Nah meg is jöttünk. Ezt nyomtuk: http://maps.google.com/maps?hl..." target="_blank">útvonal
Végülis öt motor volt de útközbe rengeteg motorost láttunk. A jó idő kicsalogatott mindenkit
ha jól emlékszem közel 3 éve vagyunk együtt és igen számolja ki hogy kb hányszor feküdtenűm le vele!azt hittem ez egy motoros fórum nem pedig egy kibeszélő sohw!ne is haragudjatok de ezt nem gondoltam volna ha valaki leirja milyen 200km/óra fölött lenni azt összekeveritek a szexel!ti tudjátok!
Mi ma megyünk egy kb 200km-es kört valamerre. Csatlakozhatnátok ha gondoljátok bár ez nyugat-magyarországot érinteni leginkább. 13:15kor van a találkozó a 84es és a 86-os főút találkozásánál lévő benzinkútnál. Eddig 4-5 motor jelezte részvételét...
A reklámnak nem szabad bedőlni........ Mátraszelén van egy kidörrentő gyártó...ha szükséges megtudom szerezni az elérhetőségét, lényegesen olcsóbban, és legalább olyan minőségben készít kidörrentőt az adott motorra.
100 rugóért veszel két gumi szettet vagy egy gumi szett + lánc, lánckerék csere bőven ki jön belőle, bár ha van lóvéd akkor mindegy.
köszönöm öregember!megfogadom és az enyém is karbis amúgy de már néztem kicsörgőt acropovicsot ha jól irom csak baszott drága 70-100 rugacs az ára! de majd megoldom valahogy ennyit sajna nem tudok rá szánni!mégegyszer köszönöm öreg rutin!
Nekem ilyen van fent http://www.devil.fr/gb/moto/ro...
Titán, használtan vettem 30 rugóért...és döbbenetes hangja van. Az én gépem karbis Kanyar mester a nyitott dobhoz állította a levegőt és karbiszinkront csinált, illetve fúvókát is cserélt.
A végeredmény a gyári cső után közvetlen próbánál, mintha nem is azon a motoron ültem volna, sokkal könnyedebben húzott már alulról is...könnyedebb érzés volt az egész motor.
Nézz szét a használt kidörrendők között, ha veszel azt feltétlen be kell állítani, illetve karbiszinkront csinálni,,,,ha ezt elmulasztod akkor lehet, hogy pont káros lesz a motorra...teljesítmény csökkenés.
Háát ahogy vesszük.. Az autód motorja is felforrósodik ennyire, csak nem tűnik fel a sok burkolat alatt! Ettől függetlenül nem rossz olog lenne az a hűtő, de így 3,5 l olajjal szeritnem ez se olyan vészes...
Az igaz de így már értem mér kell az az olajcsere 4-5ezrenként. Hatalmas igénybevétel az olajnak hogy egyszer jég hideg ha mész a motorral akkor meg tűz forró. Nem is olyan hülyeség az az olajhűtő. Egyre jobban úgy tekintek rá hogy "szinte" nélkülözhetetlen...
Ez nem Mito :) teljesen normális, ezek a négyüteműek sokkal melegebbek, mitn a kétüteműek! De megvan az előnyíe, ha megállsz ilyen hűvősbe, tedd rá a blokkra a kesztyűd, kellemes meleg lesz, mikor felveszed :)
ez a beszéd! csak olyan hellyen szálguldozz ahol nincs veszély másokra meg rád a blokk meg had melegedjen!énis szeretek nezelődni csak sokszor nem látok ez a baj!az a gázkar tudod milyen!
Tudom de azért egyszer gondoltam kipróbálom. Asszam 3ba húztam 10ig a többibe hamarabb elváltottam. Meg asszem ez után se fogom ezt erőltetni. Simán el szoktam motorozni 3-5ezer körül. Én jobban szeretem a lassabb biztonságosabb nézegetősebb motorozást
http://maps.google.com/maps?hl..." target="_blank">útvonal
Végülis öt motor volt de útközbe rengeteg motorost láttunk. A jó idő kicsalogatott mindenkit
más.
Tegnap kalandozós napom volt!(264km), a kecskeméti ring király!
Vagy ez a motorozás még annál is jobb volt?
100 rugóért veszel két gumi szettet vagy egy gumi szett + lánc, lánckerék csere bőven ki jön belőle, bár ha van lóvéd akkor mindegy.
Titán, használtan vettem 30 rugóért...és döbbenetes hangja van. Az én gépem karbis Kanyar mester a nyitott dobhoz állította a levegőt és karbiszinkront csinált, illetve fúvókát is cserélt.
A végeredmény a gyári cső után közvetlen próbánál, mintha nem is azon a motoron ültem volna, sokkal könnyedebben húzott már alulról is...könnyedebb érzés volt az egész motor.
Nézz szét a használt kidörrendők között, ha veszel azt feltétlen be kell állítani, illetve karbiszinkront csinálni,,,,ha ezt elmulasztod akkor lehet, hogy pont káros lesz a motorra...teljesítmény csökkenés.