Sztem a gyári mindig a leg optimálisabb. Ha elálítod és nem szakember végzi akkor majd nem tod visszaállítani és soha nem lesz jó a csillapítás.
szerintem csak akkor érdemes állítani ha pályázni mész de ott is csak szaki csinálja.
bár az enyémen nem lehet állítani de pont jó pályára!
hungaroring rules:D
A kis aquila az élettársamé.
Innen van bizalom a hyok irányaban.
A GT-t újonnan vettem, de még tavalyi modell (így elég jutányosan számolták nekem), de mégsem ez volt a döntő szempont.
Azt tudtam hogy egy kényelmes, sportos, jól manőverező gépet szeretnék, ami bírja várost, a furakodást, ha kell akkor legyorsulja a tolakodó autósokat, és nem úgy nézek ki mint "majom a köszörűkövön" (sajnos sem alacsony, sem pedig könnyű nem vagyok).
Felcsüccsentem a kis Honda CB250-re , és csak annyit láttam hogy asszony fuldoklik a röhögéstől, és közli hogy ez kisebb mint a robogóm.....majd felcsüccsentem az YBR-125re (itt már cselesen nem vittem az asszonyt) de sajnos valamilyen oknál fogva nem tudtam kényelmesen egyenes testhelyzetben ülni (túl lent volt a kormány, és az ülésnek nem volt kitámasztása), az YBR-250 tetszett de mégsem fogott meg annyira hogy az elkövetkező néhány 10.000km-t szívesen töltöttem volna a nyergében.
Ekkor Zoli barátom a qudászból mondta hogy próbáljak ki egy GT-250-t.
Elmentem kipróbáltam először a csupasz, majd a burkolt verziót.
Sajnos a burkoltnak annyira lent volt a kormánycsutkája hogy a hasalós testhelyzetben a tank nyomta a hasamat (nem is kicsit).
Maradt hát a GT-250N..de nem bántam meg.
(szavamra mondom az XJR-nél nem vacilláltam ennyit...megláttam megszerettem..nagy böszme...olyan mint én..ez kell nekem)
Üdv a Hyosok szűk táborában!
Miért sértődnénk meg? Mindenki arra használja a gépét, amire akarja. Nekem pl. mindenes.
Munkába járós, túrázós, stb.
Kíváncsi leszek egyébként később a véleményedre, hogy a Yamahák árnyékában hogy teljesít a kis Hyo.
Használtan került hozzád? Eddig menyit mentél vele? Nem sebességre, hanem távolságra gondoltam.
Több képeden is látok egy fekete-bordó Hyo GV 250-et. Rokoné?
Ha lehet, akkor beállnék közétek magam is a sorba, mivel hyo GT-250N tulaj lettem.
Szükségem volt ugyanis egy másodmotorra, ami kényelmesebb és gyorsabb (sőt kevesebbet fogyaszt)mint az ex-robogóm.
(remélem egyikőtök sem sértődik meg másodmotor szerepbe eröltettem a kis hyo-t, de annyit járkálok Budapesten belül mint egy pizzafutár..."rohan a postára, 10percem van hogy beérjek az edőterembe, futás munkába, fater szólt hogy hozzam el a megrendelt csapágyakat Érdről, elromlott egy kamera az IIker.-ben .........stb.....")
Nagyon elégedett vagyok a járgánnyal.
davidwrc!
Azért alapjábavéve az a két Böszörményi Hyo, az három, mert bár Miskolcon lakom, de Böszörményi voltam, és az is maradok.
Ha gondod van, én is javaslom, keresd meg öregembert.
Sokat tud neked segiteni, öreg motoros, és nagyon jó arc.
Vigyázz nagyon a vasadra, és balesetmentes közlekedést.
Jahhh, ha gondolod, MSN: gacsoi@freemail.hu :)
Tesók: Tavasszal gurulni kellene sztem is. Debreceni vagy?
Karesz: Köszi a segítséget majd a héten bemegyek a Debreceni kereskedésbe és megkérdezem. Én is Hajdúböszörményi vagyok, nem ismerem a másik Hyosungost de láttam néha a városba.
Túrát hova terveztek? Külföldre ? Belföldre?
Nekem nem jön be az a Hyosungos oldal. Törölték?
Üdv.: Dávid
Szerintem karburátor beállítási probléma.
Keresd fel a debreceni szervízt!
