Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2005. évi adótörvények összevont módosításával az újfajta adónem hatáskörébe vonják a motorkerékpárokat is, így új motor vásárlása esetén annak árába építve találkozunk a regisztrációs adóval, míg használt kétkerekű uniós magán behozatalakor a gépjármű első magyarországi tulajdonosának kell megfizetnie azt az adóhatóságnak.

Még bonyolítja a helyezetet, hogy az áfakörbe nem tartozó behozatal után (uniós használt motorok magánvásárlása) 25 százalékkal magasabb regisztrációs adót kell fizetni.

Hengerűrtartalom Áfaköteles behozatal
(új motor vásárlás)
Uniós használt magán behozatal

80 ccm-ig 10.000 Ft 12.500 Ft
81-125 ccm-ig 50.000 Ft 62.500 Ft
126-500 ccm-ig 70.000 Ft 87.500 Ft
501-900 ccm-ig 100.000 Ft 125.000 Ft
901 ccm-től 125.000 Ft 156.000 Ft
Szasztok!
Sajna nekem is ez a sanda gyanúm! Nem véletlen ez a hirtelen árzuhanás!
Üdv!

Ja, tutira úgy lesz! Most, csend van, nem lehet hajtani a vasakat, olcsó a benzin, de amikor jó idő lesz, és mindenkinek mehetnéke lesz, majd majd meghajintják 30-40 forinttal, aztán lehet majd anyázni! De nem akarom az ördögöt a falra festeni!

Hali!
Kösz.

De mi a faszomtól estek így le a benzinárak?
Itt valami nem tiszta... És még csak nagy dérrel-dúrral be sem harangozták, ahogy szokták, hogy utána sutyiban az asztal alatt emeljék meg kétszerannyival. Ráadásul ennyivel még sohasem csökkent. Novemberben a MOL kúton még 253-ért vettem literjét...

De azért jó, hogy így lement.
Autópálya mellettiek mindig drágábbak.A legolcsobb kutak clubpetrol(szlovák üzemanyag), Jet valamikor 98 kapsz 95 áráért(akció).
Az jó csak melyik kútnál! Mert tudtommal ez kutanként változik!
pl.: Autopálya melletti kutak ólcsobbak mint a városiak!
Tompi

Január 5-én, szerdától a Mol-nál:

95 ólmozatlan benzin 228,50 Ft/l
95 keverék benzin 231,50 Ft/l
98 ólmozatlan benzin 237,50 Ft/l
Diesel gázolaj 229,00 Ft/l
Hell!

Ha van vkinek esetleg tapasztalata a Baghira Black Pantherrol, örülnék, ha megosztaná velem, mert erosen töröm a fejem egy ilyen gépen, de tartok a problémáktól, mert eddig még csak úgy ültem rajta, hogy bemutatóállványon volt (úgy meg még a lábam se ért le). Jöhetne már a kánikula.

Ja! A haveromtól arról értesültem, hogy a Jet kúton 232 Ft a keverék. Tud vki nekem mondani árat a 95-ös normálról, mert egy ideje nem járok kútra...
Üdv!
Az hogy milyen lassan ejti a fordulatot szerintem sokat nem jelent. Egy kicsit a kompresszióra utalhat. Szerintem hallgasd meg a hangját, nézd meg hogy neme füstől, és próbáld ki hogy hogy megy. A zxr-eknél sok volt folytva. Ha szerencsés vagy akkor egy ilyen példányt fogsz ki. (mondjuk erre nem sok reményed lehet, mert mindenki kiszedi)
Amúgy tényleg van egy gixerem is eladó. Az 92-es és 6 kilót kérek érte fixxen. Ha a késöbbiekben versenyen, és pályahasználaton gondolkozol akkor az nem lenne neked rossz vétel, mert adok hozzá egy valag cumót. A gépen valami japán verseny rendszer van, fém fékcsövek, 95%-os gumik! (már ez kb 150-en pénz) Adok mellé egy tartcsi frissen fényezett tankot (35-eft) 3 garnitúra versenyidomot (darabja kb 35-eft), amiből az egyik spéci alumínium szövetből készült (olyan mint a karbon csak ez ezüst színű), könyített váznyúlványt, alu kormánycsutkákat, meg egy csomú kacatot még. Azt még tudni kell róla hogy a gyári idomok egy kicsit sérültek de szerintem nem vészes. Meg volt a motornak egy szelepszakadása, de az teljesen meg lett csinálva, és az összes szelep ki lett cserélve. Ja és adok hozzá egy marék szeleplapkát, (kb 15-eft), így nem lesz gondod a szelepállítgatással.
Összegezve szerintem nem egy rossz vétel, és szerintem nem anyival rosszabb a zxr-től. Az tény hogy nyerni nem lehetne vele ssp400-ban. (mondjuk oda egy széria zxr-se elég)
Gondolkozz rajta!
Tsá GSX-R400!

Köszönöm a válaszod! Még annyit esetleg meg tudsz mondani, hogy motoritikusan hogy lehet megvizsgálni egy mocit? Mire kell figyelni? Mert azt hallottam, hogy ha üresben felpörgeted, és lassan ejti vissza a fordulatszámot, az már gebasz! Javíthatatlan! Ez igaz?

Majd szeretnék versenyezni is, de először mindenféleképpen utcai vasra van szükségem, mert úgy néz ki elviszik a CBR 250R -emet, és akko mi lesz velem?
Ha jól emlékszem neked van egy GSX-R400-ad is ugye? Ami szintén eladó! Így olvastam itt lent! Az milyen idős?

