Tényleg nem. Munkaautónak mondjuk nekem megteszi. 13-14,5 L átlag. A héten rekordot döntöttem. 10,2 L/100 km. Mondjuk valszeg azért, mert a keskeny mankókerék (max 80) van fenn bal elől, és 130-nál nem mertem jobban nyomni.
csak mert az a haver akinek a blokkját csináltuk leakarja cserélni ujjabbra azé kérdem mert mondta h kérdezzem meg tehát ebböl kifolyolag megkérdeztem! a vátonál lévö golyosok mérete elsösorban
6203, 6205 váltó. NJ 206 2 db görgős Főtengelycsapágy, 30x52x7 25x40x7 főtengelyszimmeringek. 18x22x10 és 17x21x10 tűgörgős kosarak a kupplung oldalra a berugótengelyre és a csonkhoz.
akkor gyárilag forma forma.Az enyém is 0,8 gyárilag chip emeli 1,2 re plusz kapott egy 60as saválló rendszert kat kidobva helyette egy gyorsitódob.Most ilyen hátulról:
Sokat levesz a teljesítményből az összkerék. Most 0,8 helyett 1,2 Bar a töltőnyomás, 2 katalizátor kidobva így már jobb. A gyári 210 Le-nál vmivel több van benne. A legszebb az egészben, hogy nem azt az ordító szétforgó motorhangot hallod, ha haladni akarsz. Bár itt kicsit már paráztam mert 3 éves téligumi volt fenn.
Naaa az király,nem is tudtam hogy már kész van .Akkor majd gyorsulunk egyet,na jó azt azért nem mernék,vagyis mernék csak nem nyernék Főleg chip nélkül.
dicsak-E