Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! GT 250 r-t "átalakítani" egy túrakormánnyal hülyeség lenne?
Szép volt Talma!
Sztem írj a Spirro kft nek e-mailt válaszolni fognak nekem is válaszoltak minden kérdésemre....
Jah amúgy grat hozzá:) csak rakjál fel képet róla.. meg majd tavasszal gurulni kéne eggyet...
Hello mindenki. Hyosung gt650r tulaj lettem
Használtan vettem. 11000km-el. Hidegen az első henger vissza-vissza durrog a légszűrőházba., még a tankis beleremeg. Mitöl lehet
tesókám étged meg felvetem msn-re helyilaza@vipmail.hu a címem
am mjegbízható? 30 000kmig sztetek simá kibírja vagy már utánafelujításra szorul?
bakker tecick eza gép=) a fogyasztása főleg:D meg elvégre amennyit fogyaszt ahozlépest sztem nagyon jólmegy=)
nekem ment széria áttétellel 5,5 körül 100ra, most hogy rövidebbre vettem kicsit jobban gyorsul, és ez 45 ló körül van.. sztem 7-8 reális max. ilyen kellemesen lendületes gyorsulás.
csak kuplungolásra jön fel kerékre..:D
gt 250r ről beszéltem:P az gyorsule 5-6 alatt 100ra ha jólnyomatjuk neki vagy feljöne kerékre :P
e za rendes 650esük.. ugyanazt tudja mint sv, csak pályán jobb. (revü-s teszt szerint..)
menyinél jön kerékre ha kijön:P
nemrosz gépezet lehetvele kerekezni?:D100alatt oan 7körül van nem vagy kilehet hozni belőle 5-6ot?:S
ezek is hyok.......
ez is hiózung?de brutál .
jahm meg van egy maxmotoros videóm a gépről.....
kérdezz bátran: msn címem: southmarlby@hotmail.com
ha felveszel könyebben gyorsabban tok infókat adni
béke!
ohh eztmár olvastam totalbike.hu-n de azér köszi
ez egy régebbi cikk azóta már 3000 km van benne:D
GT250R
A CSajmágnes:D
Szöveges ítélet

Sziasztok! Nemrég vettem meg első igazán nagymotoromat!
Hyosung GT250r! Nem sok km-t raktam bele 1800km igaz 1 hónap alatt. Idáig semmi rosszat nem tapasztaltam. Most lett vége a bejáratásnak(1600km)! Szal most kezd igazán élni a gép.
Az elején kicsit szokatlan volt a csutkakormány de aztán rájöttem pár dologra ami megkönyítette a helyzetemet(megfelelő testartás stb.)
Az első 1000 km után jött az olajcsere - az olajcsere után halkabb lett a blokk és a váltó is finomabban jár.
A láncot 500km ként tisztítani majd láncsprajel le kell fújni.
Ez egy kicsit gáz mert valamikor egy nap alat meek 500km-t, de ha nem végzem el ezeket a karbantartásokat hamar megenné a láncot. De az élmény kárpótól mindenért.
Piros színe van az idomoknak és fekete a váz és a felni. Sztem naon vadálat a városban csak úgy néznek a csajok...:D
DE sok férfi is megnézi, ez a formabontó külsőnek köszönhető.
Mivel nem sokan ismerik a gépet....
Körbejárják nézegetik kérdezik hogy hány ccmes... és mikor mondom hogy 250 nem akarnak hinni nekem... nah mindegy...
Tech: Első fordított telszkópok kicsit sztem lágyak 1 sportmotorhoz képest de nem vészes a dupla tárcsafékek naon harapnak:) többször stupiztam vele:) gumik jóknak mondható bár nem a legpuhább keverék ez inkább ilyen sokáig használod és nem kopik anyira gumi... de idáig nem volt gondom vele.
Állítható lábtartók 3 fokozat, egy ilyen "olcsó" motornál full full extrának számít, de a Hyosungnál alap árban van:D
Vezetési tapasztalatok: A bejáratás alatt nem igazán tudtam megtapasztalni hogy hol erős a gép, de mostmár igen...
mivel V blokkos így nem sok a lóerő de a nyomaték annál inkább
így minden tartoműányban egyenletesen húz nem kell felpörgetni a fordulatott hogy húzzon alulról jön a Le nem úgy mint a sor4 nél....
Nagyon jó tanulómotor! 4ezertől kezd élni és 7 ezertől indúlbe igazán a kicsike... A sok nyomatéknak köszönhetően már sikerült vele erőcsúsztatnom kanyar előtt rakom vissza intenziven a sebeségfokozatokat és elindúlt a segge Kb mint a Supermotoknak:) véletlen sikerült aztán rájottem a nyisárra és ilyen pálya Ducati feelinget ad be:) csak aza gáz ha naon genyás az út! Szélvédelem jó ülés kényelmes bár nem egy fotel , dehát ezegy sportmotor, utasnak közepes a kényelem bár még mindig jobb mint egy Suzuki K7 GSX-r en.
Könyen lehet pakolgatni a városban.
Fogyasztás: Mivel INJEKTOROS így alig eszik 2.5-3L /100km
ha nagyon "gyilkolom" akkor is csak 3.5 L a fogyasztás
Végül:
Ár-érték arányban a piacon ez a motor éri meg legjobban jahm és
250ccmes kategóriában zsír újjan nem kapsz motort sehol, ill volt a yamahának a Tricker je de az is 1m200e ft volt és csak 19 Le és 80km/h felett inbolygott de már nem is forgalmazzák magyarországon vagy esetleg van a Yamaha Ybr 250 de eléggé drága...
Egyszóval szerelmes lettem ebbe a kis erőgépbe!
Jahm azt tervezem hogy rakok rá egy sport dobot, vagya esetleg egy teljes rendszert, de mivel injektoros így egy kicsit neccesebb.
SZéles utat!
Csao.nincskedved írni nekem egy regényt a mocidról?
Csakmert néztem a vidiket róla itt az oldalon és kezd tecceni...kiváncsi lennék rá.
Előre is köszi
szia kérdésedre válaszolva: 3L -t eszik ha nagyon "gyilkolom" akkor is csak 3.5-3.6-ot....
bár nekem injektoros van.
halihó gt 250r menyit fogyaszt kb 100o normális tempónál meg emnyit amikor húzodneki? kb? meg emnyi a vége?:D válaszokat előre is köcce=)
Keresnék hyo gt 250r-t,vagy 250es nakedot! Hitelátvállalással is....ajánlatokat a noarmy@citromail.hu-ra várom!
Szia Sömi!

Tudnál felrakni képet a láncvédős sárvédőről?
Az üléspúp hogy áll?