Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod mit, igazad van.
Kicsit túlspiráztam a dolgot.
Bocsy
Hú de jól felbosszantottam valakit.
Ja és nagyon szépen köszönöm a sajnálatodat, szerencsére nem vagyok rászorulva.
Amúgy megkérdezhetem, mert látom Neked GV250-esed van, hogy mentél-e már GT650R-el?
Mert Te osztod az észt Macinak meg nekem hogy nem mentünk ilyennel, pedig én már mentem. Viszont az hogy van egy 250-es HYO motorod, nem egyenesen arányos számomra hogy próbáltad már a 650-es HYO-t is. Tudom hogy KIZS alaptörténetéből eredt a "vita" amit Ő ki is javított, de Te nagyon is ragaszkodsz ahhoz hogyha valaki ellentmond egy HYO fórumon, akkor az már agresszív támadó alak lehet.
Ha agresszívnek érezted a mondandómat, ÉN sajnálom és elnézést kérek. Azt is sajnálom, hogy ovodás szintnek érzed azt a tényt ha valaki felismeri motor és motor közötti erőkülömbséget.
Viszont a fórum arra is való hogy megvitassuk a nézőpontokat.
Bátyám ismer kisvárdán és környékén pár HYO-st (talán csobaikareszt is ismeri).
Na az Ő tanácsára tettem le annó a HYO-ról, mivel mesélt történeteket az ottani HYO-król...
Vagy elég elolvasni a totalbike-os népitéleteket, főleg a HIBALISTÁKAT..Ezeket HYO tulajok írták, nem olyanok akik csak képről láttak ilyet..
Akkor meg nem értem miért kell úgy tenni, hogy isten ments hogy valaki a HYO fórumon akár egy rossz szót is mondjon a HYO-ról! Hisz ez a lényeg! Nektek kell megvédeni a mundér becsületét!
Sőt, ráadásul szerintem sose írtam hogy rossz motor a HYO, csak szerintem alapfelállásban SOSE gyorsulna le egy gixxert...De ha szeretnéd, szívesen kikérhetjük a gixxeresek véleményét a gsx-r-es fórumban
légyszi idézd hogy mivel akartam elharapni más torkát!
csak megjegyzem halkan, nekem is nekem ugrottál. De télleg hagyjuk, nincs értelme.
Kicsit sajnállak!
Azt hiszem, a sztorit nem töllem hallotad, a népmesékben én sem hiszek.
Én csak azt nehezményeztem, hogy kicsit agresszivan léptél fel, és ezt továbra is tartom.
Úgy ugrassz mindenkinek, mintha el akarnád harapni a torkát (Mindezt egy sztori miatt),
és mellete motoros összetartozásról papolsz.
Azt javaslom fejezzük be ezt a témát, mert ez már tényleg üti az óvodás szintet. (bibi, a gixxer sokkal jobb )
Egyébként egy fórumon mindenki azt ír amit akar, és szerintem semmi nem indok arra, hogy így lépj fel másokkal szembe.
A felkaptad a vizet az rád vonatkozik, hisz Te mondtad hogy én fikázok itt a HYO fórumon. Nekem sántított az alaptörténet, és mint kiderült igazam volt. Ennyi. SOSE fikáztam a motorotokat, hanem az alaptörténetet nem hittem el. Ez alól bármilyen magyarázattal ki lehet bújni. De gondolj csak bele. Te is tudod hogy a legkönyebben a "népmesék" szóbeszédek terjednek. Na itt most leírtátok hogy egy HYO "lealázott egy GSX-R-t. (ami mondjuk lehet igaz is ha egy 10 éve gixxit nézünk) De általában itt mindenki egy újabb gixxerre gondol. Na itt elolvassa, holnap leírja egy másik fórumba, ott meg továbbmesélik 5 embernek, azok meg elmesélik még 50 embernek. Aztán már az a hír járja a tizenévesek között (mivel a felnőttebb társadalom már nem nagyon hisz a népmesékben) hogy van egy mesebeli HYO - ráadásul gyári állaputú - amelyik gixxirek hadát alázza...
Ráadásul az alapfelállásban is az hangzott el, hogy nem is egy, hanem több gixxit is alázott. Hallod, ha ezzel bemennél a gixxeres fórumba, körberöhögnének
Azt meg ne meséljétek már nekem hogy egy SV650-t meg egy gixxert "véletlenül össze lehet keverni!
Nagyzolni bármikor lehet, csak nem mindenki hisz a tündérmesékben!
Jó a motorotok ahhoz képest hogy nem annyira elterjedt, de ne felejtsd el hogy mi a határa, és azt mások is tudják..Mint sok hozzám hasonló motorbuzi, betéve tudjuk a legtöbb motor adatát, képességeit..
Ha nem én kötöttem volna bele az alaptörténetbe, megtette volna más egy kicsit is a motorhoz értő pajti..
Megkövetlek az adatlap miatt, tudod a lustaság.
De hidd el nincs takargatnivalóm, úgyhogy akár szemtöl szembe is vállalom a véleményem
Egyébként ez szerintem nem változtat a lényegen, hogy felkaptad a vizet egy szón, (amit te nem szeretsz) és kicsit agresszíven léptél fel.
A " baj van itt a fejekben" duma pedíg kicsit általánosításnak tünik.
Én példáúl ezt sérelmezem, kb. mint te az "alázás"szót.
Kedves Gacsoi!

