Bár ez is 2005ös de ez is 2007es forgalombah. igy még van rajta fél év gyári garancia!Igy már korrektabb?Egyébként azért erőltetem ezt mert cserébe lesz és gondolom itt senkit nem érdekel egy Aprillia atlantic 500 maxirobogó?Milyen papirokat kell kapjak ahhoz hogy érvényesiteni is tudjam a garanciát és kicseréljék ingyen a hengerfejeket rajta?Már csak hogy nehogy valami papir miatt bukjam az ingyenszervizt!?
Légy vele óvatos! Ha 2006 ellötti, akkor sajnos fennáll a szelepszakadás lehetősége, és semmilyen előjele nincs! És sajnos ez elég komoly hiba... De ha 2006 elötti is, ne ilyedj meg, kérd el az alváz, és motorszámát, majd ezzel hívd fel a Spirrot, hogy garancián túl csserélik-e a hengerfejeket ingyen! Ha igen, bátran vedd meg, és vidd el kapásból a spirrónak... Azonban ha nem, akkor én aztmondom, keress inkább egy olyat, amin cserélték, vagy újabb... Pl a fórumlapon Kizs árulja, az övé feketevázas, igaz N, 850 dobozok nélkül, 900 dobozokkal, sok apró extrával, 30 e km körül... (ettől ne félj, 80-100 e -et biztosan elmegy, ráadásul az övét az utóbbi 20 e km-en Kanyar szervizelte!)
Kanizsáén is van egy N-es, kb 6 e km-el, 2004-es, azon sem hiszem, hogy volt hengerfejcsere, de garanciális, mert 2007 év eleji forgalombahelyezés, a kereskedő saját (nem teszt) motorja, kék. Ezen szeritnem a Spirro biztosan cserél hengerfejet, ha még nem tették meg, mivel garanciális! Ez emlékeim szerint 950- 1M közötti áron van.
Háát a dolgozó élet? Nem sok a szabadidőm... Egyébként csak tanulgatom még a dolgot... Az egyetem jó volt papírgyártásra, meg némi ismeret szerzésre sok téren... Úgyhogy tanulom... Nem egy világméretű cég, de nincs is olyan nyomás...
Sziasztok!
Irtam a héten,hogy készülök venni egy Hyo gt650sh-t!Cala irt is vissza hogy mire figyeljek oda!Megkérdeztem azóta a tulajtól a hengerfejet a vizpumpát stb és azt mondja nem volt rajta cserélve se vizpumoa se heng.fej mert semmi baja sincs!Ezzel lehet még gondolm?Azt mondja nem volt eddig semmi probléma a motorral!Lehet csak némelyik motoron szart be a heng.fej és a vizpumpa?Kicsit vacilálok a dolgon mert azért majd egy milla az értéke és pont nincs kedvem rászaladni valami párszázezres javításra!Ha tudtok kérlek adjatok valami jótanácsot ebben a kérdésben!Előrre is köszönöm!Széles utat mindenkinek!
Krissz
Én meg úgy voltam, hogy Zegre megyek napszemcsit nézni, Virágzó mez út 1. de a google maps szerint ilyen nincs, nagynehezen rájöttem, hogy az Virágmező út 1... Úgy már megvolt, bár az utcanévtáblán zegen Virág mező út van
Nahm és milyen a dolgozó élet? Nekem sajna még 1 évem addig...
Mint kiderült, nem csoda, hogy semmilyen progi nem ismeri a Tóközi utat, mert annak hivatalosan nincs neve, csak ők nevezték el maguk között :D Odataláltam! Tanulgatom a dolgozó életet :D
Kérdezz rá hogy a hengerfej lett-e cserélve a visszahívási akcióban, nézd meg a vízpumpát, hogy nem folyik-e (jobboldalt a vízcső mellett látod ha 'csatakos' a blokk oldala) így elsőre, még a generátornál van egy csavar amit gyárilag nem menetrögzítővel tettek be, ezt az első szervíznél ellenőriztesd. Hátsó féknél a betétek félrekopása szokott még előfordulni, az filléres probléma. Kb. itt mozognak használtban ezek a gépek, sok baja nem szokott lenni, egyszerű mint egy faék. Jó kis csapat alakult ki a márkatársakból, ha gondod van ők segítenek: Hyosung Klub.
