Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, én is rühellem ha valaki nem tölti ki az adatlapját.

Amúgy lassan már kezdek hozzászokni hogy a hyomat vagy fikázzák, vagy az egekbe dícsérik.
(a le kínaizásra még mindíg ugrok:ODDDD)

Trakee:No milyen az "új " munka?
Hümm... Egyrészt semmit nem krédezett, csupán szidta a Hyosungot, mint oly sok csóka, akiknek nagyrésze csak képen látta...
És hogy miért kifogásolom, hogy nincs kitöltve az adatlapotok? Egyszerű az ok.. Mert túl sok olyan kiscsávóval találkoztam, aki tizen egypárévesen menőnek érzi, hogy regisztrál egy kamu névvel, bejön topicokba, és elkezd mocskolódni... Jellemzően életében max biciklije volt, de "szakértőnek" érzi magát, mert egyszer már beleolvasott a www.motorrevü.hu ba, vagy a totalbike népítéletbe... Sajnos itt a sportmotoron már több topicot megjártak ezek a bajkeverő huligánok....
Pl most nézz tükörbe... Miért veszed védelmedbe? A haverod? Talán ő is megtudja védeni magát, bár ez a társaság nem egy véregzős csapat, de ha belénkkötnek, bizony védekezni fogunk... És ha visszaolvasnál, látnád, hogy mindenkinek, aki normáűlis stílusba idetéved, és segítség kell, segítünk... Persze magyarországon divat sznobnak lenni.... Haverom 20 éves Hondájától midnenki elájul, hogy húú hondád van, más kérdés, hogy kivülről is trehány, belül meg még rosszabb... Gyakorlatilag minden úton van valami baja, a szelepszakadástól a lehulló idomokig... Persze az én Hyosungom csak egy hymicsoda? Persze igazad van, oda kell rá figyelni, pl mikor Rakamazra mentem, kénytelen voltam láncot kenni a 450 km-es út elött, mint felkészítés :P
Tényleg nem okoskodás képpen, de az adatlap kitöltése egy fórumon, az alap dolog kellene hogy legyen.
Jó tudni, hogy kivel beszélget az ember fia.
A Hyosung klub oldala is tele van titkos ügynökökkel. Jelenleg.
tele vagyok már okossal miért nem lettetek elnökök!ja lehet elörehozott választás lessz nem indultok gyurcsány helyett mondjuk itt is csak szöveg van és én itt befejeztem ha valami meg nem tetszik mindeggy!
A kérdésekre a válasz................
Benzinszivárgás......tank le..............benzincsap ki...................tömítés vágás.................. és vissza ..........nem kell hozzá szervíz.
A panel hibát már leírták, hogy mi a hiba.
Kettes kiugrik.............. Kanyar mesterrel egyeztetni és vajpuhaságu váltót kapsz.
Végsebesség............327,8 km/óra hatodikban nyélgázzal szakadéknak...........nem tudom mert még nem próbáltam.
Ja és a motorban 32 ezer kilóméter van, bejárta Lengyelország, Ukrajna, Szlovákia és Erdély útjait.....kissebb hibákkal amik igazán csak bosszantóak voltak.
Rili125.
Kérlek olvas vissza........... mit is kérdezett laca87....... a nagy semmit...........
Azt hiszem nem mocskolódtam.....nem mondtam olyat amivel megsérthettem volna...... amit leírtam az a véleményem és kész.
laca87 a címzett.
nem tudom h ha valaki kérdez valamit, akkor mi a rákért kell rögtön nekiesni, olvashattad? ha tudsz olvasni! most vette a motort, eddig miért lett volna a hyosung topikba ha nem volt hyosungja... ? Csibewer, Öregember nem tudom ki mocskolódott, és szerintem ez a topik azért jött létre, hogy ha valakinek van valami problémája, akkor meg tudja kérdezni, és aki tud segítsen neki, volt itt olyan normális ember és volt olyan idióta aki nekiesik egy embernek csak mert nincs kitöltve az adatlapja... nézd meg, nekem sincs kitöltve! és? van valami gond? gyere el azt töltsd ki! köszi cső!
Akkor miért linkelted be?
Na azért az a győri németh gázos egy hely! Legalábbis én megjártam velük..
A félreértések elkerülése végett:nem én írtam a véleményezést,nincs ilyen motorom.
Hyosung - GT_650S_2006-
GT 650S
Ellentmondásos szerelem
Szöveges ítélet

