Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Keresek 2005 te 510 hez kuplungot, nem tud esetleg valaki ajánlani valami elfogadhatót, vagy honnan érdemes rendelni?
Én tuti valami fasza vissza hajlóst vennék 50 felé már nagyon komolyak vannak
Ki akarom cserélni a kuplung és fék kart. Rozsdás is,elég kopottas. Milyen kell ezekhez? Ebayről mehet valami színes? Magura tetszik,de az 100k
a fékmunkahenger alján van az érzékelő a féktárcsában meg a mágnes
kb minden digitális motoron így van ahol nem a kihajtásnál van a jel
Sziasztok,
Van egy 2007-es évjáratú Te-510 motorom. Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy a kilóméter óra érzékelője hol helyezkedik el? Illetve hol találok én olyan embert aki helyre tudná rakni a villamosságát mert nagyon sok minden hibázik nála hála a kontár gazdéknak...
Mondtam én is hogy nem lehet nagy gond,nagyon egyben van az a motor.
A VTR is fasza. Megcsináltattam rajta minden kötelező szervízt,olajcsere,hűtővíz,szűrők,szinkron...átnézetettem,a feszszabályzót átrakattam a hűtőhöz,mert ezeknél az a gyenge pont,hogy ahol gyárilag van,ott kevés a hűtése. A szerelő nem talált rajta semmi hibát,úgyhogy én is jó motort kaptam.
A kuplung csúszás a nyomórugók elfáradásától lehetett. Kb 1000Ft/db.
"Piroskák"
Ahammm....nem rossz...nem rossz
A haverok addig b@szogattak,hogy lecseréltem hogy tudjak velük menni hosszabb túrákra is. Úgyhogy egy aranyos hölgynek megtetszett,és elüzleteltük. Nem volt vele semmi bajom míg nálam volt,pedig mentem vele rendesen. Talán a kuplung csúszott kicsit ,de nekem nem tünt fel...akik elvitték ők mondták. Remélem csak állítani kellett rajta,de ha cserés akkor sem egy nagy összeg.
Most ez van..
Vélemény??? Husky felnik készen lettek?
Köszönöm a segítséget, remélem találok hozzá valót! :-)
Szia!
Nekem Sm610 van, 2000. évjárat és igen nehezen találtam hozzá kuplunglamellákat, de náluk van: http://www.motormann.hu/

Üdv!
Gyári alkatrész a hivatalos márkaképviselettől? mxon.hu
Megnézed a cikkszámát az alkatrész listában (ha nincs meg linkelek neked) és megrendeled tőlük.
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy 2006-os Husqvarna SM610-esemhez nem találunk hozzávaló kuplunglamellákat és kopóalkatrészt. Tudna valaki küldeni linket esetleg amiről tapasztalatból tudja, hogy jó? (Már 3 verziót küldtek egy oldalról, ami elvileg hozzá való, de nem stimmelt)

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Rendben :) köszönöm
A 15W50-es alacsony hőmérsékleten kicsit "sűrűbb", kevésbé viszkózus. De szerintem ez nem okozhat nagy gondot.
ahha de abból lehet baj hogy nem 10w50 es hanem 15w 50 es ? mert akkor a következő 5000-es intervallumra nem ilyet veszek ha ez annyira nem jó hiába verseny olaj
Én Eni olajat használtam. Féláron tudja amit a túlárazott motul tud
És a 450-nek még a gépkönyve is ezt javasolja
Most a KTM is enivel jár....
15w50 motul ? versenyolaj
Én Motul 10W50-et használok, ha minden igaz a gyári előírás is 10W50. A 10W40 szerintem semmiképp sem jó, túl "vékony".
Hello!
Ti milyen olajat tesztek a gépeitekbe? nekem egy 2008-as Te 610-em van. Van aki azt mondja hogy 10w40 van aki azt hogy 15w 50. Ti mit javasolnátok ? Azon belül hogy motul olaj
Hát akkor nem nagy tudás megcsinálni, ott a 3 cikkszám miket kell cserélned, van egy tömítés, egy kupak (fedél), meg egy csatlakozó (connector).
Vagy az A2 kategoria korlát miatt, 0.2kw/kg-t nem haladhatja meg. Meg az adó is magas lenne rá, ha valós teljesítmény szerepelne a forgalmiban. Piacképesebb ha alacsony kw szerepel a forgalmiban. Anno a Kawasakinak volt egy ilyen akciója, a Z750-et +70e Ft-ért 35kw-os forgalmival adták.
Nézzél 39-est
Az a biztos. Legalább többet tudsz fizetni az államnak..... Mert megérdemli
És te is
The stock fuel injection system is a closed loop system because it gets feedback from the lambda sensor (oxygen sensor) telling the ECU/ECM what's going on in the combustion process, thus closing the fuel injection process loop. If you remove the lambda sensor, you turn the system into an open loop system. There is speculation that when you remove the lambda sensor, the fuel injection system will revert to a 'race' map. This is based on the assumption that without any feedback (open loop), the ECU/ECM must do 'something' and that a 'race' map is the default map. I have no definitive proof of what happens; I'm just passing along some speculation.
Nem a miértjére voltam kiváncsi mert azt pont le....m, hanem hogy átlehet e alakítani vagy nézzek 39kw-osat. Amúgy meg A2-vel 35kw a határ......