Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PetiFájter!!!Köszike,tényleg érdekelne,de még nincs rá zsém.Viszont ha valamennyi akad,akkor is csak részletre venném.Azért kérhetek egy leírást a mocidról a mailomra(mendyzx6r@c2.hu).Mégegyszer kösz!!!!
Üdv! A kérdésed nem egyszerű. Nekem van mind a kettő. És véletlenül mind a kettő eladó. Ha versenyezni szeretnél akkor szerintem a zxr a nyerő, de utcára viszont én a gsxrt használnám. Nem extrém okokból, hanem mert szeritem szebb, kényelmesebb, és az én tapasztalataim szerint nyomatékosabb, de azért a mátrában se marad az ember szégyenben.
Amúgy a suzukiért 600-at kérek a kawáért 450-et de azt nem lehet forgalomba helyezni. Mindkét motoron sok extra van ha esetleg érdekel akkor keress fel.
Tel.: 06209182179 email:gsx400@freemail.hu
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, mert 400-as kategóriában motort szeretnék venni! Igazából már leredukáltam a döntésem 2 motorra! A kérdés: GSXR400 vs ZXR400? Melyiket ajánlanátok jobban?
Előre is köszi a válaszokat!
mendyzx6r nekem ZXR400am van 660ért!
Ha valakinek olcsón van szüksége jó minőségü hátsó emelőre:http://www.freeweb.hu/motoremelo
fzlan!
Itt találsz infót a 2001-2002-es Gixikéről.
Sziasztok!
Ha valaki tud Kawasaki GPZ400R-hez (1988-as) műszaki leírást, kapcsolási rajzot, szervízkönyvet, kérem értesítsen, hol, mennyiért, hogyan, esetleg letölthető formában létezik-e? Köszi!
PZs

Kösz Sas!
Erről éppen most töltöm le a szükséges culót de állítólag nem magyar!
Esetleg ezen kívűl hátha tud még valami mást!
Még1szer kösz!
akko rmég egyszer: manuals

Tud valaki nekem 2001-es GSX-R 1000-hez gyári leírást, kézikönyvet szerezni!
Köszi!
Üdv! Nekem 650-ért van egy gsx-r 400-asom ha érdekel. Sport rendszerrel meg jópár finom cuccal. Sűrgősen téli áron!!!!
hogy érné már meg!
Én még megpróbálnék alkudni belőle. 6-7 kilo körül már 400-asokat is lehet kapni.
Hali!!!Kérdésem a köv.:van egy kawa zxr250, '94-es,de 2002-ben lett forg.-ba helyezve.Tuningolt(sportdob,stb),45LE,szép állapoban és az ára 600.000Ft.Szerintetek megéri,vagy nem???A segítséget előre is köszi!!!
ja, ha lebundazod a rendoroket
Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne.:

"A"korl jogsim van de a törvénynek "köszönhetően" még 1évig nem lehet krolátlan ugyan is tavaly tettem le a meglévőt! Viszont tavasszal nagymotort veszek és amég nem szokom meg nem nagyon akarnék a rendőrök elől eljaszkarizni ezért kéne valami mególdás ha valaki tud valamit arrol hogy hogyan lehetne "FÉLHIVATALOSAN" kicselezni ezt a időkorlátot az kérem írjon, mert valahogy kilehet játszani, ugyan úgy le kell rakni a különbözetit de ezt csak valami bundával lehet........asszem.....
Köszi válaszod...
Nálunk is ez lesz a szitu, 50ben elmegy, a vámpapírok illetve a kinti forgalmi...megvan... Ha esetleg tudnál ilyen emberként üzenhetnél!

Köszi válaszod, minden jót!

Greg
Én azért ezt nem igazán tanácsolnám. Nekem annó egy 80-as benellim volt, és nagyon nehéz volt meggyőzni a rendört hogy ez pedig csak ötvenes. (mondjuk ezt rendőre válogatja) A másik fele, hogy hamarosan rendszámot fognak beveztni az 50-es motorokra, amit csak úgy lehet majd beszerezn, hogy meg kell mondjad a motorszámot és ők kikeresik hogy az adott gép éppen hány köbcös. Viszont ha megvan minden külföldi papír akkor azt még jan 1-ig regisztrációs díj nélkül forgalomba tudod helyezni. De az valószínüleg több lesz mint 50 pénz. Viszont szerintem megére mert ha tényleg bejön ez a rendszámos hisztéria akkor nem lesz egyszerű eladni.
Sok sikert!
Üdv
Én hasonló módon tudhattam magaménak egy 125-ös Yamaha DT-t, és 50-esként használtam. A yard soha nem fogja neked megmondani a hangja alapján, hogy 125-ös, ráadásul ha sportmotor akkor burkolt (netán futura?) és még a blokkba ütött 125-öt sem látja. Ugyan én már eladtam, de arról is hallottam, hogy forgalomba lehet helyezni, ha megvan a vámpapírja( csak az 50 ezerbe kerül).
Szerintem mind a kettő jó tanulómotor. Egyik sincs túlkomplikálva, így nem igényel nagy szaktudást a karbantartása. Az ötszázasok között én csak azért mondtam a Kawát mert külsőre nekem az a legszimpibb.
GSX-R400 mi a véleményed a GS 500F, CBF 500 -ról.
Sziasztok Motoros Cimborák!

Egy kérdésem lenne, remélem tudtuk segíteni! Öcsémnek van egy 125ccm-es Aprilia RS 1993-as évjáratú gépe, csak egy baj van veke az eredeti olasz papírjai vannak meg!

szerintetek lehetne-e valahogy rendszámossá tenni, vagy ha nem használja 50ccm-esként? ha 50-esként használja, mi kellene, egy biztosítás és kész? rizikós?

remélem tudtok tanácsot adni, vagy hasonló jellegő tapasztalatotok és segíetetek!

sajnos a rossz idő miatt már jó motorozást nem kívánhatok, de minden jót!

Greg

e-mail: horatiogreg@freemail.hu
Hát ez esetben nálam két motor villana fel. Kawa ER5-ös meg a Suzi SV650. . Ezek szerintem tök megbízhatók, könyen kezelhetők, és túrázásra nagyon ideálisak. A pénztárcádba nem látok bele, így azt csak te tudhatod hogy menyit szánsz vásárlásra.
Sok sikert!
GSX-R400

Olyan motort szeretnék, amivel nem gond a melóba járás, de kétszemélyes túra sem okoz gondot vele, akár hosszabb távon sem, ja és jó tanulómotor...
Üdv Mindenki!
Gazza szerintem is inkább egy 400-asra vagy max egy 500-asra ugorj fel. Én úgy vélem hogy nem olyan egyszerű azt kimotorozni. (ha csak nem vagy egy lóerőmániás). Hatszázas esetén meg szerintem kéthengeresben szabad gondolkozni. például egy SV-ben. A gsf-el se lenne nagy baj, csak az egy nagy széles lomha , és főképp nehéz motor. Kezdőnek meg az nem a legbarátságosabb. (ha nem vagy egy izomgizi akkor már tologatni se lenne egyszerű)
Én sokat túrázgattam egy gsx 400 impulsal és nagyon ideális volt.
Ja! Azt még el szerettem volna mondani hogy viszont 250-ben semmikép ne gondolkozz, mivel azok nagyon pörgősek és nem valószínű hogy találnál belőle normális állapotút.
Amúgy ha konkrétabban elmondod hogy mire szeretnéd használni akkor mi is többet tudnánk segíteni.