"lásd Tojást, aki GSXR600-akat alázott a gyorsulási versenyeken a majdnem széria gépével."

Ha valaki ezt írja, szeretném látni. Ha utána meg kiderül hogy nem egy kb 40 lóerővel erősebb gépet " alázott" (utálom ezt a szót, motoros társadalomban nem kéne használni, de úgy látszik néhány embernek tetszik) - én a legyorsult vagy lehagyott szót használnám - hanem egy ugyanolyan erőset, akkor simán kételkedhetek a GSX-R es szövegben nem?
Ja és ha nem volt érthető a mondanivalóm, a " baj van itt a fejekben" az "alázás" említését rosszalta, mert: 1. utálom ezt a szót, 2. nem is volt szó GSX-R-ek alázásáról, 2. Alázd meg az ellenségedet, rosszakaródat, de ne azt akivel együtt motorozol, mégha csak egy 400 méteres egyenes szakaszon is...
4. nem fikáztam a HYO-t, nem mondtam rá hogy jó vagy rossz gép, én a sztorit vitattam. Hisz a számok törvénye alapján is vitatni lehetett az alap felállást (GSX-R)..
5. Remélem ez lesz életed legnagyobb tévedése, hogy nem ültem még HYO-n. 2006-májusában tesztvezettem a nyíregyházi kereskedésben. Akkor még tetszett is a gép, de mivel az összehasonlítási alap egy CBR600FS volt, így furcsának találtam a V2-es motort. a bátyám inkább az SV-t ajánlotta mint a HYO-t, de végülis letettem a V2-ről, mivel nagyobb odafigyeléssel kell motorozni (szerintem). Így maradtam sor4-es párti...
Hidd el, van összahasonlítási alapom, mivel ezekkel motoroztam már: GT650R, SV650S,SV650N, GSX-600 k6, GSX-R1000 K7, Z750 2006, CBR600, ZX6R 2007, GSR K7 a teljesség igénye nélkül..
Ja és ha alapokról beszélünk, a mondandónkat arccal válalljuk, nem üres adatlappal
Ez lenne az alap
KIZS:A GV-250 -es hozzászóláshoz még azt hozzátenném, hogy a kis aquila pofátlanul jól manőverezik egy cruiserhez képest.
Néha felülök az asszony motorjára és mindíg meglepődöm hogy miket lehet vele csinálni.
Igazad van, csak nállam ez a "Baj van itt a fejekbe" duma kicsit elszakította a cérnát.
Egyébként ha valakit érdekel a Hyoklub továbra is várja a tagokat.
www.hyo-klub.extra.hu
Nem akarok bele vauvau, de sztem tutis post-ja nem volt felháborodott, max egy kicsit.

Meg KIZS hozzászólása egyáltalán nem a másik alázásáról szólt, pont ellenkezőleg. Közölte hogy igen, a 650-es hyo felveszi a kategóriája túramotorjaival a versenyt, de akiben nem egy agresszív szív dobog, annak úgyis mindegy hogy a motor mit bír a végén (210 v 230). Mert van akinek a túrázást nem azt jelenti, hogy egy elmosódott impresszionista képet lát maga mellett...

