A Hyosung 650 Gtr-ről kérném ki a véleményeteket! Milyen ez a gép!? Tavasszal akarok venni gépet, és ez is megfordult a fejemben az ára láttán!( eddig a z 750-et nézegettem de ugye az jóval drágább, viszont brutálisabb))
Nekünk Koreai Kiánk van és semmi gond nincs vele! Egyébként szerintem pár év és a Koreaiak utolérik a nagy Japán márkákat!
Megcsinálták 10000es szervízt most..váltóba vmi csapágycsere volt.. de ma nézte meg vki aki kicsit jobban ért gépekhez mint én,ő se nagyon találta ürest,mondta hogy állítani kell váltónál vmit..de inkább beviszem holnap győri szervizbe oszt oldják meg
Nekem is ez volt a problémám de én nem raktam bele másik olajat, inkább állítottam a kuplungkaron hogy jobban emeljen ki éa úgy már jó volt, jahm meg persze van egy bekopási idő ha zsír új...jahm és az 1000 kmes kötelező olajcsere után is finomaban meg jobban váltott...
Hali!
Ez nekem is fennál a GV-250-esen.
Sokszor elég nehezen találom az üreset, de állítólag ez majdnem minden Hyonál így van.
Egy kedves barátom azt mondta, neki is nehéz volt a váltás, egész addíg, mig a gyárilag ajánlottól eltérő olajat nem kezdett használni.
Azóta megoldódott a problémája, de erről inkáb Kanyar mestert kéne megkérdezned.
Más:
Továbra is várunk minden Hyost a www.hyo-klub.extra.hu oldalra
Megvan végre a kicsike GT250r..abszolút tanuló,első nagymotorom..10-20 perc alatt mendegélt is elindulás,váltogatás..1etlen probléma,hogy az ürest nemnagyon találom visszaváltásnál..még alaphelyzetben is volt h 10percig nemtudtam üresbe pakolni.. Váltója miatt szétkapták múlt héten gépet,mert alig hallható kattogás volt benn..csapágycsere + ilyen kis apróságokat csináltak rajt..szal kérdésem az lenne h tleg ennyire nehéz megtalálni ürest vagy csak én vok balfasz vagy ez pár km után bekopik v nemtom...nemértek hozzá túlzottan..még..
Nekem, hasalva, plexi nélkül, óra szerint megvolt a 210.
Úgy éreztem, hogy még ment volna egy picit, nem sokat, lehet, hogy csak 5-el többet.
A vége felé már lassan ment a mutató felfelé.
Én 105kg vagyok.
GPS-el biztosan kevesebb lenne a mért sebesség, de szerintem a gyár is óra szerint adja meg a végsebességet, nem pedig GPS szerint.
Utassal pedig mentem kb. 192-195 körül. Óra szerint. Ja, és mindezt a német autópályán!
És érdekes módon 160-ig elviselhető a menetszél hasalás és plexi nélkül. Nem pedig 130-ig, mint sokan írják. 160 fölött viszont jó a fejidom, vagy a plexi.
Nekem a GT650N-em nagyon optimális beállítások után tud a saját órája szerint 200-at menni (ami a GPS-sel 185-nek felel meg). Mondjuk plexi van az elején (ez szerintem előny), de én meg nem vagyok túl kicsi és túl könnyű sem és ráadásul utálok a tankhoz tapadva hasalni.
Szóval 160-as utazó kényelmesen, hasalás nélkül és 180-ig minden gond nélkül lehet előzgetni, vagy behasalva lehet akár 180-nal utazni is, de az kényelmetlen.
Ezt hozza 3 hatalmas nagy dobozzal felszerelkezve is.
Szóval 210-et szerintem legfeljebb csak egy 12 éves 40 kilós kóreai fiúcskával tud a motor. Vagy meg kell kérni Kanyar mestert, hogy picit piszkáljon hozzá. Egy-két nap alatt pici pénzért belefaragja neked a gyárilag ígért 80 pacit és akkor mehetsz akár valós 220-szal is.
A www.totalbike.hu-n, a népítéletekben olvashatsz a véleményekről.
Vagy a Hyosung klub fórumán érdeklődhetsz a tulajoktól.
Én az enyémmel meg vagyok elégedve, és vezettem Z750-et, ezért mondom, hogy szerintem nem brutálisabb.
Remélem nemsokára úgy köszönsz, hogy helló márkatársak:)
A Hyosung 650 Gtr-ről kérném ki a véleményeteket! Milyen ez a gép!? Tavasszal akarok venni gépet, és ez is megfordult a fejemben az ára láttán!( eddig a z 750-et nézegettem de ugye az jóval drágább, viszont brutálisabb))
Nekünk Koreai Kiánk van és semmi gond nincs vele! Egyébként szerintem pár év és a Koreaiak utolérik a nagy Japán márkákat!
Én tudok!
A www.hyosungklub.hu gyakorlatilag megszűnt.
A fórumja viszont megmaradt: Hyo klub fórum
Van viszont egy új Hyo klub oldal, a régi fórumozók közül szinte mindenki regisztrált oda. http://www.hyo-klub.extra.hu
Nézz be mindkettőre!
Üdv.
Karesz
én vagyok láma, vagy tényleg történt valami a www.hyosungklub.hu -val. Gyakran benéztem olvasgattam, olykor írtam is a fórumba, de nem találom most.
Tud valaki segíteni nekem ez ügyben?
köszi: heinrich
Nem tudna valaki felhomályosítani 250 köbcentis motorkerékpár(használt) átíratási költségeiről?
Előre is köszi.
Ez nekem is fennál a GV-250-esen.
Sokszor elég nehezen találom az üreset, de állítólag ez majdnem minden Hyonál így van.
Egy kedves barátom azt mondta, neki is nehéz volt a váltás, egész addíg, mig a gyárilag ajánlottól eltérő olajat nem kezdett használni.
Azóta megoldódott a problémája, de erről inkáb Kanyar mestert kéne megkérdezned.
Más:
Továbra is várunk minden Hyost a www.hyo-klub.extra.hu oldalra
Úgy éreztem, hogy még ment volna egy picit, nem sokat, lehet, hogy csak 5-el többet.
A vége felé már lassan ment a mutató felfelé.
Én 105kg vagyok.
GPS-el biztosan kevesebb lenne a mért sebesség, de szerintem a gyár is óra szerint adja meg a végsebességet, nem pedig GPS szerint.
Utassal pedig mentem kb. 192-195 körül. Óra szerint. Ja, és mindezt a német autópályán!
És érdekes módon 160-ig elviselhető a menetszél hasalás és plexi nélkül. Nem pedig 130-ig, mint sokan írják. 160 fölött viszont jó a fejidom, vagy a plexi.
Nem kötekedni akarok, csak a véleményemet írtam!
szépen rakja a kishyosungot:DD
Szóval 160-as utazó kényelmesen, hasalás nélkül és 180-ig minden gond nélkül lehet előzgetni, vagy behasalva lehet akár 180-nal utazni is, de az kényelmetlen.
Ezt hozza 3 hatalmas nagy dobozzal felszerelkezve is.
Szóval 210-et szerintem legfeljebb csak egy 12 éves 40 kilós kóreai fiúcskával tud a motor. Vagy meg kell kérni Kanyar mestert, hogy picit piszkáljon hozzá. Egy-két nap alatt pici pénzért belefaragja neked a gyárilag ígért 80 pacit és akkor mehetsz akár valós 220-szal is.