A gyári akksi az ki szokott nyiffanni legkésőbb 2 éves korára, és még a karburátor beömlő gumicsonk tud vicces dolgokat csinálni, de az is 1-2e forint. Meghálálja a jó olajat és a törődést, mint minden vas.
Sziasztok!
Épp készülök venni egy 2005ös Hyo gt 650sh-t!Tudnátok benne segíteni hogy mire figyeljek oda?Van esetleg valami tipushiba ami elő szokott fordulni ennél a tipusnál?Ez az évjárat karcmentes állapotban megér szerintetek 800-850e-et?Előrre is köszönöm a hozzászólást és a segítséget!Széles utat mindenkinek!
Krissz
Köszi! Én sem találtam! És a Tanácsházat tudom, az a központ, én az üzemvitel, és üzemfenntartásnál leszek! Azmeg Balatonzéplak! Ha nem találom holnap, és nincs aki útbaigazítson, akkor 10 perccel fél 8 elött telefonálok a főnöknek!
Nem-nem :) DRVG=Dunántúli regionális Vízmű.... Elvileg Tóközi út... De nem találok olyan térképet, amin ez rajta van :D EZt az utcanevet is barátunk, a Goggle adta :D
Balatonszéplak-alsó? Hihi.. Holnap lesz ott az első napom... DRV -nél leszek húú nem is tudom mi a megfogalmazás :) Csak az a baj, nem tudom pontosan a címet, ahol holnap fél 8 kor lennem kell :)
És hogy a bicikliút körbeért-e? Háát kb... Szóval ezt sokszor beharangozták, hogy kész, de vagy 5* adták át az uccsó 10 km-t... Mostanra kész, hozzátéve, hogy a déli parton nagyon sok helyen mellékutakat neveztek ki bicikliútnak! Ugye robogóval lehet rajta menni, elvileg, gyakorlatilag itt az északi parton sokhelyen kitették az smkp-val behajtani tilost, bár ezeken a részeken egész jól lehet csavarogni a főúton is. Azonban van pár nagyon szép rész, amelyet az útról nem éátsz, ezért külön érdemes ezen körbecsavarogni! Bár igazából ősszel, és tavasszal jó, mikor kevés a biciklista, pláne, hogy a legtöbb nem tudja, hogy a robesszal szabályosan közlekedsz ott, és "igazságot" akar tenni...
Trakee:Régebben Balatonszéplak-alsó (itt van a nyaralója a családnak) különálló volt.
Aztán Siófokhoz csapták, majd egy pár éve Zamárdihoz tartozik.
De tökmindegy mihez tartozik, mert Siófoktól zamárdiig egy nagy város lett az egész.
Viszonylag jól smerem Siófok környékét....ifjabb koromban minden nyár (vakáció) erről a helyről szólt
(Tiszteletbeli benszülöttnek számítok)
A biciklis út az én fantáziámat is megmozgatta.
Azt mondták, hogy körbeéri a Balatont...kíváncsi vagyok hogy igaz-e.
:) Háát igen :) Csak aztán ott Siófok-Almádi között én is fel tudok sülni :D Egyébként bevallom, a déli parot nem szeretem, szinte csak lakott terület van, és nagy forgalom! Szóval ez a balcsi körbekerülés igazából annyira nem poén nagymotorral.. Bezzeg robesszal! Pláne a bicikliúton nagyon jó!
Kanizsáén is van egy N-es, kb 6 e km-el, 2004-es, azon sem hiszem, hogy volt hengerfejcsere, de garanciális, mert 2007 év eleji forgalombahelyezés, a kereskedő saját (nem teszt) motorja, kék. Ezen szeritnem a Spirro biztosan cserél hengerfejet, ha még nem tették meg, mivel garanciális! Ez emlékeim szerint 950- 1M közötti áron van.
