Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am hol dolgozol szívesen oda mennék van némi lézeres tapasztalatom :)
nem akarok beleszólni a boltba de azért egy lánckerék gyártása nem ott kezdődikhogy össze haverkodsz valakivel csak egy egy gondolat egy lánckerék 4 fő méretből áll össze + a tengely méreteiből hozzá teszem az anyag nem mindegy hogy biből vágtod mert ha sima szénacél akkor kb 1 motorozás alatt lenyalodik a fog hegye ha túl kemény meg letörik hozzáteszem nem akarok bele pofázni csak mondom hogy ne okozz vele több kárt a motorodban mint hasznot hogy milyen kárt(ledobja a törött fog a láncot beszakitja a blokk oldalát) ez csak egy a sok sok lehetséges gondból amit egy lánckerék okozhat hidd el nekem évek hosszú tapasztalata és párszáz lánckerékkel mögöttem adom a tanácsot viszont ha bele vágsz sok sikert a gyártáshoz
a másik isteni cég az Eckerle lehuztam ott pár évet
ini de nem a pintér müveknél dolgozol ugye?
Na akkor jó helyre kerültél pár hét és készülhetnek a lánc kerekek és a féktárcsák sorozat gyártásban
van a melóhelyen 4 lézergép, tonnaszám vagdossák a vasakat naponta
csak még kopasz vagyok nem ismerek senkit
Miért nem csináltatsz a Kopasszal?
akkor az valami nagyon fos anyagból volt
ha majd összehaverkodok a lézeresekkel akkor majd csinálok próbát
Nem a kopásával lenne a gond hanem a azzal hogy a fogaskerék tengelynél elnyíródnának a bordák én már tapasztalatból beszélek mert egyszer csináltattam egy 125 ös gyorsaságihoz és azzal így jártam
nincs pék ismerösöd?
jó anyagból kell vágatni aztán nem kell edzeni
és lehet több első lánckerékkel használni
pl a jt lánckerék sem valami jó anyagból van, bár ettől vannak szarabbak is
tegnap hivott a kisöreg h menjek ki a gyáli pályára kint lesz :)monta ad valami használt láncot a régi fogaskerékhez csak menjek de ma melo volt szal ink kihagytam..
Biztos tudnának olyant is de azt már le kéne edzetettni is az meg már úgy túl macerás
Mondtam már vegyél rá egy x gyűrűst nem is vészes az ára
az nem tudnak csinálni hozzá?
igaz de azt gondoltam addigra össze jöhetne a domi
Én is gondolkodtam az 530 ason az aztán drabális egy lánc csak félek hogy az első lánckerék vékony lenne hozzá
Ezeknek ne nyáron állj neki hanem télen
fejidom, kézvédők, ülés,hátilra egy cr sárvédö és ki puff átalakítás lenne jó masteron
ki kellene próbálni egyszer az 530as láncot is
vágatni hozzá lánckereket aztán tesztelni meddig bírja
a 350es cagiván 530as lánc volt(ahhoz a szűk 20 lóhoz kellett is )
megvolt vagy 2 évig de nem látszódott nyúlás rajta pedig kínai lánc volt
köszi
gondoltam te rendelsz nekem:)csak még a szemeken vacillálok de akár jövő héten bármelyik nap nem sürgős mert pár dolgot szétszedek amúgy is az is lehet h 1 hónapra leállítom most és bele verek egy kevés pézt megint még fogalmam sincsen lánc ügyben van ötleted talán?
megmertem 2.5 cm van letekerve a telobol
Mikor rendelsz láncot és milyent x vagy o gyűrűst?