Koko Motorsport
4025 Debrecen, Erzsébet u. 48.
Tel.: 06/52/536-582
Fax.: 06/52/536-583
E-mail: postmaster@koko-motor.axelero.net
Ügyvezetõ: Kovács Csaba, 06-30-3172233
Vagy, ha Nyíregyháza közelebb van hozzád, akkor
Kiss János motorszerelő 06-70-581-3473
Nyíregyháza, Katona utca. Házszámot nem tudok, de nem lehet eltéveszteni.
Nyíregyházán ő a Hyo szervíz. Én is oda hordom a gépet, kötelező szervízre, meg egyszer vittem fékbetét cserére.
Hajdúböszörményben ismerek egy GT 650 N tulajt, a lentebb említett Hyo fórumon Öregember néven van regisztrálva.
Majd jöhetsz velünk túrázni!
Gratulálok a géphez, és balasetmentes közlekedést kívánok!
Sok örömöd legyen benne!
Nem hülyeség!
Ismerek olyat, aki megcsinálta a 650-essel.
Viszont elég költséges, mert cserélni kell a fejidomot, és néhány bowdent, na meg a kormányt.
Amúgy nem olyan kényelmetlen az, mint ahogy kinéz. Nekem Naked van, de vezettem az R verziót is. Igaz, hogy nem hosszútávon.
Ha kérdésed van, akkor inkább regisztrálj a Hyosung fórumra, és ott tedd fel, mert ott több Hyo tulaj olvassa. Hyo fórum
Aki a 650-esen megcsináltatta, a Hyo fórumon Don Roberto néven van regisztrálva.
Ha kérdezni szeretnél tőle, akkor a Hyo fórum "Elérhetőségek" topicjában megtalálod az elérhetőségeit.
Vagy kérdezhetsz tőle a fórumon is.
jahm figyeltétek brembo fékek!
valyon radiálisak e vagy nem?
http://www.moto-infos.com/doss...
szerintem csak akkor érdemes állítani ha pályázni mész de ott is csak szaki csinálja.
bár az enyémen nem lehet állítani de pont jó pályára!
hungaroring rules:D
Futómű állítással kapcsolatba lenne néhány kérdésem.
Nem tudjátok a gyári futómű beállítást véletlen?
Hogy érdemes beállítani?
ezek csak képek de jók vannak érdekesek jahm a képen egy 125ös supermoto van de gondolom a 450es is így néz ki...
béke!
Köszi!
Köszi az infót, én is bóklászva találtam valahol a képet, de sokat sajna nem írnak róla sehol.
Kár...
Aki tud valami infót írjon! Köszi
Használd egészséggel!
Üdv.
Karesz
A kis aquila az élettársamé.
Innen van bizalom a hyok irányaban.
A GT-t újonnan vettem, de még tavalyi modell (így elég jutányosan számolták nekem), de mégsem ez volt a döntő szempont.
Azt tudtam hogy egy kényelmes, sportos, jól manőverező gépet szeretnék, ami bírja várost, a furakodást, ha kell akkor legyorsulja a tolakodó autósokat, és nem úgy nézek ki mint "majom a köszörűkövön" (sajnos sem alacsony, sem pedig könnyű nem vagyok).
Felcsüccsentem a kis Honda CB250-re , és csak annyit láttam hogy asszony fuldoklik a röhögéstől, és közli hogy ez kisebb mint a robogóm.....majd felcsüccsentem az YBR-125re (itt már cselesen nem vittem az asszonyt) de sajnos valamilyen oknál fogva nem tudtam kényelmesen egyenes testhelyzetben ülni (túl lent volt a kormány, és az ülésnek nem volt kitámasztása), az YBR-250 tetszett de mégsem fogott meg annyira hogy az elkövetkező néhány 10.000km-t szívesen töltöttem volna a nyergében.
Ekkor Zoli barátom a qudászból mondta hogy próbáljak ki egy GT-250-t.
Elmentem kipróbáltam először a csupasz, majd a burkolt verziót.
Sajnos a burkoltnak annyira lent volt a kormánycsutkája hogy a hasalós testhelyzetben a tank nyomta a hasamat (nem is kicsit).
Maradt hát a GT-250N..de nem bántam meg.
(szavamra mondom az XJR-nél nem vacilláltam ennyit...megláttam megszerettem..nagy böszme...olyan mint én..ez kell nekem)
Majd meglátjuk mit hoz a "tartósteszt":O)
Üdv a Hyosok szűk táborában!
