt???
Rájöttem csak magamra számíthatok!!Esetleg néhány lelkiismeretes emberre!
Nekem is azért lett nyugati motorom, mert a normál lánccal lezárt (portugáliát megjárt:)) ETZ-m ellopták a 7kerből:( a születésnapomon...

Elég dühös lettem, összeszedtem minden erőmet, és vettem egy bandit 250-et:)))

Egyébként ha 20 percre kell magára hagyni a motorom, akkor már félek, különösen, ha olyan helyen, ahol rendszeresen megállok.. a tárcsafékzáram riasztós, de az télleg csak az amatőrök ellen véd, nekem volt, h 3szor is beriasztott, mire le bírtam szedni - a kutya nem jött oda hozzám:(

Egy jó lánc 30-40e ft. azt is le lehet vágni (gondold meg, hová kötöd ki: lámpaoszlop, gázcső javasolt:)), de csak elektromos flexxel és jó sokáig tart...
Sziasztok! gsxr400-nak és PetiFájter-nek igaza van, mostanában nem divat a tárcsafékzárat reszelgetni. Ha nincs a paripa lebetonozva, akkor két markos legény megfogja és bepakolja valami furgonba. Fél perc az egész!
Én is csak azt tudnám tanácsolni, mint gsxr400 barátunk, hogy mindenki vegyen egy minőségi és lehetőleg jó hosszú láncot, és kösse oda a mocit valahova (villanyoszlop, telefonfülke, kinek mi a szimpatikus). Persze annál jobb, minél több kütyü védi a motort, mert akkor már inkább keresnek egy könyebben mozdítható példányt.
Még valami, amit hozzáfűznék a témához. Ha nem lennének azok a bizonyos használtmotor kereskedők, akik ezeket a mocikat megveszik alkatrésznek, akkor nem lenne ennyi motorlopás sem. Szóval az ilyen kereskedőknek üzenem, hogy bekaphatják!!!
Senkinek nem kívánom, hogy a saját bőrén tapasztalja meg, milyen szar érzés, ha lába kél a motorjának. Sajnos az én bringámat úgy 3 éve nyúlták le (azóta sem sikerült másikat vennem ), talán ha okosabb lettem volna és nem sajnálom a pénzt egy frankó láncra, akkor még mindig meglenne.
Féktárcsa zárat újban nem reszelik, hanem savat öntenek bele. Elmegy a patkány sétálni egy pár percre, és addigra már szinte magától leesik!
Vagy a kerék alá gördeszkát tolnak és eltolják egyszerűen és később majd leszedik. Ami még szomorú az ügyben, hogy mindenki leszarná, ha körúton gördeszkán valaki motort tologatna.
nekem fél évig volt kinn a bandit 400 a békásmegyeri lakótelepen egy lámpaoszlophoz kötve - igaz ABUS lánccal és riasztós tárcsafékzár is volt rajta...

Jó ötlet még drága lánccal GÁZCSŐHÖZ kötni, akkor nem nagyon mernek flexelni:)
Én már azt sem tudom elviselni, hogyha valaki nézegeti a motort, és elkezdi fogdosni. Minek nyúl hozzá. Én sem nyúlkálok idegenek motorjához. Hátha még rajta is kapnám, hogy reszeli a tárcsafékzáramat...
Azanap uritené belét utoljára...
Lopás ellen nincs megoldás! Én is csak azért használok minden féle kütyüt, zárat, meg minden bizbaszt, hogy
1. ha két ugyanolyan motor van egymás mellett és az egyik tökig van aggatva zárakkal, akkor talán nem azt viszik...
2. talán a zárakkal elbiszbaszol annyit a görény, hogy épp rajta kapom és akkor...
3. lehet, hogy el megy a kedve a lopástól, ha sok zár van rajta

Sajna mindent ki lehet iktatni valahogy, csak a kurva tolvaját nem! Ha másképp nem megy és ott kell hagyni a vasat, akkor parkoljatok drága autó mellé és tegyetek rá sok zárat!

Szégyen, hogy ezt kell csinálni!
A lopástól én is nagyon tartok!
Sajnos ellophatatlan motor nincs!
Ezért én már tovább mentem és nem a védekezésre, hanem a kárelhárításra álltam rá!
CASCO-t akartam kötni!
Most mondom mindenkinek, hogy ilyet ma Magyarországon NEM LEHET!!!! (csak 0-km-es vasra!)(Akit érdekel hogy miért nem, akkor annak leírom!)
Tehát maradnak a kütyük, láncok és más okosságok!!
Áramütést a disznó tolvajának, hogy pusztulna el mind!
Ja én is próbálom ugy alakítani a dolgokat hogy ne keljen ott hagyni sehol. Ha mégis akkor csak fizető parkoló és adok plussz egy ronyot az emberkének csak mindkét szemét tartsa a vason, ha meg plázába mentem akkor pont a parkolóőr bodé mellé raktam le bár itt két rugó volt mert ketten vannak . Bár ezt sem értem fizetünk a parkolásért van parkolóőr is méghozzá kettő szép darab de mégsem vállalnak felelőséget ha valami baja esik a vasnak vagy esetleg valaki elbitorolja hmmmm.. Na mindegy a szándék megvan tetetek idén valami riasztó kütyüt a drágaságba csak még nem tudom hogy milyet hátha az immobi meg a sípolás elijeszti.
Hi!
Nincs megoldás! (ami igazán jó)
Talán az odakötött Pit Bull.
Ez magyarország. Ami nincs lebetonozva azt ellopják. Én megpróbálom nem otthagyni sehol sem. Ha nem megoldható, marad a reszketés. Sajnos.