Gondoltam, hogy Kymco lesz az, de az is inkább 500-as, mint 600-as. Semmi baj. Ja, az pedig Tajvani.
A fogyasztás akkor átlagfogyasztás, ha szinte mindig anyi, amennyi. Ezek szerint mindig így közlekedsz.
Melyik városban szabad 120-al menni? Ejnye-bejnye!
Ha így használják a motort, akkor mindegyik többet fogyaszt, mint normál esetben.
Én sem vagyok egy pehely súly a 105kg-mal.
Tutis, a Blackmotorsnál van egy pár 2007-es gixer kevés km-el, olcsón van 1000-es is. Nézd meg őket!
Hyo, amiket én kiszedtem az mind műszak8i hiba volt, amit egy új motornál ne kelljen már elviselni. SV-n ültem már, 650 és 1000-es is volt, de nekem kényelmetlen az üléspozíciójuk.
Azért nem veszek, mert kb 2-300 ezerrel drágább mint a 600-as, és a 600-as is soknak tűnik újonnan. De 2,2 - 2,3-ért lehet venni 1 éves 1000-es gixxereket, lehet az lesz a tuti. De ha lesz jó áron 750-es, akkor nem állok ellent..
Ez a legkorrektebb ítélet a 4 közül, amit te írtál.
Nincs is semmi bajom a GSR-el, nekem nem tetszik a kinézete enyi, de ez csak az én véleményem.
Írtam, hogy a koppintást nem sértésnek szántam, és nem szó szerint kell érteni, mert nem alkatrészek másolásáról van szó, hanem motor koncepció másolásról. De egyébként ezzel sincs semmi baj.
Az idézetekben szereplő "rossz" tulajdonságokat azért szedtem össze, mert Maci barátod is csak a rossz dolgokat látja. És szerintem ő, veled ellentétben, nem ült még Hyo-n, de talán még olyan V2-es motoron sem, ami nem chopper.
A Hyo a 2006-os modellévben sokat javított a 650-es modelleken.
Azt meg, hogy ki milyen motort vesz tartsuk már tiszteletben, mert az az ő döntése, akármiért is döntött az adott motor mellett. Nem kellene emiatt baszogatni. Szinte minden motorra igaz, hogy egy másik motor lehagyja. És akkor mi van? Kit érdekel? Úgy látszik, hogy csak Macit. Ez a 3 sor nem is neked szól igazán, hanem neki.
Én is vezettem Z750-et. Igaz, hogy csak utcán, nem pályán. Idei vásárlás, de még a régebbi modell.
Miért nem veszel 750-es gixxert? Az arany közép út. Én azt venném, ha ez a kategória érdekelne. Arra is szavaztam a Motor revüben.
na, csak nem hagyod abba
Kymco, nem Hyo a robogó, megkérdeztem, bocs.
A hátsó lámpa kilazul: mert nem gyári a hátsó lámpatartója, ez a motor a kykee-é, láttam.
A fék kevés: tutis leírta miért, amúgy semmi gond vele.
Fogyasztás 8-8,5 liter: igen, ha városban lámpától lámpáig megyek vele 120-al, országúton meg 180-200 akkor. Nyugodt túrán a 126 kilómmal 5,3 (110-130) városban normálisan használva 6,5.
Koppintás? Na erről inkább nem nyitok vitát, ez akkora hülyeség.
"A legszebb naked bike - a japók között" című ítéletből: "2 személynél mondjuk még 20 lóerő elkellne, vagy 20 NM nyomaték plusszba.", "a gyári fékek is jól fognak. Nekem mindenesetre kevésnek tűnik.." , "A váltó pontos, precíz, bár párszor sikerült lukat lőnöm:)" , "csak az egyik kormányvégsúlyt hagytam el..", "Néha amikor erőteljesen lassítok és behuzom a kuplungkart, a motor egyszerűen leáll.", "Átlagfogyasztás 8".
NA ezt az ítéletet ÉN ÍRTAM
De akkor el is magyarázom: Ha GSR előtt kb 4 erősebb sportmotorral motorozgatsz, akkor nem meglepő hogy hiányoznak azok a lóerők amit eddig megszoktál. Ezzel nem azt akarom mondani hogy a GSR gyenge, de én motorozgattam már erősebb motorral is..
A gyári fékekre azt is írtam hogy UTCÁN tökéletesen elég, nekem a pályára kevés. pl a 2007-es ZX6R fékei számomra az etalon. Nagyon érezhető nyomáspontja van és gondolatra adagolható! Amikor fent voltam vele a Ringen, a bevett helyeken fékezgettem ahol a GSR-el szoktam. Mindig fel kellett engedni a féket és gázt adni Kellett vagy 3 kör hogy hozzászokjak. Mindenesetre 4 dugattyús fékek vannak rajta (GSR), mint pl a Z750-en kétdugattyúsak. Na amikor azzal mentem örültem hogy meg tudok állni..
