bár hihetetlen, tudom, de én sem járok 200-al egyfolytában. De ha kell, akkor két személlyel is van tartalék a motorban, pl. egy előzéskor, vagy vészhelyzetben. Nem mindegy, hogy őrülten taposom a féket, esetleg árokba megyek, vagy egy kövér gázzl kerülök egy akadályt. Ezt magyarázom a gyenge kocsit vevő ismerőseimnek is, ha megkéreznek.
én meg ezt találtam: megbízhatatlan.....nem lehet a lámpájánál látni.....törnek az idomfülek....szar a minőség.....túrázni jó.......szarok a fékek......
na nem sorolom tovább, de most komolyan, ilyen hibák új motoroknál? A Keeway robogót mindig dícsértem, de annak egy ilyen baja sem volt pedig az is kínai.
Kicsit lehet félreérthető voltam, mert csobaikaresz ismerése és a HYO-elleni tanács nem függ össze..
Most beszéltem a bratyómmal, direkt rákérdeztem, Ő is a záhonyi srácot mondta és azt is mondta hogy azt már megcsinálták!
A HYO elleni tanácsa arra vonatkozik, hogy legalább 40db motorja volt már!
Én pl a legfrisebb motort a 2007-es ZX6R-t vezettem, ráadásul a hungaroringen, úgyhogy le tudtam tesztelni rendesen! Na szerintem az igazi motort valahol ott kell keresni!
A Hyo tulajok persze inkább túrázgatásra használják a gépet, nem egy pályagép (bár láttam már hírdetésben pályagépnek épített Hyo-t)
Úgyhogy jó hogy meg vannak elégedve a motorjukkal, mivel a célnak tökéletesen megfelel..
Nekem sajna karcsúnak tűnik mostmár a 100 paci alatti mocik.. Az enyém is megy a levesbe jövőre...ha összejön..
nem mondtam hogy az itteni HYO tulajok panaszkodnak a gépükre, viszont a gyengébb minőségű anyagok hamarabb kiütköznek mint egy japán vetélytársnál.. Szó mi szó az alkatrész az nagyon olcsó, de egy fiatal motoron ne romoljon már el semmi!
Olvastam az ítéletet, korrekt megfogalmazás, de szerintem ez is igaz
Ja, és ma reggel is motorral jöttem haza a melóból, én nem téliesítek, tavaly télen is használtam.
A jelenlegi óraállás 12574km. Eddig minden OK.
Az óraállás pedig azért ilyen kevés, mert nincs anyi pénzem benzinre, mint amenyit szeretnék.
"Bátyám ismer kisvárdán és környékén pár HYO-st (talán csobaikareszt is ismeri).
Na az Ő tanácsára tettem le annó a HYO-ról, mivel mesélt történeteket az ottani HYO-król...
Vagy elég elolvasni a totalbike-os népitéleteket, főleg a HIBALISTÁKAT..Ezeket HYO tulajok írták, nem olyanok akik csak képről láttak ilyet.."
Na!
Aki engem ismer, az tudja, hogy a Hyo-ra nem panaszkodtam, mert meg vagyok vele elégedve.
Én is írtam róla Totalbike népítéletet.
Én úgy tudom, hogy kisvárdán nekem volt először 650-es Hyo-m. Aztán még az idén lett kettő, az egyik GT 650 S, a másik GV 650. A környéken pedig csak kettőt ismerek, mindkettő hamarabb volt, mint az enyém. Egy GT 650 N záhonyban, és egy GT 650 R mezőladányban. Ez persze nem zárja ki, hogy több is lenne.
Akiket én a környékről ismerek, úgy tudom, hogy meg vannak elégedve a motorral.
Egyedül a záhonyinak volt komoly baja, de ezt is gyorsan és rugalmasan javították garanciában.
Konkrétan szeleptörése volt, ami a 2004-2005-ös modellek típushibája.
Természetesen, ha lenne valami baja a gépnek nem titkolnám el, azt is megírnám a népítéletben.
Nem mondom, hogy ez a világ legjobb motorja, mert nem az, de én nagyon szeretem, és meg vagyok vele elégedve.
Volt szerencsém vezetni fiatal japán motorokat (a legidősebb 1,5 éves volt), szerintem a koreainak nincs oka szégyenkezni mellettük.
Na, úgy látom, hogy eltúloztam a mondandómat, eredetileg csak arra akartam reagálni, hogy az itteni Hyo tulajok panaszkodtak volna a gépre.
Minden jót!
Sziasztok
Én új vagyok a fórumon és a hyosok között is.
most veszem meg a motort a héten, és azt szeretném kérdezni h. mire kell majd jobban odafigyelnem a gépen. Mik a "betegségei" a mindennapos használat közben? Előre is köszi a tanácsaitokat!
Pár hónapja robogóval(50-es) mentem haza és elöttem szerencsétlenkedett egy 1000-es gixer, annyira tötyörgött az autók közt hogy majdnem átszóltam neki hogy vehetne egy gyorsabb járgányt
(természetesen tudom hogy a két vas között kb. 180 LE van...de jól hangzott a történet)
No ezért nem érdemes vitatkozni hülyeségeken!
