Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most olvasom az előzőt... rágaszág rosszul írtam az DRÁGASZÁG akart lenni!

Ja bekaphatják!

Vajon midet szeretnéd ha bekapnánk?
Albi! Szerintem az csak jó, hogy ilyen "régimódiolvasós" vagy!
Én is rengeteget olvasok. Akinek meg nem tetszik az bekaphatja!
El kell venni tőle! Rágaszág kell nekünk akarjuk! (Gollam)

Tudod én ilyen régi módi olvasós vagyok!
Végig olvastad?
Akkor most már mindent tudsz!

Mondtam Istinek, hogy beszéljen a haverjával. Ő is vett olajat amikor mi. Talán ha egy litert elhasználhatott azóta, egy fél éve kint él Angliában és árulja a Berget is, úgyhogy neki már nincs rá szüksége.
Áhoj!

Egyszer volt Budán kutyavásár! De talán tavasszal csak lesz valami akció!

OFF
Nem tudom hogyan akadtam rá de pár hete végig olvastam a blogod!
ON
Amikor elkoszolódik.
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy egy kizárólag utcán használt FS 650e Supermoto-n milyen gyakran kell, vagy illene légszűrőt tisztítani?
Köszönöm a segítséget!
Szia Albi!

Lehetne megint oil akció, már mi is kifogyóban vagyunk.
Az olajról még az jut eszembe hogy micsoda fasza volt az a amikor betankoltunk a Katanából!
Azóta se volt olyan és szerintem nem is lesz!
Az enyémet amikor felöntöttem a 9decivel akkor az előzőleg leírtakat tudta a szerkezet! Az mondjuk lehet hogy nem pont félig volt hanem egy picivel alatta, de jól látszódott az olaj az biztos és ha bemelegedett a gép akkor feljebb is ment szépen!
A lényeg hogy legyen bent!
az sok lesz egy kicsit, nekünk úgy tanították hogy hidegen az ablak alján kell látszódnia, könyvébe is így van, ez kb 9 deci-geci
Köszi Zsé megcsinálom, remek a leírás!
Hali!
Azt Y alakú kartercsövet le kell kötni!A vázon dugózd le a szívónyílást plusz a szelepfedélen a hátsó kiállást is az elsőt pedig vezesd ki hátra a központi telóig.Azt a kis szivacsot vágd hosszában félbe és dugd vissza az új csőbe!
1.Tiszta levegőt fog szívni a motor
2.Ha felborulsz nem fog a karbiba befolyni az olaj
3.Ha túlöntöd nem veri bele a vázba és szintén nem folyik a karbiba
Köszönöm, kipróbálom, csak előbb kitakarítom a vázat meg a karbit!
Hideg motoron félig legyen tele a kis kémlelő ablak, ha már meleg a motor akkor a 3/4-ig megy fel!
sziasztok,
Lenne egy kérdésem, fc450-em van 2004-es évjárat.
Az olajszint kémlelő nyílásán kb négyötödéig (csak egy kis buborék látszik ki)van az olaj, ami mintha kicsit sok lenne mert felverte az olajat a kartergáz elvezető csövön keresztül. A csőben benne van a szűrő ami elvileg ugye az olajat fogná vissza, de mégis felveri. Ez csak rázósabb motort próbáló terepen jött elő.

Nyilván sok lehet benne, ezért a kérdésem: Meddig érjen a kémlelő nyíláson (függőleges állapotban a talpán) az olaj?

Előre köszi a segítséget!
gépen van a forma haloka
én nem bánom
mehet,mentsd le ezeket a fotókat és rakd be a mi Berges fórumunkba,a vízpumpa védőt én csináltam és elraktam hozzá a papír mintát hátha az is kellhet vkinek jövőhéten egy Bakony vagy vmi?
akkor mehet sorozatba?
Szia Józsi!
4 mm-es jött de így lett a legjobb mert mindkét oldalára tettem tömítést és így csak 0.5mm a hézag.
zsé akkor jó az 5mm közdarab ?
sztem csak szimplán balfasz
Atomrészeg a pali. V csak sokkot kapott az eséstől?