nekem az a problemam, hogy nekem egy kipuf 50ezer er tul sok jelen pilanatban, de amellet 35ezer er rendelek "kis aprosagok" ... De most mar legalabb van 450RR idom es matrica szett ...
Élőben láthatod is itt M-országon ... Csak 2009-es modell ... Ja, es elado . Csak sajnos en mar tul sok penzt dobtam bele az ennyimeben, hogy megvegyem. Ugy marad az en kis mocim es lassan, lassan felépitem.
De ami nekem a legjobban tetszik a motoron az nem is a LeoVince, hanem a PowerCommander 5 plus az autotune !
...csak akkor vedd meg ha nem kell sokat faragni rajta (összekötőcsőhöz én nem nyúlnék az már sokat számíthat).
A toldás nekem azért kellett, hogy a gyári kipufogó felfogatás jó legyen. A karbit sok esetben a dobhoz nem kell állítani csak a rendszerhez; a nyitott dob csak szabadabb áramlást biztosít így egy kis +-ot.
..javítsatok ki ha tévedek!
Az enyémen sem husqvarnára való procircuit dob van; egyszerű mint az egyszer egy: azonos átmérőjű (vagy egy kicsit nagyobb) dobnak kell lennie, hogy minél kisebb összekötőcsővel megoldható legyen a csatlakozás. A TE510-en ez kb. 4-5 cm egyenes esztergált hőálló, rozsdamentes elem.
nekem az a problemam, hogy nekem egy kipuf 50ezer er tul sok jelen pilanatban, de amellet 35ezer er rendelek "kis aprosagok" ... De most mar legalabb van 450RR idom es matrica szett ...
Csak kipuf nincs
A motor 1.950.000 Ft ... Azert is faj annyira, hogy van mar nekem motor es hogy beledobaltam annyi penzt mar
De ami nekem a legjobban tetszik a motoron az nem is a LeoVince, hanem a PowerCommander 5 plus az autotune !
http://www.formula1movies.com/...
A toldás nekem azért kellett, hogy a gyári kipufogó felfogatás jó legyen. A karbit sok esetben a dobhoz nem kell állítani csak a rendszerhez; a nyitott dob csak szabadabb áramlást biztosít így egy kis +-ot.
..javítsatok ki ha tévedek!