Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk nekem ugy volt mikor megvettem 8 9 korul evett.....de most mar csak 6 7 pedig ugyan ugy megyek vele sot meg durvabban
Megint teleraktam, majd lemérem kicsit jobb körülmények között.
Lehet az is számít hogy le van lassítva, olyan mintha csak 3-4-ben használnám.
az kb 10 literes fogyasztas....akar hogy is vesszuk az sok szerintem....nekem 6 7 litert eszik es huzom neki rendesen
Sziasztok!

XR400R-hez keresek lábtartót. Konkrétan a jobb oldali ment tönkre, de ha párban lenne, az sem gond.
Ha nincs senkinek felesleges XR400-as lábtartója, akkor esetleg vmi ötlet, ami helyette jó lehet? (8 mm-es a csap, ami keresztül megy rajta, illetve 24 mm a belseje, ami fontos még.)
Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Tomi
Üdv.
Vétel után kicsit gatyába kellett rázni.
Múlt héten először próbáltam ki komolyabban az ETZ után az XL600-at.
Hihetetlen jó. Minden méter öröm vele. Lelassítva 100-nál pörög 5000-et. Terepre pont jó, aszfalton már rövid, de én 90%-ban földúton járok. 1 teli tankkal(14L) 150km-t sikerült menni.
De ebben volt sok alapjáraton járatás, utcavégi próbálgatás, erős terep, 20-30km aszfalt 80-100-al. Szóval nem volt kímélve. Gyerekkel motorozás 1-2-ben.

hát igen az a bajom hogy nem tudom az előző gazdája cserélte-e a feszitőt,meg a vezetőt,különben nagyon szét kell kapni a cseréjéhez?
köszönöm,keresek vissza!
Nagyon tetszetős ez a terep.jó kis erdélyi feelingje van.

manhunt:
szerintem is a vezérműlánc feszítővel vagy vezetővel lesznek bajok.
A hidraulikus tárcsafék konstrukciójából eredően önbeálló - vagyis nem kell állítani - egyébként meg olvasd vissza hozzászólásaimat. Néhány héttel ezelőtt már elég jól kiveséztük a témát. Ha nem fér be a betét, akkor vissza kell nyomni a dugattyút alaphelyzetbe. Ha nem akar megmozdulni, akkor a főfékhengerrel kell megmozdítani.

Motoros
Sziasztok!meg tudná valaki mondani hogy az első féket hogy kell beállitani 87 es transalpon?pontosan az a problémám,hogy a betétet szerettem volna kicserélni,szét is szedtem,de nem fér be az uj betét a résbe,gondolom az olaj nyomás miatt,DE AZT HOGY SZABÁJOZZAM?illetve fékolajat is kéne cserélnem,annak mi a menete,KELL E FIGYELNI VALAMIRE(NE KAPJON LEVEGŐT,ILYESMI)?
segitséget elöre is köszönöm,válaszokat várom,máté
Lehet a láncfeszítőt és a vezetőt nem ártott volna cserélni,mert annak elég nagy rezgéscsillapító szerepe van ,ugyanis gumibevonatosak ami idővel megkopik és kikeményedik és amiatt is ciripelhet.
hello,tudja valaki miért ciripelhet a vezérműlánc?most lett cserélve és picit hallatszik a ciripelés olyan negyedgáztól.
hello! külön nem eladó.
Hello. Azt szeretném kérdezni hogy a két kerék külön nem eladó?
kepesmotoron és a hasznaltautón is megtaláljátok
Műszakira teljesen felkészített Honda NX 500-as Dominator eladó. elől-hátúl új fékbetétek. elől új gumi, olaj és olajszűrő. hozzá jár az enduro szett is, ami bent van az árban már. CSERE is érdekel. akár ráfizetéssel is. pl.: KTM, Husaberg, YZF
hat ilyen helyen lehet is motorozni....nem mind nalunk
Sziasztok!
Keresek megvételre rendszámos XR650R -t. Csak jó állapotú érdekel.
Aki tud eladót,kérem írjon erre az e-mailre: colt72@freemail.hu, vagy ide a fórumba.
Előre is köszi
Pár kép a mai motorozásból
Tisztelt Topiktársak!

Megválnék majdnem kész XL 125-ömtől. Indítható állapotú, csak a gyújtás vacakol. Egyszerű - ezért üzembiztos - CG 125 blokk van benne. Kérdéseiteket lehetőleg ne itt, hanem emilben küldjétek.
Ja, az ára 67.000,- Ft.

Motoros
nekem az van amit irtam...most vettem de meg nem mentem vele mer varok a szimeringre ....a regi es az uj is 104 szemes es mikor egymas melle tettem oket a regi 2 3 szemmel hosszabb volt ....nem csoda hogy mar akkor is ledobta mikor leghatul volt a kerek
Nekem D.I.D 520 VM X-gyűrűs Arany színű láncom van ,ami 75 le-ig jó,
Drága de ha fújod rendesen meg takarítod akkor szinte örök élet 1 XR-en!
Nem nyúlik elfelé!
hy
valakinek tapasztalata D.I.D 520 VX lanccal?
jó kis gépek,nekem is olyan volt.képeim közt lesd meg.
Ásványi 20w-50 castrol Actevo
Vagy félszintetikus 15w-50 Motul 5100