Hát 1.5 liter olaj megy bele...kb és akkor venni köö két litert hisz nincs fél literes kiszerelés! Mondjuk veszel motult...ki mennyiért veszi az más meg én is ....na de úgy számoljunk 6000+-7000ezer ft/l-el, olajszürő 1200+-1500ft.....levegő szűrő tisztitás(3000ft egy liter ami kibír egy szezont) szóval lehet osztani szorozni
Ez így igaz Foxinredsox..... A lényeg hogy pályán (folytás nélkül) utcán (folytással) irja a könyve.... Túlzásba vittem de a lényeget értik/érted.... A lényeg, hogy többet kibír mint amit a könyv ír
Én éves szinten ritkán jutok motorra , de akkor naponta elmegyek 2-3száz kilómétert.
Ez nekem akkor annyit jelentene, hogy hétfőn elhozom szervízből , pénteken betolom , hétvégén nincs motorom.
Elgondolkodtató :D:D
a könyv egyszer a fójtott hivatalos (14kw vagy 22kw vagy 13kw, éppen ahogy sikerült) euro 3 szerinti utcán használható legális verziót mutatja, és a versenyzéshez (másszoval fójtás nélküli állapot) zárt pályás változat. Az hogy te hol motorozol vele fojtás nélküli állapotban az a motornak mind1, sőt a városi huligánkodás véleményem szerint rosszabb a motornak mint a pálya, mivel teljes gázon pályán csak másodpercekig huzod mert jön a következő kanyar. Városban hosszú az egyenes egykeréken
Ez egyébként megint alátámasztja hogy jó a moci, mert te a 600 órábol 50 használtad pályán (ahol kimélted )
A moci (510) könyve két részre bontja az alkatrész cserét, olajat stb. Utcai meg Verseny... Utcán 5000 km-t ir az olajcserére... de azt "tanácsolták" , hogy 2500 nál cseréljem ami nekem 1000-1500 km...
Pályán ugyanezek az adatok üó-ban vannak megadva.... Szelepeimre is 50 üót irnak, hogy cseréljük....most 514 üó van benne.... szóval!
Az SM610nél azt mondták 2000-2500km után cseréljem, az SM510R meg sokkal kihegyezettebb motor.
Én beszéltem szervizessel az 510el kapcsolatban ő utcai használat mellett is 500km mondott.
De mindegy én így tudom nekem ezt mondták róla.
Meg mintha a Husky-knak nem tizen-huszon lovak lennének a gyári adataik...
http://www.bikez.com/motorcycl...
Próbálok a sorok között olvasni :)
Mennyi akkor 1000 km-ként az anyagi vonzata a dolognak?
Nincs 120 kilos 60 pacis kiràlygèp amit 5000kènt kell szervizelni.
Na de legalább az olajozás is tuti rendben van
Ez nekem akkor annyit jelentene, hogy hétfőn elhozom szervízből , pénteken betolom , hétvégén nincs motorom.
Elgondolkodtató :D:D
a könyv egyszer a fójtott hivatalos (14kw vagy 22kw vagy 13kw, éppen ahogy sikerült) euro 3 szerinti utcán használható legális verziót mutatja, és a versenyzéshez (másszoval fójtás nélküli állapot) zárt pályás változat. Az hogy te hol motorozol vele fojtás nélküli állapotban az a motornak mind1, sőt a városi huligánkodás véleményem szerint rosszabb a motornak mint a pálya, mivel teljes gázon pályán csak másodpercekig huzod mert jön a következő kanyar. Városban hosszú az egyenes egykeréken
Ez egyébként megint alátámasztja hogy jó a moci, mert te a 600 órábol 50 használtad pályán (ahol kimélted )
Pályán ugyanezek az adatok üó-ban vannak megadva.... Szelepeimre is 50 üót irnak, hogy cseréljük....most 514 üó van benne.... szóval!
Én beszéltem szervizessel az 510el kapcsolatban ő utcai használat mellett is 500km mondott.
De mindegy én így tudom nekem ezt mondták róla.
Ennyi erővel vehetek egy 525 EXC-t is városba.
:D