Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazából én is ezt gondoltam először ilyen "ócsóért" biztos szar lehet...aztán vett ez vett az...milyen a gép?hullik szét mi? dehogyis!szal pozitív véleményeket halottam róla szinte csak.annyira hogy én is elgondolkoztam rajta mint Bterven...a yamaha dönt milyen árat ad az új 125ös cirkálójának
Képet láttam már róla, videót sajna nem , de lehet, hogy valakinek az is van róla.
Mindegy, mert most a képet sem találom, de ha meglesz, akkor tudatom veled.

Egyenlőre egy kis video neked. Hyo a pályán

A srácnak van több videója is a http://hyosung.atw.hu/ oldalon.
Természetesen nincs.
Én is csak saját tapasztalataimat írtam le.
Csak kicsit ez a gyenge motor duma vágott melbe.
Nem vagyunk egyformák, és az igények is különbözőek,
de ha nem tetszik valami, és nem ismerem, nem fogok véleményt írni róla.
Azért egyszer próbálj ki egy Hyot:), csak hogy tudd, miről beszélsz.
egyébként a nyáron csapódott hozzánk egy csopperes Hyosung is, 250-es, két fővel. Kb. 10-15 km-t jöttek velünk. Elfogyott a motor amikor 90 körül kanyarogtunk.
Nem akarom bántani a Hyosungot, mint mondtam nincs vele bajom, annak idején néztem az Aquilát, de inkább mást vettem, mert nekem más jött be. Ennyi. Remélem nincs harag
a komment nem neked szólt, hanem a saját tapasztalatom írtam le korábban, hogy lemarad mindig a Hyos haver. Olvass már vissza légyszives. Meg ha megnézed a válasz erre fület akkor láthatod mire írtam.
Hát egy gv 250 nem is annyira eröss, de nem is azért vettem.
Az pedíg tényleg gáz volna, ha egy Hyo fórumon fikáznád a Hyot
Ha gondom van valamivel, max nem járok a rolla szóló fórumra, szóval igazából nem értelek.
Egyébként meg is jegyezheted a sztorit, és akár sütögetheted is, mert sajna megtörtént.
Elötte a faszi is biztos meg volt győződve, hogy ő mijen frankó gyerek a vasán.:)
Szia

Igen szhelyi vagyok. Van Hyo kereskedés a Puskás Tivadar utcában a Volvo autókereskedésben. De lehet, hogy egy mocit sem találsz ott. Szakértelemnek is híja van szerintem, nekem májusban majdnem eladtak egy INJEKTOROS GV650-t Egy sráccal váltottam pár szót neki is GV 650-e van, és szhelyi. A régi Hyo fórumon Chrys a nickje.
Ez jó duma. Megjegyzem, majd ha gyenge a a motorom bevetem
Na de nem akarom fikázni a Hyosungot.
Hello

Te Szombathelyi vagy? Mert én is vas megyei vagyok és az érdekelne Szombathelyen van e Hyosung kereskedés? Meg szeretném nézni élőben a Gt650R-t
hello!

most néztem a hyosung.hun hogy a full piros Gt 650 R csak 1,350 000 ft reg adóval eggyütt!? Ez a valós ára? Csak ennyi!? És ez már az injektoros vagy még nem?
Belegondolok hogy a haver ennyiért vette az 125-ös aprilia Rs-ét!4 Ez meg azért 650-es meg négy ütemű és ezerszer jobban megéri az árát! Persze erre ő csak azt mondta hogy "csak" Hyosung
Hol látható ez Tojás féle alázás? Mert kiváncsi lennék rá. Vagy ez olyan hogy az egyik haver mondta hogy neki a haverja hallott róla hogy a haverja látta....?
Sajna a 650-es Hyo gyárilag csak olyan 68-70LE a tapasztalatok szerint. Mármint a valóságban a fékpadon. A kipufogó folytás kiszedésével + átfúvókázással könnyedén elérhető a gyár által megadott 79LE és a motor dinamizmusa közben hihetetlen módon megváltozik (előnyére). És ekkor még a lehetőségek tömkelege van a blokkban, lásd Tojást, aki GSXR600-akat alázott a gyorsulási versenyeken a majdnem széria gépével.

De a GT650 alapvetően nem sportmotor, sokkal inkább túra. Szerintem legalábbis. Még akkor is, ha sport bőrbe bújtatják.
Én egyébként se vagyok egy száguldozós fajta, ( lehet, hogy ez korral jön:))
Meghát visszatart, hogy a múltkor egy menőcsávó, soklóerőss vassal elhúzott melletem, aztán pár kilóméterrel aréb már egy teherautó alól húzták ki.
Én odaértem ahová indultam, ő nem.:(
kis tesóval(gt250r) olyat lehet lendületből motorozni:D

Eggyetértek:D
a hungaroring naon adta ahoz képest hogy nem egy spanyol pálya...(minőségre gondolok)
LEGYEN MÁN TAVASZ!
jó hát én is előztem már meg ZX12es kawát nem jelent az semmi hogy épp lassan közlekedik a tag...
Hát lehet hogy azért van, mert valakinek fontos a májja, és nem akarja donorként végezni.
:)
Szágúldásra meg otvan a versenypálya, mert ott biztos nem teszel el senkit lábalól, max magadat.
de sokat jelent. Egy GSR, egy GSX-R és egy GS és ő szokott jönni, hát, a 2/A-n mindig lemarad szegénykém, a GS-el együtt.
78, de elég nyomatékos. Nem csak a számok számítanak.
látom, 79 LE. Azért hagyjuk akkor mindig ott
na igen. Hány lőerős a GT?
Attól függ miről ül rá
Gyenge a motorja?
Akkor valami baja lehet! Vigye szervízbe!
Nekem a GT650 S 10 e km-el, sose volt karbiszinkron, és szelepállítás se, semmi, óra szerint 210-213 -at ment... Hátszélbe elötte 216 persze tankra hasalva, és 80 kg körül vagyok.
Persze ha valaki, én aztán finoman járattam be, bár azthiszem erre nem kényes....

Hozzáteszem, nem vagyok notórius száguldozó, 110-130 között jellemző, hogy megyek, de azért csak érdekellt, mennyi az annyi...