Szerintem nincs olyan motoros aki még nem lőtt lyukat a váltón! Ja van, a babettás
Mivel a GSR nem csúszókuplungos, visszaváltásnál kell egy kis gázfröccs. Mint minden hasonló motornál. Gyors tempónál meg amikor cibálni kell a féket, nem mindig lehet gázfröccsöt adni - ezért állhat le. Ez MINDEN motornál így van ami nem csúszókuplungos!
Átlagfogyasztás 8: Hát persze! 200 alatt szédülök
Kormányvégsúly mindenkinek az egykerekezéstől esik le
Forgatni kell a motort? Ezért veszünk sor4-est, imádom amikor visít!
Én amúgy egy 1-el kisebb fogaskereket tettem előre (2700Ft), és máris nem kell annyira forgatni! Gyorsulásnál gázra 2-ben feljön egykerékre, de 3-asban is ágaskodik, 11ezernél el kell váltanom mert a kerék az egekben van!
Saját vélemény: a GSR SOSE VOLT KOPPINTÁS (csak cégen belül a B-king)! Egy olyan alkatrészt nem tudnál mondani rajta, amit más motorról loptak volna le! 2005-ben simán megnyerte a legszebb motor díját.. FZ6N? Ugyanmár! Egy a kategória, de míg a GSR az összehasonlító tesztek elején végez, az FZ6N meg a végén. A GSR-t a Z750-hez lehet inkább hasonlítani, van is róluk összehasonlító teszt, döntetlen eredménnyel...
Ja és ne feledjük el hogy tavaly a legtöbb GSR-t adták el magyarországon, idén meg azt hiszem a harmadik volt...
Gacsoi: Az új gixxerre fáj a fogam, de el fogok gondlkodni ha odaérek, mert vagy új 600-as gixxer vagy használt 1000-es...De minden az anyagiaktól fogg függni!
"Olvastam az ítéletet, korrekt megfogalmazás, de szerintem ez is igaz"
Igen, ez is igaz. Ismerem a srácot, egy FZ6S-t vett a Hyo után. Az volt a probléma, hogy nem jól lett javítva a hibája, és ez hozta a többi hibát. Sajnos van ilyen is.
1. A Hyo nem kínai, hanem koreai.
2. A haverod 600-as Hyo robogójáról küldjél képet légyszíves. Ilyenről nem tudok.
3. Olvass több népítéletet a Hyo-ról, van több pozitív, nem csak egy!
4. Olvass több népítéletet a Keeway-ről! A munkatársamé is, már júniustól szervízben van, nem bírnak vele, és 4 ütemű 125-ös, és 5 hónapot lehetett használni az új motort, de ezalatt is többször volt szervízben.
5. A 650-es Hyo-nál is van tartalék, még utassal is. V2, nyomaték.
6. Idézet GSR népítéletekből(összesen 4db van ):
"Nyugodtan kezelhető méregzsák" című ítéletből: "Hátsó lámpatest rögzitése oldódott mindig az egykerótól!", "Átlagfogyasztás 8.5"
"Kanyargyalázó vérbeli naked" című ítéletből: "hajlamos a rángatásra", "Két személlyel már a kategória győztes 65 Nm is karcsúnak tűnik.", "Kormányvégsúly menet közben elveszett róla..."
"Az igazi Jolly-Joker!" című ítéletből: "negatívumként csak az ülés alatti nagyon kicsi helyet, a fogyasztást, alsó fordulaton elég nyomatékszegény, pörgetni kell hogy menjen is", "Átlagfogyasztás 8.5"
"A legszebb naked bike - a japók között" című ítéletből: "2 személynél mondjuk még 20 lóerő elkellne, vagy 20 NM nyomaték plusszba.", "a gyári fékek is jól fognak. Nekem mindenesetre kevésnek tűnik.." , "A váltó pontos, precíz, bár párszor sikerült lukat lőnöm:)" , "csak az egyik kormányvégsúlyt hagytam el..", "Néha amikor erőteljesen lassítok és behuzom a kuplungkart, a motor egyszerűen leáll.", "Átlagfogyasztás 8".
És a végére az én személyes véleményem: Szerintem a GSR is koppintás. Ez most nem sértő kijelentés akart lenni, hanem a Suzuki megirigyelte a Yamaha FZ6 sikerét, és készített egy szinte ugyanolyan modellt, ugyanolyan teljesítménnyel. (Szerintem)Csúnyább kivitelben. Nekem pl. nem tetszik a csúnya műanyag hátsó lámpája, és a tankon az idom, amiben az irányjelző van. Én a Yamahát venném meg, még úgy is, hogy kevesebb a nyomatéka.
Én nem fikázom a GSR-t, csak a kinézete nem jön be nekem.