Miért sértődnénk meg? Mindenki arra használja a gépét, amire akarja. Nekem pl. mindenes.
Munkába járós, túrázós, stb.
Kíváncsi leszek egyébként később a véleményedre, hogy a Yamahák árnyékában hogy teljesít a kis Hyo.
Használtan került hozzád? Eddig menyit mentél vele? Nem sebességre, hanem távolságra gondoltam.
Több képeden is látok egy fekete-bordó Hyo GV 250-et. Rokoné?
Üdv.
Karesz
Ha lehet, akkor beállnék közétek magam is a sorba, mivel hyo GT-250N tulaj lettem.
Szükségem volt ugyanis egy másodmotorra, ami kényelmesebb és gyorsabb (sőt kevesebbet fogyaszt)mint az ex-robogóm.
(remélem egyikőtök sem sértődik meg másodmotor szerepbe eröltettem a kis hyo-t, de annyit járkálok Budapesten belül mint egy pizzafutár..."rohan a postára, 10percem van hogy beérjek az edőterembe, futás munkába, fater szólt hogy hozzam el a megrendelt csapágyakat Érdről, elromlott egy kamera az IIker.-ben .........stb.....")
Nagyon elégedett vagyok a járgánnyal.
Azért alapjábavéve az a két Böszörményi Hyo, az három, mert bár Miskolcon lakom, de Böszörményi voltam, és az is maradok.
Ha gondod van, én is javaslom, keresd meg öregembert.
Sokat tud neked segiteni, öreg motoros, és nagyon jó arc.
Vigyázz nagyon a vasadra, és balesetmentes közlekedést.
Jahhh, ha gondolod, MSN: gacsoi@freemail.hu :)
Túrát tervezünk külföldre, és belföldre is. Tesók is jöhet!
Néhány kép túrákról: link
üdv.
Karesz
Karesz: Köszi a segítséget majd a héten bemegyek a Debreceni kereskedésbe és megkérdezem. Én is Hajdúböszörményi vagyok, nem ismerem a másik Hyosungost de láttam néha a városba.
Túrát hova terveztek? Külföldre ? Belföldre?
Nekem nem jön be az a Hyosungos oldal. Törölték?
Üdv.: Dávid
Szerintem karburátor beállítási probléma.
Keresd fel a debreceni szervízt!
Koko Motorsport
4025 Debrecen, Erzsébet u. 48.
Tel.: 06/52/536-582
Fax.: 06/52/536-583
E-mail: postmaster@koko-motor.axelero.net
Ügyvezetõ: Kovács Csaba, 06-30-3172233
Vagy, ha Nyíregyháza közelebb van hozzád, akkor
Kiss János motorszerelő 06-70-581-3473
Nyíregyháza, Katona utca. Házszámot nem tudok, de nem lehet eltéveszteni.
Nyíregyházán ő a Hyo szervíz. Én is oda hordom a gépet, kötelező szervízre, meg egyszer vittem fékbetét cserére.
Hajdúböszörményben ismerek egy GT 650 N tulajt, a lentebb említett Hyo fórumon Öregember néven van regisztrálva.
Majd jöhetsz velünk túrázni!
Gratulálok a géphez, és balasetmentes közlekedést kívánok!
Sok örömöd legyen benne!
Üdv.
Karesz
Nem hülyeség!
Ismerek olyat, aki megcsinálta a 650-essel.
Viszont elég költséges, mert cserélni kell a fejidomot, és néhány bowdent, na meg a kormányt.
Amúgy nem olyan kényelmetlen az, mint ahogy kinéz. Nekem Naked van, de vezettem az R verziót is. Igaz, hogy nem hosszútávon.
Ha kérdésed van, akkor inkább regisztrálj a Hyosung fórumra, és ott tedd fel, mert ott több Hyo tulaj olvassa. Hyo fórum
Aki a 650-esen megcsináltatta, a Hyo fórumon Don Roberto néven van regisztrálva.
Ha kérdezni szeretnél tőle, akkor a Hyo fórum "Elérhetőségek" topicjában megtalálod az elérhetőségeit.
Vagy kérdezhetsz tőle a fórumon is.
Üdv.
Karesz
Ha túrázni akarsz,akkor ne R-t vegyél ésaz olcsóbb is...
De ezt ne alakícsd átt,kár elbaszni a jókis motrot...