bocsi, felületes voltam, 250es gt-re gondoltam, ami megtetszett, az a fogyasztás, meg a kinézet, meg nem kell nekem nagy motor, a 160 is bőven sok nekem:D tavasszal tervezek másik gépet, eddig úgy votl, hogy egy suzuki bandit (400) de megláttam vhol ezt a járgányt, s megfogott, csak újabb motor, s a digitális kijelző, emg a 3literes városi fogyasztás, meg a tesztbe azt írták róla, hogy mintha a 650-essel megegyezne a váza szinte, ami nagyon jó, mert mégsicak 250-es gép, illetve a nagysága, hogy nagytestű, én se vok kicsi, 170cm 85kg...
Töltöttem fel néhány Hyosung témájú videót.
Meg még most is van feltöltés alatt.
Akit érdekel, nézze meg!
Látom, hogy Tesók már nézegette, meg még néhányan névtelenül.
Tesók!
Most egy 250-es videó megy felfelé, nézz vissza később!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden Hyo tulajnak! Sajna most van az első alkalom,hogy el kell tennem 2 napra a kis drágát Pedig én mentem volna Győrből Zalába vele ,csak ugye ónos eső van arra + a mellékutak gázok
kösz a dícsérő szavakat.lassan kezd beigazodni,amit a vételkor csak reméltem:tényleg kímélték!aug 21-én vettem azota ment bele lassan 4000km ugyh volt használva,probléma még sosem volt,tényleg remek gépezet!és az utasnak is van majrévas:Djövőre akarok vele menni turázgatni,de félek pl egy 82es főutat bevállalni... nyár-balaton-német turisták...pedig imádok turázni,csak egy kicsit kevés a tempo a mai közlekedésben.városban tökéletes.egyedül ami negatív meglepetés volt,az az 5. fokozat,ami éppen semmire sem valo.na jo alacsony fogyasztás eléréséhez tökéletes.viszont az első gyenge szellő visszakényszeríti 4.be.de mondom tényleg szuper gépet sikerült kifogni(bár most nem találok rá jo első gumit),és ezért nem is jöhet szoba h 150re furassam.sok véleményt olvastam h 20-25ezer km után itt van az ideje,enyémben most van 18 vagy 19,nem akarom megbontani amég hibátlan.simson után és egy 4-500as előtt tökéletes sztem.nem tom mit irjak rola.odákat tudnék zengeni!a többiektől bocs az off-ért!
Néztem a képet az ETZ-ről az adatlapodon. Nagyon jó állapotban van, így a kép alapján.
Nekem is volt ilyen, szürke színben. Az enyém állítólag angol exportra készült, gyárilag mérföld óra volt benne, és hiányzott róla az utas kapaszkodó vas. Állítólag sosem volt rajta. Nagyon szerettem, az enyém is jó állapotú volt, én voltam a második gazdája. 4 évig volt meg. Sokat motoroztam vele, többször megjárta a Kisvárda-Eger távot, utassal is, persze a szerpentinek irányába Lillafüreden keresztül.
Egyszer voltam vele a Siroki motoros találkozón is.
én is tapasztaltam.egész nap a városba járkáltam tütüvel.előkerültek a kopasz sötétített ablakos páddzsérósok is...akiknek nem a tábla,hanem az erő számít!tapad a téligumi,de néha jol megdolgoztatták:Sviszont irigykedtem a néhány motorosra akikkel találkoztam.én álltam a dugoban:Snem beszélve a parkolásokrol.olyan helyekre teszik az autokat vagy hát tennék ha be tudnának állni 2autonyi helyre,de fele mindig kilog.folytathatnám még a sort,de mindenki tudja miről beszélek gondolom!
ez igaz,most minden hülye a volán mögé ül,türelem nuku,vezetési készség szintugy,se lát se hall stb.dugo-dugo hátán mindenhol!"vigyázni van" mindenkinek!
Téged is látni? Elküldtem e-mail-ben a régi és az új Hyo klub címét, még a múlt héten. Megkaptad?
Én ma is voltam egy fél órát motorozni. Aztán teletankoltam a gépet, és lefújtam a láncot.
Éppen körbeért még a lánc spray.
hali mindenkinek!lakatos norbertnek hívnak.mezőladányban lakom(szszb-megye,kisvárda körzete)1,5 éve vettem kedvenc játékszerem:hyo gt 650r. a mocival nagyon megvagyok elégedve.jelenleg16ekm van benne,kapott egy raptor sportdobot,és egy dynojet fúvókaszettet,igy már szépen muzsikál.....a tél folyamán szeretnék némi extrákat még rá:xenon,bukógomba,hátsó sárvédő stb. ezzel kapcsolatban szeretném a segitségeteket kérni. -hátsó sárvédőt hol tudnák rá venni,illetve bukógombát hol tudnának nekem felrakni?aki tud valamit megköszönném! ui:üdv a kisvárdai hyo-s barátomnak csobai karesz-nak
TAGOK FIGYELEM! TAVASSZAL VÁRHATÓ EGY HYOSUNG TALÁLKOZÓ. IDŐ HELYSZÍN MÉG NINCS FIXÁLVA. TEHÁT BÁRKINEK VAN BÁRMILYEN ÖTLETE AZ ÍRJA MEG NYUGODTAN, iwire VAGY A http://www.hyo-klub.extra.hu ra Javaslatokat várunk hogy szeríntetek milyen legyen...(sima "Tesco" parkolós, vagy esetleg valami túrával egybekötött vagy rendezvénnyel).
Válaszokat előre is köszi!
Kellemes Ünnepeket minden motoros társamnak!
burkolt tetszene jobban, de a naked se rossz, de elsődlegesen burkolt!
Arra vigyázz, hogy ne halgass azokra, akik azt mondják, ne vegyél koreai motort:)
Halgass a szivedre, és egy gyönyörű vasad lessz.:)
jah és akkor naked vagy idomosban gonmdolkodtál...?:D
amúgy buék mindenkinek!
Hasznaltmotorok.hu 250-es hyosungok
Hasznaltmotor.hu, itt is van néhány
Meg még most is van feltöltés alatt.
Akit érdekel, nézze meg!
Látom, hogy Tesók már nézegette, meg még néhányan névtelenül.
Tesók!
Most egy 250-es videó megy felfelé, nézz vissza később!
Néztem a képet az ETZ-ről az adatlapodon. Nagyon jó állapotban van, így a kép alapján.
Nekem is volt ilyen, szürke színben. Az enyém állítólag angol exportra készült, gyárilag mérföld óra volt benne, és hiányzott róla az utas kapaszkodó vas. Állítólag sosem volt rajta. Nagyon szerettem, az enyém is jó állapotú volt, én voltam a második gazdája. 4 évig volt meg. Sokat motoroztam vele, többször megjárta a Kisvárda-Eger távot, utassal is, persze a szerpentinek irányába Lillafüreden keresztül.
Egyszer voltam vele a Siroki motoros találkozón is.
Téged is látni? Elküldtem e-mail-ben a régi és az új Hyo klub címét, még a múlt héten. Megkaptad?
Én ma is voltam egy fél órát motorozni. Aztán teletankoltam a gépet, és lefújtam a láncot.
Éppen körbeért még a lánc spray.
Válaszokat előre is köszi!
Kellemes Ünnepeket minden motoros társamnak!
Mert az adatlapodból nem derül ki!