Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TE 250 modelt hmm szivesen tesztelnem
de nem lehet meg almos vagyok de most nezegetem motor kialitas kepeket
Csak nem
Hallooooo m ia helyzet latam kepeket ep pszerelsz
Igen, irtam is, ugy az (450/510) is 5000kènt szervizes
yo reggelt mindenkinek uj gas gas ok tok kezdenek Husqvarnara hasonlitani
Mo-n átmegy az műszakin 62 lóval is
Meg mintha a Husky-knak nem tizen-huszon lovak lennének a gyári adataik...
Ez a baj errefelè, az emberek szeretik fèlreèrtelmezni a dolgokat. Streetlegal 35 paci.
Na jó, nem 120, hanem 131 kg...
http://www.bikez.com/motorcycl...
Igen persze Dani, tudjuk. Csak a vicces hogy ezt az osztràk sem tudja.
Narancssárgából volt nagyon hasonló
Hát 1.5 liter olaj megy bele...kb és akkor venni köö két litert hisz nincs fél literes kiszerelés! Mondjuk veszel motult...ki mennyiért veszi az más meg én is ....na de úgy számoljunk 6000+-7000ezer ft/l-el, olajszürő 1200+-1500ft.....levegő szűrő tisztitás(3000ft egy liter ami kibír egy szezont) szóval lehet osztani szorozni
Szerintem vegyííííííl mini rigát....ocsó is a fent tartása,meg sokat elmegy a köv generalig

Próbálok a sorok között olvasni :)
Mennyi akkor 1000 km-ként az anyagi vonzata a dolognak?
Nem, mert genius màris fèlre èrtelmezi.

Nincs 120 kilos 60 pacis kiràlygèp amit 5000kènt kell szervizelni.
Az én mocim még nem látott egykereket.... ez rágalom




Na de legalább az olajozás is tuti rendben van
Ez így igaz Foxinredsox..... A lényeg hogy pályán (folytás nélkül) utcán (folytással) irja a könyve.... Túlzásba vittem de a lényeget értik/érted.... A lényeg, hogy többet kibír mint amit a könyv ír
Én éves szinten ritkán jutok motorra , de akkor naponta elmegyek 2-3száz kilómétert.
Ez nekem akkor annyit jelentene, hogy hétfőn elhozom szervízből , pénteken betolom , hétvégén nincs motorom.
Elgondolkodtató :D:D
Ez igy nem igaz Dávid.

a könyv egyszer a fójtott hivatalos (14kw vagy 22kw vagy 13kw, éppen ahogy sikerült) euro 3 szerinti utcán használható legális verziót mutatja, és a versenyzéshez (másszoval fójtás nélküli állapot) zárt pályás változat. Az hogy te hol motorozol vele fojtás nélküli állapotban az a motornak mind1, sőt a városi huligánkodás véleményem szerint rosszabb a motornak mint a pálya, mivel teljes gázon pályán csak másodpercekig huzod mert jön a következő kanyar. Városban hosszú az egyenes egykeréken

Ez egyébként megint alátámasztja hogy jó a moci, mert te a 600 órábol 50 használtad pályán (ahol kimélted )
A moci (510) könyve két részre bontja az alkatrész cserét, olajat stb. Utcai meg Verseny... Utcán 5000 km-t ir az olajcserére... de azt "tanácsolták" , hogy 2500 nál cseréljem ami nekem 1000-1500 km...

Pályán ugyanezek az adatok üó-ban vannak megadva.... Szelepeimre is 50 üót irnak, hogy cseréljük....most 514 üó van benne.... szóval!
Az SM610nél azt mondták 2000-2500km után cseréljem, az SM510R meg sokkal kihegyezettebb motor.
Én beszéltem szervizessel az 510el kapcsolatban ő utcai használat mellett is 500km mondott.
De mindegy én így tudom nekem ezt mondták róla.
Na akkor túl szép volt , h igaz legyen.
Ennyi erővel vehetek egy 525 EXC-t is városba.
:D
1 óra = 100 km tempóval Tehát akkor 1500 km