Nekem a kissas túrázásra kell, és arra nagyon frankó, és megbízható.
Nem nagyon szeretek szágúldozni, ezért választottam ezt
Tutis!
Mit szemeltél ki jövőre magadnak?
na nem sorolom tovább, de most komolyan, ilyen hibák új motoroknál? A Keeway robogót mindig dícsértem, de annak egy ilyen baja sem volt pedig az is kínai.
"Arra való, hogy mindenkit megalázz kigyorsításkor! "
Most beszéltem a bratyómmal, direkt rákérdeztem, Ő is a záhonyi srácot mondta és azt is mondta hogy azt már megcsinálták!
A HYO elleni tanácsa arra vonatkozik, hogy legalább 40db motorja volt már!
Én pl a legfrisebb motort a 2007-es ZX6R-t vezettem, ráadásul a hungaroringen, úgyhogy le tudtam tesztelni rendesen! Na szerintem az igazi motort valahol ott kell keresni!
A Hyo tulajok persze inkább túrázgatásra használják a gépet, nem egy pályagép (bár láttam már hírdetésben pályagépnek épített Hyo-t)
Úgyhogy jó hogy meg vannak elégedve a motorjukkal, mivel a célnak tökéletesen megfelel..
Nekem sajna karcsúnak tűnik mostmár a 100 paci alatti mocik.. Az enyém is megy a levesbe jövőre...ha összejön..
nem mondtam hogy az itteni HYO tulajok panaszkodnak a gépükre, viszont a gyengébb minőségű anyagok hamarabb kiütköznek mint egy japán vetélytársnál.. Szó mi szó az alkatrész az nagyon olcsó, de egy fiatal motoron ne romoljon már el semmi!
Olvastam az ítéletet, korrekt megfogalmazás, de szerintem ez is igaz
Gacsoi, jó így?
A jelenlegi óraállás 12574km. Eddig minden OK.
Az óraállás pedig azért ilyen kevés, mert nincs anyi pénzem benzinre, mint amenyit szeretnék.
Elírtam, a ZZR az 11 éves volt.("96-os)
Na az Ő tanácsára tettem le annó a HYO-ról, mivel mesélt történeteket az ottani HYO-król...
Vagy elég elolvasni a totalbike-os népitéleteket, főleg a HIBALISTÁKAT..Ezeket HYO tulajok írták, nem olyanok akik csak képről láttak ilyet.."
Na!
Aki engem ismer, az tudja, hogy a Hyo-ra nem panaszkodtam, mert meg vagyok vele elégedve.
Én is írtam róla Totalbike népítéletet.
Én úgy tudom, hogy kisvárdán nekem volt először 650-es Hyo-m. Aztán még az idén lett kettő, az egyik GT 650 S, a másik GV 650. A környéken pedig csak kettőt ismerek, mindkettő hamarabb volt, mint az enyém. Egy GT 650 N záhonyban, és egy GT 650 R mezőladányban. Ez persze nem zárja ki, hogy több is lenne.
Akiket én a környékről ismerek, úgy tudom, hogy meg vannak elégedve a motorral.
Egyedül a záhonyinak volt komoly baja, de ezt is gyorsan és rugalmasan javították garanciában.
Konkrétan szeleptörése volt, ami a 2004-2005-ös modellek típushibája.
Természetesen, ha lenne valami baja a gépnek nem titkolnám el, azt is megírnám a népítéletben.
Nem mondom, hogy ez a világ legjobb motorja, mert nem az, de én nagyon szeretem, és meg vagyok vele elégedve.
Volt szerencsém vezetni fiatal japán motorokat (a legidősebb 1,5 éves volt), szerintem a koreainak nincs oka szégyenkezni mellettük.
Na, úgy látom, hogy eltúloztam a mondandómat, eredetileg csak arra akartam reagálni, hogy az itteni Hyo tulajok panaszkodtak volna a gépre.
Minden jót!
Üdv.
Karesz
Nem nyomunk még egy menetet, mert itt e nélkűl leáll az élet
Na jó, csak vicc volt.
Bocsi neked is
Látom vágod:)
Szeretettel várunk itt.
www.Hyo-klub.extra.hu
Azért majd egy sört iszunk rá:)
Én új vagyok a fórumon és a hyosok között is.
most veszem meg a motort a héten, és azt szeretném kérdezni h. mire kell majd jobban odafigyelnem a gépen. Mik a "betegségei" a mindennapos használat közben? Előre is köszi a tanácsaitokat!
Pár hónapja robogóval(50-es) mentem haza és elöttem szerencsétlenkedett egy 1000-es gixer, annyira tötyörgött az autók közt hogy majdnem átszóltam neki hogy vehetne egy gyorsabb járgányt
(természetesen tudom hogy a két vas között kb. 180 LE van...de jól hangzott a történet)
No ezért nem érdemes vitatkozni hülyeségeken!
Csak azt nem tudom hogy mi a faszért keltem fel 4:35-kor hogy ezt megírjam