Pá!
Szerbusz!
Nekem volna egy eladó de az versenymotor, és nem lehet forgalomba helyezni.
Különösebb tipushibákról nem tudok zxr-nél, így csak az általános dolgokat érdemesebb szemügyre venni. Talán a vázat nem árt megvizsgálni, nehogy sérült legyen. Ha már fényezve volt (mármint a váz) akkor érdemes egy picit alaposabban vizsgálódni. A motorja zajosnak mondható, vagyis inkább a kuplung szokott zörögni. De ha buhúzod a kuplungot akkor az elhalgat, ezzel ki tudod szűrni hogy tényleg csak az szól. Érdemes még talán megforgatni a kerekeket nehogy üssenek. Na meg a többi általános dolgok.
Viszont szerintem az a legjobb megoldás ha viszel magaddal olyan embert aki ért hozzás, és esetleg felébresz ha beleszerettél egy lelakott motorba!
Ha esetleg szeretnél versenyezni is akkor segíthetek még pár dologban!
Sok sikert a vásárláshoz!
Üdv a csapatnak!
Nem tud valaki jó állapotú zxr400at? Venni szeretnék egyet! Ja és ha van valami jótanács, hogy mit nézzek meg rajta alaposan, azt megköszönném!
Mindenkinek minden jót! Mielőbbi napsütést!
Vagy józan marad.....
Ha valaki ma nem iszik, annak akasztás lesz a vége!!! BUÉK!!!!!! Ivászat, jeeeeeee!
Szóval röviden csak ennyit.
Nagyon megköszönném ha segítenétek rajtam. a problémám: van egy vtr 1000 firestorm bringám, 2002-es évj. és a hűtővíz üzemmelegen 103-104 fok a termosztát 107 foknál nyit szerintetek ez normális?. kérlek titeket akinek volt már vtr je vagy vágja a témát , az segítsen rajtam köszi Pumpi
Az tök jó lenne, mert érdekel a téma, és nem találtam róla eddig semmit. Ha belöknéd a linket, azt megköszönném. Na sziasztok!
Hi
A motorok típusnevei (CBR, YZF, ...) általában a motorok tecnikai specifikációinak rövidítései. Pl.: VTR - V motor, T (two) két hengeres, R (talán racing, nem biztos). VFR - szintén V motor, csak F (four) négy hengeres, meg ilyesmik. Bővebben találsz információt ezekkel kapcsolatban egy régebbi Motorrevüben (majd leírom, hogy melyikben).
Bye
Most akkó senki nem vágja azt, hogy mi az YZF,CBR,NSR,ZX-R,GSX-R?
Már csak azé, mer én sem találtam ezekről semmit, de igazán segíthetne egy hozzáértő lélek nekem ebben a parányi kérdésben. Na sziasztok!
Hi
Nightrun azt is próbáld ki, hogy egyesben kigyorsítasz 8000-ig, elveszed a gázt, lecsutkázod, elkezd feljönni az eleje, kicsit elveszed a gázt, beteszed kettesbe (tudod kuplung nélkül), gázt visza egy picit és amikor elkezdessz vigyorogni, mert elváltottad egykeréken, kidobja üresbe, a golyóidat meg összetöröd a tankon . Na az felejthetetlen élmény.
Nahát!

Köszönöm szépen a sok hasznos infot, már megyek is kipróbálni a módszert!Csak attól félek, hogy prerecelek egyet, mert már elég hideg van a fagyáshoz. Kockázat nélül nincs nyeremény! Addig meg frissítsétek fel motoros tudományaitokat, mert jön a többi kérdés. De lehet, hogy most már elrakom a vasat télre, ma lesz az utólsó napom vele idén. Ja igen! Egy kérdés: A Yamahánál miért YZF, a Suzukinál miért GSX, a Hondánál miért NSR, és CBR? Mik ezek a rövidítések? Ha valaki tudja, leíthatná nekem ide unalomból. Na tiszteletem!
kuplung nélkül persze felfelé simán megeszi csak az a lényeg váltásnál egy picit vedd el a gázt (elég egy pillanatra)hogy a váltóban a fogaskerekekről lemenjen a húzó terhelés .Visszafelé ne ! csak kuplungal mivel jelentősen sérülhetnek a fogaskerekek és rajta a körmök . Már négy éve nyomom a pályán de még probléma nem volt (persze a váltással kapcsolatosan)
sok sikert !
felfele váltásnál szokásos a módszer, bár van pár elvetemült, aki lefele is ratapos, de az nem ajánlatos
a lényeg: húzod neki, aztán felváltassz, csak kuplung nélkül
viccet félretéve irogathatnék itt okosakat, de a legegyszerúbb, ha kipróbálod
amire figyelj, hogy akkor váltsál felfele, amikor a fordulat elég nagy (bár az új gépeken én azt vettem észre, hogy már a középtartományban is simán bekajálják a váltást)
ennek ugye sima utcai motorozásnál nem sok értelme van, mivel azé van kitalálva, hogy ne kelljen baszkodni a kuplunggal ha ereszkedsz mint az állat pl. versenypályán, de én - és gondolom sokan mások is - az utcán is így csinálom ha sietek, és mondanom se kell, hogy szinte mindig sietek
Sziasztok!

Engem az érdekelne, hogy hogyan lehet kuplung nélkül váltani? Jó lenne, ha olyanok írnának, akik tényleg használják a módszert, és nem csak úgy olvasták, meg hallották. R6-om van, esetleg egy yamaha tulajdonodtól jönne jól a tipp. Na mákoslecsó!!!
Hello mindenkinek!
Lenne néhány kérdésem.Nyáron vennék egy 125ccc-s endurot, 100.000 alatt.Nem lenne rossz ha részletre vehetném.Csak jó állapotú, működöképes érdekel!
:))Ha tud vki segiteni irjon: fuel19@freemail.hu