Ennyi... Várjátok ki szépen a tavaszt, aztán lehet menni megint gurulni szép tájakon át, és mindenki megnyugszik
Kedves Tutis!
Ez egy Hyo fórum, és általában akik idejárnak, azok Hyot-sok.
Általában mindenki meg van elégedve a vasával, és védi is, ami azt hiszem természetes.
Igaza van Kizs-nek, hogy vannak dolgok, amiket felesleges összehasonlítgatni.
És ami még felesleges, az egy Hyo fórumon a Hyot fikázni.
Visszanéztem a fórumba, hogy hátha lemaradtam valamiről, és végre megértsem, miért is vagy így felháborodva, de eredménytelenűl.
De szerintem lassan ideje lessz befejezni ezt a témát, mert osztom Karcsi barátom véleményét, hogy ez már üti a dedó szintjét.
Egyébként a hozzászólásaidbó (amelyek meglehetősen ellenségesek) kitűnik, hogy életedbe nem ültél még Hyon.
Mondjuk nállam alap, hogy nem mondok véleményt olyan dologról, amihez lövésem sincs.
Azért nincs harag, csak ez így kikívánkozott belöllem.
Én részemről a témát lezártam
Hát így már mindjárt más hogy sv650. Merthogy ugyanaz a blokk van benne. Akkor meg ez mit alázás?
Baj van itt a fejekben hogy "alázni" kell a másikat..pff..
De megoldottuk:)
Köszi hogy felvettél, de ha nem vagy fent, nem tudunk beszélni
Szívem ből szóltál KIZS!
Felvettelek msn-en
Megkövetem magam, mert nem GSXR-t alázott hanem SV650-et. Sőt némi bizgerálás után -de még mindig a gyári lehetőségeket felhasználva csak- komoly ellenfele volt az SV1000-eseknek is. És most nem mende-mondákról meg népmeséről van szó. Tojás elég ismert emberke a Hyosungos (és a Hondás) körökben is. A versenyek pedig hivatalos gyorsulási versenyek voltak.

Egyébként tök felesleges így hasonlítgatni szerintem. Engem pl. csöppet sem izgat fel a gondolat, hogy 230-cal száguldozhatok az autópályán. Az persze jó, hogy szinte bármikor, szinte bármilyen autót megelőzök, mert jelentősen megkönnyíti az előre haladást/utazást, de pusztán a nagy sebesség nem izgat. És gyanítom ezzel az érzéssel nem vagyok egyedül. Én azt szeretem, hogy megrittyentem a motort cuccokal és irány a világ. Ehhez bőven elegendő a 130-160-as tempó is ami pedig kényelmes utazója a Hyo-nak még megpakolva is.

Az előző 250-es Hyo kiscsopperem egyébként egy személlyel (velem :) ) 140-et tudott menni, bár ekkor már szétesés közeli állapotban volt. 110-120-as utazót viszont tartósan (mondjuk BP-Eger viszonylatban) és kényelmesen tudta, 130-ig még kibírhatóan gyorsult is. Ez szerintem egy 250-es motortól -amin úgy ülsz mint egy villanykaró- kifejezetten nem rossz.
Mondjuk azt tudni kell, hogy a GT250 és a GV250 motorja és váltója pont ugyan az, tehát nem kell sajnálni a kiscsoppert ha pörgetésről van szó. A motor 8 ezer felett kap lendületet. Sokan itt hibáznak, mert nem váltanak vissza. Nem, 100-nál vissza kell rakni 3-ba. Így gyorsul.
De kár a GV250-nel száguldozni, mert nem erre való. A stílusa sem és a futóműve sem. 110-es tempóval meg kivisz a világból és el sem fáradsz közben.
TesóK!
Ha van lehetőséged, légyszi keress meg msn-n.
gacsoi@freemail.hu
miért nem viszed ki? Ott is közlekedni kell valamivel.
EMBEREK!
Még május előtt hyós talit kéne csinálni:)
mert én májusban meek ki görögbe fél évre:S
sajna a moci itthon marad:(
köszi
Nálam eddig két motor jött számításba: az új Honda Hornet és a Kawasaki z 750 2007! A Hyosung Gt 650R egy C verzió. De szerintem a Kawasaki lesz tavasszal megvéve. Álítólag annak a legkiforrottabb a motorja!
De pl ha választanom kéne hogy az új Aprilia rs 125 1,3 ért vagy a Hyo 650 ugyanennyiért akkor biztos Hyo-t választanám!

Ja és faszák a képeid!
Tudom, hogy nem nekem szólt az előzmény.

Egy 28LE-s, V2-es cruiser, és egy 98LE-s sor 4-es GSR, szerintem nem egy kategória.

Egyébként ez a kis 250-es Aquila a maga kategóriájában nagyon ott van a szeren.
A Motor-Revü volt főszerkesztője is meglepődött rajta, hogy milyen jól megy a kis gép, amikor a hegyeken keresztül vitte vissza Lengyelországba a motort, a 25000km-es tartósteszt után.

Ez a lehagyósdi dolog pedig a pilótán is múlik. Akármi is az oka.

Tisztára, mint az oviban. bi-bi-bí a Hayabusa erősebb, mint a GSR!

Részemről sincs harag.