Ilyen előítéletekkel szerintem se vegyél Hyo-t, de egy SV-t kipróbálhatnál csak úgy kíváncsiságból, hogy milyen a tartaléka.
Egyébként már megint a gyenge motor- eröss motor témánál vagyunk, amit már egyszer befejeztünk
Csak úgy eszembe jutott
Unalmas is volna, ha egy rugora gondolkodnánk.
De van egy új.
Nem jó, nem szép, de a mienk.
Szeretettel várunk:)
www.hyo-klub.extra.hu
Úgyhogy 10-el többel is mehet
Gondoltam, hogy Kymco lesz az, de az is inkább 500-as, mint 600-as. Semmi baj. Ja, az pedig Tajvani.
A fogyasztás akkor átlagfogyasztás, ha szinte mindig anyi, amennyi. Ezek szerint mindig így közlekedsz.
Melyik városban szabad 120-al menni? Ejnye-bejnye!
Ha így használják a motort, akkor mindegyik többet fogyaszt, mint normál esetben.
Én sem vagyok egy pehely súly a 105kg-mal.
A többi, amit írtál rendben van. Igazad van.
Hyo, amiket én kiszedtem az mind műszak8i hiba volt, amit egy új motornál ne kelljen már elviselni. SV-n ültem már, 650 és 1000-es is volt, de nekem kényelmetlen az üléspozíciójuk.
Nincs is semmi bajom a GSR-el, nekem nem tetszik a kinézete enyi, de ez csak az én véleményem.
Írtam, hogy a koppintást nem sértésnek szántam, és nem szó szerint kell érteni, mert nem alkatrészek másolásáról van szó, hanem motor koncepció másolásról. De egyébként ezzel sincs semmi baj.
Az idézetekben szereplő "rossz" tulajdonságokat azért szedtem össze, mert Maci barátod is csak a rossz dolgokat látja. És szerintem ő, veled ellentétben, nem ült még Hyo-n, de talán még olyan V2-es motoron sem, ami nem chopper.
A Hyo a 2006-os modellévben sokat javított a 650-es modelleken.
Azt meg, hogy ki milyen motort vesz tartsuk már tiszteletben, mert az az ő döntése, akármiért is döntött az adott motor mellett. Nem kellene emiatt baszogatni. Szinte minden motorra igaz, hogy egy másik motor lehagyja. És akkor mi van? Kit érdekel? Úgy látszik, hogy csak Macit. Ez a 3 sor nem is neked szól igazán, hanem neki.
Én is vezettem Z750-et. Igaz, hogy csak utcán, nem pályán. Idei vásárlás, de még a régebbi modell.
Miért nem veszel 750-es gixxert? Az arany közép út. Én azt venném, ha ez a kategória érdekelne. Arra is szavaztam a Motor revüben.
Kymco, nem Hyo a robogó, megkérdeztem, bocs.
A hátsó lámpa kilazul: mert nem gyári a hátsó lámpatartója, ez a motor a kykee-é, láttam.
A fék kevés: tutis leírta miért, amúgy semmi gond vele.
Fogyasztás 8-8,5 liter: igen, ha városban lámpától lámpáig megyek vele 120-al, országúton meg 180-200 akkor. Nyugodt túrán a 126 kilómmal 5,3 (110-130) városban normálisan használva 6,5.
Koppintás? Na erről inkább nem nyitok vitát, ez akkora hülyeség.
NA ezt az ítéletet ÉN ÍRTAM
De akkor el is magyarázom: Ha GSR előtt kb 4 erősebb sportmotorral motorozgatsz, akkor nem meglepő hogy hiányoznak azok a lóerők amit eddig megszoktál. Ezzel nem azt akarom mondani hogy a GSR gyenge, de én motorozgattam már erősebb motorral is..
A gyári fékekre azt is írtam hogy UTCÁN tökéletesen elég, nekem a pályára kevés. pl a 2007-es ZX6R fékei számomra az etalon. Nagyon érezhető nyomáspontja van és gondolatra adagolható! Amikor fent voltam vele a Ringen, a bevett helyeken fékezgettem ahol a GSR-el szoktam. Mindig fel kellett engedni a féket és gázt adni Kellett vagy 3 kör hogy hozzászokjak. Mindenesetre 4 dugattyús fékek vannak rajta (GSR), mint pl a Z750-en kétdugattyúsak. Na amikor azzal mentem örültem hogy meg tudok állni..
Szerintem nincs olyan motoros aki még nem lőtt lyukat a váltón! Ja van, a babettás
Mivel a GSR nem csúszókuplungos, visszaváltásnál kell egy kis gázfröccs. Mint minden hasonló motornál. Gyors tempónál meg amikor cibálni kell a féket, nem mindig lehet gázfröccsöt adni - ezért állhat le. Ez MINDEN motornál így van ami nem csúszókuplungos!
