5000 Ft készen méretre köszörülve. Ma délután beszéltem az emberrel, mert a múlt héten nem volt bennt az "agy" a cégnél csak a droidok. Holnap akartalak hívni. Én 2 db-ot biztosan megcsináltatok.
Hát igen. Nem biztos hogy megér az egész annyi barkácsolást. Meg hát aki nem tudja rúgásra beindítani, az ne menjen motorozni.
Ha nem felejtem el, akkor a héten visszaküldöm a két Hqv dugót! A héten talán meglesz végre a hüvely a 410-hez.
A bal oldali (2001-2003) és a középső (2004-2008) is Berg. Ha a nagyobb önindító megy rá szólóban más átalakítás nélkül , akkor az önindító mechanizmusa reccsen szét.
Van megoldás, a régi , gyenge indítómotor problémára: Talán a Honda CBR 1000-es, vagy valamelyik GPZ Kawa önindítója felmegy rájuk, kis barkácsolással. A bal oldali kicsi, a gyári Berg.
Beszakitotta a váltókar a deknijét. Alkualap. Én kiöntöttem belül 2 sor műgyantával, közte meg üvegfátyol, örökélet.
Esetleg még kívülről pár sor karbon-kevlár szövet, aszt örökkévalóságig.
Ha nem felejtem el, akkor a héten visszaküldöm a két Hqv dugót! A héten talán meglesz végre a hüvely a 410-hez.
kábé egy hónapig ...
most cseréltem a szeleprugókat , vezérműláncot,benzincsöveket,szívócsonkot,szimeringeket,csapágya
kat...
magamnak csináltam ....
de most sokat segítene rajtam , ha valaki elvinné....
Esetleg még kívülről pár sor karbon-kevlár szövet, aszt örökkévalóságig.
Csak a kíváncsi vagyok