Életem első igazi nagy motorja , előtte MZ TS 125 , így felejthetetlen élményeket köszönhetek neki , főként jókat.A futóműve parádés , jó gumival messze többet tud mint amit a hozzám hasonló hobbi motorosok ki tudnak motorozni belőle.Eőlszőr próbáltam állogatni , de rájöttem , hogy a gyári beállítás a legjobb .A blokk ereje bőven elég az épeszű motorzáshoz /meg többnyire az eszetlenhez is/.Hangja szép a gyári dobbal.Az első lánckereket eggyel kisebbre cseréltem ettől meglehetősen robbanékony lett , roppant élvezetesen lehetett vele motorozni.A testtartás rajta szerintem nem rossz , voltam vele több hosszú /egy nap alatt kb. 700 km/ túrán , de nem fájt derekam , hátam , tehát átlagos testalakat mellett szerintem jó/még kissé dagiknak is mint én/. A fék kicsit gyenge , de Ferrodo Platinum betéttel javult , bár hozzá teszem ez erősen megszokás kérdése , mert tulajdonképpen csak az a gond , hogy a kézi erő kifejtés igénye sok , ami viszont egy MZ TS után nem feltünő, de pl. egy R1 után botrányos.Általánosságban azt lehet mondani róla , hogy egy jó konstrukció , gyártási ill. anyagminőségi hibákkal , amikkel azért néha nehéz együtt élni , különösen azért mert annyira azért nem volt olcsó 1,350 mill. .Talán a legnagyobb gond mégis az , hogy tavaly az importőr olyan olcsón árúsította ki fél európa maradék készletét , hogy a használt gépek piaci ára a béka hátsója alá csúszott , ami egy motor eladáskor igencsak fájdalmas tényekkel szembesíti az embert.Én az év elején próbáltam eladni de sehol nem számolták be , de volt olyan HYOSUNG KERESKEDŐ aki egy esetleges új vásárlásakor sem volt hajlandó beszámolnia gépet , ez sajnos azt mutatja , hogy még a márkakereskedők sem bíznak a típus jövőjében nálunk.Számomra elgondolkoztató volt ehhez kapcsolódóan , hogy a tavaszi motorkiállításra az importőr /Spirró Kft./ egyetlen Hyosungot sem vitt ki , az egyetlen kitett motorja egy Honda volt ..... Használtan szerintem jó vétel , különösen mivel meglehetősen olcsón lehet hozzá jutni, bár ellentmondásos módon a nagyon keveset futott , megkímélt darabok , pont mivel a gyerekbetegségek nem jöttek kirajta /pl szelepszakadás , generátor/ meglehetősen súlyos költségeket okozhatnak a garancián kívül.
Hibalista

1000 km-es revíziónál a generátor töltővezeték mivel szerelési hiba miatt elérte a lánckerék.Hátsó helyzetjelző izző szinte napi rendszerességgel égett ki , ok ismeretlen.Fékbetét 3 garnitúra csere elől , hátul 1. 9000 km-nél az első hengerfej cseréje , megakadályozandó a szelepszakadást /2006-os módosításig típushiba/ , amikor a szervízből elhoztam , 10 km-en bellül leszakadt a szelep , a hátsó hengerben !Cirka 2 ,5 hetes várakozás alkatrészre , javítás gariban.Indító motor nyögvenyelősen indított újkora óta , 1,5 év után generátor csere.Egyszer eltörött az önindítót rögzítő alu öntvény , szerintem pont a gyengén hajtó , ezért befeszűlő önindító miatt.Akku rendszeresen lemerült a kevés töltés miatt , 1,5 év után fizetős csere/az importőr csak 6 hónap garanciát ad az akkura/24 000 km-nél a váltó kidobálta a 2. fokozatot , alaktrészre várva a javítás kb. 3hét.Az első sárvédő elrepedt az egyik felfogatásánál , ez több gépen is megesett , külső sérülés nincs , de az importőr szerint akkor sem garancia.12 000 km-nél a lánc annyira megnyúlott hogy cserélni kellett , DID lánc került fel, a lánckerekek maradtak.A gyári kipufogó dob szegecselése kilazult a rezgéstől ezt gariban cserélték némi magyarázkodás után.A kipufogó rögzítése letörött a vázról , a szervíz ben visszahegesztették.Benzincsap folyatott , menet közben vidáman csöpögött a benzin a hátsó hengerre , ki nem gyulladtam vele de a blokkon csúnya nyomot hagy a rászáradó benzin , ha ne mossa a az ember rendszeresen.Olaj szivárgás a blokk egyik ledugózótt olaj csatornájánál . ezt leragasztották mivel a záródugó cseréjéhez a blokkot szét kellett volna szedni , azt meg nem akartam , nem a legszebb megoldás de, működik, a jelenség megszünt. A kuplung bowden hossz állítója rendszeresen a rezgéstől kilazult , megnő a hézag kuplung nem emel ki, gyorsan beállítható, egy idő után nem is zavart.

