Mondtam Istinek, hogy beszéljen a haverjával. Ő is vett olajat amikor mi. Talán ha egy litert elhasználhatott azóta, egy fél éve kint él Angliában és árulja a Berget is, úgyhogy neki már nincs rá szüksége.
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy egy kizárólag utcán használt FS 650e Supermoto-n milyen gyakran kell, vagy illene légszűrőt tisztítani?
Köszönöm a segítséget!
Az enyémet amikor felöntöttem a 9decivel akkor az előzőleg leírtakat tudta a szerkezet! Az mondjuk lehet hogy nem pont félig volt hanem egy picivel alatta, de jól látszódott az olaj az biztos és ha bemelegedett a gép akkor feljebb is ment szépen!
A lényeg hogy legyen bent!
Hali!
Azt Y alakú kartercsövet le kell kötni!A vázon dugózd le a szívónyílást plusz a szelepfedélen a hátsó kiállást is az elsőt pedig vezesd ki hátra a központi telóig.Azt a kis szivacsot vágd hosszában félbe és dugd vissza az új csőbe!
1.Tiszta levegőt fog szívni a motor
2.Ha felborulsz nem fog a karbiba befolyni az olaj
3.Ha túlöntöd nem veri bele a vázba és szintén nem folyik a karbiba
sziasztok,
Lenne egy kérdésem, fc450-em van 2004-es évjárat.
Az olajszint kémlelő nyílásán kb négyötödéig (csak egy kis buborék látszik ki)van az olaj, ami mintha kicsit sok lenne mert felverte az olajat a kartergáz elvezető csövön keresztül. A csőben benne van a szűrő ami elvileg ugye az olajat fogná vissza, de mégis felveri. Ez csak rázósabb motort próbáló terepen jött elő.
Nyilván sok lehet benne, ezért a kérdésem: Meddig érjen a kémlelő nyíláson (függőleges állapotban a talpán) az olaj?
mehet,mentsd le ezeket a fotókat és rakd be a mi Berges fórumunkba,a vízpumpa védőt én csináltam és elraktam hozzá a papír mintát hátha az is kellhet vkinek jövőhéten egy Bakony vagy vmi?
Ja bekaphatják!