Átlagfogyasztás 8: Hát persze! 200 alatt szédülök
Kormányvégsúly mindenkinek az egykerekezéstől esik le
Forgatni kell a motort? Ezért veszünk sor4-est, imádom amikor visít!
Én amúgy egy 1-el kisebb fogaskereket tettem előre (2700Ft), és máris nem kell annyira forgatni! Gyorsulásnál gázra 2-ben feljön egykerékre, de 3-asban is ágaskodik, 11ezernél el kell váltanom mert a kerék az egekben van!
Saját vélemény: a GSR SOSE VOLT KOPPINTÁS (csak cégen belül a B-king)! Egy olyan alkatrészt nem tudnál mondani rajta, amit más motorról loptak volna le! 2005-ben simán megnyerte a legszebb motor díját.. FZ6N? Ugyanmár! Egy a kategória, de míg a GSR az összehasonlító tesztek elején végez, az FZ6N meg a végén. A GSR-t a Z750-hez lehet inkább hasonlítani, van is róluk összehasonlító teszt, döntetlen eredménnyel...
Ja és ne feledjük el hogy tavaly a legtöbb GSR-t adták el magyarországon, idén meg azt hiszem a harmadik volt...
Gacsoi: Az új gixxerre fáj a fogam, de el fogok gondlkodni ha odaérek, mert vagy új 600-as gixxer vagy használt 1000-es...De minden az anyagiaktól fogg függni!
Igen, ez is igaz. Ismerem a srácot, egy FZ6S-t vett a Hyo után. Az volt a probléma, hogy nem jól lett javítva a hibája, és ez hozta a többi hibát. Sajnos van ilyen is.
1. A Hyo nem kínai, hanem koreai.
2. A haverod 600-as Hyo robogójáról küldjél képet légyszíves. Ilyenről nem tudok.
3. Olvass több népítéletet a Hyo-ról, van több pozitív, nem csak egy!
4. Olvass több népítéletet a Keeway-ről! A munkatársamé is, már júniustól szervízben van, nem bírnak vele, és 4 ütemű 125-ös, és 5 hónapot lehetett használni az új motort, de ezalatt is többször volt szervízben.
5. A 650-es Hyo-nál is van tartalék, még utassal is. V2, nyomaték.
6. Idézet GSR népítéletekből(összesen 4db van ):
"Nyugodtan kezelhető méregzsák" című ítéletből: "Hátsó lámpatest rögzitése oldódott mindig az egykerótól!", "Átlagfogyasztás 8.5"
"Kanyargyalázó vérbeli naked" című ítéletből: "hajlamos a rángatásra", "Két személlyel már a kategória győztes 65 Nm is karcsúnak tűnik.", "Kormányvégsúly menet közben elveszett róla..."
"Az igazi Jolly-Joker!" című ítéletből: "negatívumként csak az ülés alatti nagyon kicsi helyet, a fogyasztást, alsó fordulaton elég nyomatékszegény, pörgetni kell hogy menjen is", "Átlagfogyasztás 8.5"
"A legszebb naked bike - a japók között" című ítéletből: "2 személynél mondjuk még 20 lóerő elkellne, vagy 20 NM nyomaték plusszba.", "a gyári fékek is jól fognak. Nekem mindenesetre kevésnek tűnik.." , "A váltó pontos, precíz, bár párszor sikerült lukat lőnöm:)" , "csak az egyik kormányvégsúlyt hagytam el..", "Néha amikor erőteljesen lassítok és behuzom a kuplungkart, a motor egyszerűen leáll.", "Átlagfogyasztás 8".
És a végére az én személyes véleményem: Szerintem a GSR is koppintás. Ez most nem sértő kijelentés akart lenni, hanem a Suzuki megirigyelte a Yamaha FZ6 sikerét, és készített egy szinte ugyanolyan modellt, ugyanolyan teljesítménnyel. (Szerintem)Csúnyább kivitelben. Nekem pl. nem tetszik a csúnya műanyag hátsó lámpája, és a tankon az idom, amiben az irányjelző van. Én a Yamahát venném meg, még úgy is, hogy kevesebb a nyomatéka.
Én nem fikázom a GSR-t, csak a kinézete nem jön be nekem.
Ilyen előítéletekkel szerintem se vegyél Hyo-t, de egy SV-t kipróbálhatnál csak úgy kíváncsiságból, hogy milyen a tartaléka.
Minden jót!
Üdv.
Karesz
Hátha úgy nagyobb az eggyetértés
Csak úgy eszembe jutott
Unalmas is volna, ha egy rugora gondolkodnánk.
Még az se kell, hogy te légy balfék.
De én inkám vason halok meg, mint ágyban.
Ha nem repesztek, nem kerülök ijen helyzetbe