Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért mi történ a gyárival?
Tedd fel ezt a kérdést a Hyosung klubon! http://hyo-klub.extra.hu
Hali!
Hyosung GT 250 R tulajdonosok,akik lecseréltétek a gyári kipufogódobot és az feleslegessé vált,engem érdekelne.Ha volna ilyen légyszives válaszolj és ird meg mennyit kérsz érte.
Köszönöm az eddigi segítséget, megpróbálom a klubot is. Egyébként azt hallottam, hogy most jön ki ennek a motornak egy újabb verziója. Erről tudtok valamit. Pl, hogy mikortól lesz kapható, meg ilyesmi? Mert láttam én is, hogy még van egy darab a régiből eladó, meg a használton is gondolkodtam, de ha most kijön egy újabb konstrukció, akkor lehet, hogy érdemes azt megvárni, nem?
Szia énvagyok!

Ha újat akarsz venni, akkor siess, elvileg van még egy ilyen motor az országban.Mondjuk használt se sok...
Pár év kihagyás után kezdtem újra a motorozást egy kínai 250-es chopperrel. Nagy hiba volt, pár hónap múlva meg is váltam tőle és akkor lett a gv 250-es. Zongorázni lehetne a különbséget minden téren. Két személlyel is lazán lehet vele menni 110-el, de könnyen megy 120-130-al is. No meg mindenki megbámulja!
Kedves ismeretlen!

Motor Revüben megjelent GV 250 tartósteszt: link

Hyosung klub, ahol sok embernek van GV 250: link

Regisztrálj, és kérdezz a tulajoktól! Címek, telefonszámok a fórumban megtalálhatók, de kérdezhetsz a fórumon is.
4 dugattyús tokico fékrendszer: 30.000.-
a legeslegfontosabb!
olyan motort vegyél ami neked tetszik,amit te szeretnél és szard le hogy más mi (rosszat) mond rá
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Hyosung GV250-est. Már olvastam néhány véleményt ezzel kapcsolatban, de még több is érdekelne, mielőtt első motorvásárlásomba belekezdek.
nah csak felkerült a video...bár kicsit xar a minősége de jó....
még nem került fel pedig már feltöltöttem.:S
tettem fel egy ujjab videót a gépemról... Moto Gp style..:)
Egen fiam? Heidenau.. Érdemben sokat nem tudok mondani. Nincs összehasonlítási alapom,de megvagyok elégedve vele. 3hónapja napi szinten járok vele melózni reggel,éjjel,szar utakon..talán ha 3-4szer csusszant meg kicsit..Azt mondták,hogy ez a gyárinál egy fokkal jobb.
Hali! Tényleg nem akar senki egy jó Hyo-t venni?
Én ma voltam Ebesre a géppel.
Oda-vissza 240km.
Mester! Látom nem "széria" gumi van a vasadon. Mondanál véleményt a mostaniról? Meg hogy milyen típus?
Én eddig egyszer tettem le egy hétre idáig..me nemvoltam itthon
Nem bírtam tovább és hétfőn elmentem egy körre
Ha valakinek kellene féknyereg, nekem van első négydugattyús Tokico komplett fékrendszerem, plusz hátsó is..
A fékcsövet tutti cserélem. A nyerget még nem tudom, de a betéteket valószínű. A hátsó fékem viszont bekaphatott vmi kavicsot, mert szét van totál menve. Majd ránézek, ha begurulok jobb idő esetén vmi garázsba.
Nem a gyári fékbetét főleg szar, hanem maga a féknyereg. Én felraktam egy gsx-f nyergeit, és nincs akkora perem a tárcsán, mint a gyárival. A tárcsa teljes szélességén fog, ergo kisebb féknyomással nagyobb a fékerő. Egy viszonylag puha betéttel nem eszi a tárcsát, viszont nagyot fog.
Fék? huhh gyárit ne tegyél bele! Bár én meg vagyok elégedve az enyém fékjével (2206-os), de vááá rettenetesen kopik! Az első szettnél azt modntam, biztos mire, bekoptatta a tárcsát... Megélt 7300 km-t, ekkor már majdnem elérte a vasat... (nem lehetett volna ferrodolvastagságot mérni ) Hozzá tartozik, hogy a hülye úszónyereg elég rendesen félrekoptatja a betéteket, és az oldalakat is. Vettem bele egy szett gyárit (megmondom őszintén, szimpatikus volt az is, hogy 4 e Ft/szett, az pedig pláne, hogy sűrgős volt ezt meg egyből adták ), abba most van 3 e km, és háát azok se mennek el többet azthiszem... Arra nincs panaszom, hogy eszi az első tárcsát, ellenben nagyon kopik... Úgyhogy azthiszem jövő héten elballagok a Pirelli Pasztoyhoz, és bevásárolok egy első garnitúra ferrodo platinumot...
Lehet benn valami
Ezért miért kéne haragudnom? Építő kritika... Laptop nem kifejezetten grafikára való és sajnos azon csinálom. A fekete és piros színek nálam elég gyakoriak ez igaz. Kicsit ránézek és korrigálom.
A kötelező szerviz megvolt, mármint a 4OOOkm-es. A következő majd nyáron. A fékeket szezon kezdtén biztos cserélem. A hűtővíz egyenlőre nem érdekel, míg ilyen idő van fűtött garázsban van, max járatni hozom fel picit. Kanyar mestert szintén fel szeretném keresni tavasz környékén.
Kuplungnál lehet vmi, bár már sok helyen olvastam,h ez normális lehet - alapjáraton, míg be nem húzod a kuplungkart van egy odanemillő "kelepelő" hang.