Ide hordtam szervizbe

Keszthelyen a KOR-Autónál vettem , de az átadás körüli rosszízű viták miatt többet nem is vittem hozzájuk , így mint szervízt nem tudom értékelni.
Értékelése:

Németh Motor Győr , korrekt munka , elfogadható árak , a megbeszélt időpontban mindíg fogadtak , ez szinte mindíg szombatra esett mivel csak akkor értem rá. A revíziókat és javításokat nagyon gondosan végezték.A tulajdonos Németh András úr mindíg igyekezett megoldani a garanciális gondokat a , szerintem , egyre kelletlenebb importőrrel.
Értékelése: 10
Szerintem emberünknek még saját biciklije sincs..... Halott valakit, aki látott már olyat.
Megéri megvenni!
Nekem 1 éve és 9 hónapja van meg. Belehajtottam több, mint 29000km-t.
Az utóbbi két hónapban jött elő a benzintank hibája, olyan, amiről még az importőr sem hallot eddig.
Ezt garanciában cserélik nekem. Addig amíg megjön a tank, járok a régivel.
A hűtőn volt egy ici-pici lyuk. Kicserélték a hűtőmet.
Most lehet, hogy az akksim lesz rossz, vagy pedig nincs töltésem.
Ennyi hiba volt több, mint 29000km alatt.

Jó gépek ezek!
Nincs hibátlan motor. Vegyél helyette másikat, és rájössz!
Szóval nyugodjál meg!
Hát öreg... elolvastam még egyszer, és egyszer sem kértél segítséget, csak mocskolódtál...
Azt hiszem, hogy te vagy elvarázsolva................. neked mindegy lenne milyen gépet tasznek a segged alá...szarrá vágnád...........visszanéztem jul. 18-ig sehol sem voltál a fórumon........most mi a bajod? ha nem vagy megelégedve ad el.......ez már megoldás rettentő nagy gondodra!
elvagytok ti varázsolva!nem mocskolódom ez van és kész!és hogy mi van kitöltve meg mi nem hadlegyen az én bajom úgyhogy nemkellene! elvégre segitséget kértem nem közmondást na enyit erröl!
Sajnos néha jólesik az internet arctalansága egy-két embernek
Hümm.. Nekem meg 1 éve van... lassan 20 e km benn... Volt apróság vele.. De gyakorlatilag csak megy, és megy... Egyébkéntis... Kitöltetlen adatlapú felhasználó csak mocskolódik... Messziről jött ember meg azt mond, amit akar!
sziasztok!van egy gt650s gépem mikor elhoztam még jó volt eltelt 3hónap és már 4szer volt szervízbe, megéri megvenni a hyosungot? szerintem nemnagyon! hol a benzin ömlik a müszerfal nemműködik a 2es sokszor üresbeugrik legközelebb felrobban vagy mi? meg jóhogy nem 3milla!na valaki nyugtasson meg
:D Nekem is ez volt 1 hete! Az ok: Van egy tórusztekercs a műszerfalpanelen, amit csak a saját lába tart, a rázkódástól letörik, emiatt csinálja! (legalábbis több esetben előfordult, más hibáról eddig nem tudok) Gyakorlatilag össze-vissza mutat mindent! (így a rekordom 272 :D 4. ben, 3 e -es fordulaton)
Nos a megoldás, elviszed egy szervízbe, de érdemes felhívni őket előre, mert ha találkoztak ilyennel, akkor 1 óra a javítás kb! (pl Kanizsán nekem pikk-pakk javították) Még ha nem garis is érdemes elvinni, és fizetni érte, nem nagy mutatvány (remélem neked is csak ennyi a baj!) ! Pl nekem elvitték valami elektronikus szakinak, az forrasztotta vissza, azért otthon bunkó pákával nem érdemes!
Óra szerint? 245 volt egyszer, természetesen a kilométer korlátozás nélküli német autópályán :). 210-220 biztos volt. De nem ez a lényeg....
de a vége mennyi a tiednek?
Hali! Csepelen Kanyar mester csináltatta, és fúvókázta hozzá a karbit. Ja, és a légszűrőt is ki kellet hozzá nyitni.
ki tudja mennyi a vége a gt 650s-nek?220körül?