Irtam a héten,hogy készülök venni egy Hyo gt650sh-t!Cala irt is vissza hogy mire figyeljek oda!Megkérdeztem azóta a tulajtól a hengerfejet a vizpumpát stb és azt mondja nem volt rajta cserélve se vizpumoa se heng.fej mert semmi baja sincs!Ezzel lehet még gondolm?Azt mondja nem volt eddig semmi probléma a motorral!Lehet csak némelyik motoron szart be a heng.fej és a vizpumpa?Kicsit vacilálok a dolgon mert azért majd egy milla az értéke és pont nincs kedvem rászaladni valami párszázezres javításra!Ha tudtok kérlek adjatok valami jótanácsot ebben a kérdésben!Előrre is köszönöm!Széles utat mindenkinek!
Krissz
Nahm és milyen a dolgozó élet? Nekem sajna még 1 évem addig...
Kérdezz rá hogy a hengerfej lett-e cserélve a visszahívási akcióban, nézd meg a vízpumpát, hogy nem folyik-e (jobboldalt a vízcső mellett látod ha 'csatakos' a blokk oldala) így elsőre, még a generátornál van egy csavar amit gyárilag nem menetrögzítővel tettek be, ezt az első szervíznél ellenőriztesd. Hátsó féknél a betétek félrekopása szokott még előfordulni, az filléres probléma. Kb. itt mozognak használtban ezek a gépek, sok baja nem szokott lenni, egyszerű mint egy faék. Jó kis csapat alakult ki a márkatársakból, ha gondod van ők segítenek: Hyosung Klub.
A gyári akksi az ki szokott nyiffanni legkésőbb 2 éves korára, és még a karburátor beömlő gumicsonk tud vicces dolgokat csinálni, de az is 1-2e forint. Meghálálja a jó olajat és a törődést, mint minden vas.
Épp készülök venni egy 2005ös Hyo gt 650sh-t!Tudnátok benne segíteni hogy mire figyeljek oda?Van esetleg valami tipushiba ami elő szokott fordulni ennél a tipusnál?Ez az évjárat karcmentes állapotban megér szerintetek 800-850e-et?Előrre is köszönöm a hozzászólást és a segítséget!Széles utat mindenkinek!
Krissz
http://www.drv.hu/drv/drv.head...
A DRV-ÜHE adta ki a horgászengedélyemet, lehet hogy ugyanaz a cég?
A déli partra cruiserrel jó menni, és lépésben stirölni a csajokat
És hogy a bicikliút körbeért-e? Háát kb... Szóval ezt sokszor beharangozták, hogy kész, de vagy 5* adták át az uccsó 10 km-t... Mostanra kész, hozzátéve, hogy a déli parton nagyon sok helyen mellékutakat neveztek ki bicikliútnak! Ugye robogóval lehet rajta menni, elvileg, gyakorlatilag itt az északi parton sokhelyen kitették az smkp-val behajtani tilost, bár ezeken a részeken egész jól lehet csavarogni a főúton is. Azonban van pár nagyon szép rész, amelyet az útról nem éátsz, ezért külön érdemes ezen körbecsavarogni! Bár igazából ősszel, és tavasszal jó, mikor kevés a biciklista, pláne, hogy a legtöbb nem tudja, hogy a robesszal szabályosan közlekedsz ott, és "igazságot" akar tenni...
Aztán Siófokhoz csapták, majd egy pár éve Zamárdihoz tartozik.
De tökmindegy mihez tartozik, mert Siófoktól zamárdiig egy nagy város lett az egész.
Viszonylag jól smerem Siófok környékét....ifjabb koromban minden nyár (vakáció) erről a helyről szólt
(Tiszteletbeli benszülöttnek számítok)
A biciklis út az én fantáziámat is megmozgatta.
Azt mondták, hogy körbeéri a Balatont...kíváncsi vagyok hogy igaz-e.