én általában úgy szoktam,hogy...szívató a felső álláson van,majd ha beindul a gép akkor szépen lassan visszanyomom középre, majd hagyom járatni néhány percet és a végén visszaállítom a szívatót alap állásra.nekem meg pláne fontos a megfelelő melegítés,mert még nyers a cucc.
olajfolyásról jut eszembe,hogy a túlfolyón nekem is nyomja az olajat,mert egy kicsit több olaj van benne.második olajcsere után elhagyja majd...gyerekek még nagyon nyers a gép..
en szoktam olyan 5 percet melegiteni.....amikor mar nem csak a kipu.szelepnel hanem a szivonal is meleg a motor...sot forro akkor ma joo szerintem.....meg mikor mar gazadasra egyaltalan nem fustol ozt ma lehet neki nyomni.....de nagyon fontos a bemelegites mer ha hidegen huzzuk neki es ozt elkezdi zabalni a olajat akkor ma vege neki
Sziasztok! Van valaki aki már újítót fel xlr 250et ! Jó lenne ha valaki szakítana rám pár pillanatot és mondana pár tanácsot meg egy tippet( mire figyeljek hol érdemes alkatrészt keresni stb...) előre is köszönöm!
ÉN AZÉRT SZOKTAM járatnii 2-3 percet, utána meg finoman megyek még egy darabig.
Fontos hogy csak akkor meleg a motor, ha már valamelyik oldaldekni is kellően meleg tapintásra.
2üteműim melegítésével nemigen foglalkoztam, legalábbis nem ennyit, ilyen szempontból a 4T több odafigyelést igényel.
Az mit jelent?
beindítás után mikor lehet ráülni?
Finoman se lehet elindulni hogy nem pörgetem?
A simsont berúgom rápattanok azt megyek, 1x2x ráhúzom a szivatót az elején azt kész.
Az sem baj, ha műanyag
Az a helyzet, hogy nem láttam még csak képen ilyet, ott meg fémnek néztem...
Szóval ilyen láncvédő kéne nekem.
Ha valaki tud, ne tartsa magába!
Kösz, akkor nem aggódok.
Remélem pár évet kibír. Évi 1000km-nél.
Ha néha egy-egy gázfröccsnél 4-5000-ig pörgetem nem árt a motornak? A túl alacsony 2000 alatti fordulat se jó neki, mert már olyan hangja van mintha erőlködne.
Érezni a lüktetést a vázon. Ez a PD04-es blokk már pörgősebb mint a régebbiek nem?
Az alapjárat is 1200-1300, 1100-nál már olyan mintha meg akarna állni. Vagy csal a km órám?
szerintem amíg nem csörög mint az állat, s nem füstöl mint a gyárkémény, addig ne fogalalkozz vele.
Öreg léghűtéses masinákat azért lehet nyúzni, itt még sokkal nagyobbak az illesztési hézagok, s egyhengeres motor meg olyan nincs hogy nem eszik minimális mennyiségű olajat.
Ma kerültem 1 et, azt vidiztük a gépet mien hangja van 1 helybe pörgettem 1 darabig, utána elakartam indulni, nem volt kuplungom pár perc után meg vissza jött, pedig csak üresbe szórakoztam vele
Hali most cseréltem olajat Xl 600-on.Leengedtem az olajat a vázból+motorból+szürő és eddig beleöntöttem 3 liter olajat de mind elnyelte.Az ellenőrző pálca már majdnem a maxon van de ha öntök bele és elinditom még mindig nem megy följebb most elfogyott az olaj eddig 3 litert buritottam bele.Nálatok ez hogy megy?
Sziasztok!
Megkérlek benneteket mi a tapasztalototok, az 50 es vámpapirral,és szintén 50 es származásival rendelkezö motorról?
Mennyire kiváncsiak igazoltatáskor hogy valóban annyi e?
Volt e valakinek negativ tapasztalata?
Köszönöm,
olajfolyásról jut eszembe,hogy a túlfolyón nekem is nyomja az olajat,mert egy kicsit több olaj van benne.második olajcsere után elhagyja majd...gyerekek még nagyon nyers a gép..