XR400R-hez keresek lábtartót. Konkrétan a jobb oldali ment tönkre, de ha párban lenne, az sem gond.
Ha nincs senkinek felesleges XR400-as lábtartója, akkor esetleg vmi ötlet, ami helyette jó lehet? (8 mm-es a csap, ami keresztül megy rajta, illetve 24 mm a belseje, ami fontos még.)
Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Tomi
Üdv.
Vétel után kicsit gatyába kellett rázni.
Múlt héten először próbáltam ki komolyabban az ETZ után az XL600-at.
Hihetetlen jó. Minden méter öröm vele. Lelassítva 100-nál pörög 5000-et. Terepre pont jó, aszfalton már rövid, de én 90%-ban földúton járok. 1 teli tankkal(14L) 150km-t sikerült menni.
De ebben volt sok alapjáraton járatás, utcavégi próbálgatás, erős terep, 20-30km aszfalt 80-100-al. Szóval nem volt kímélve. Gyerekkel motorozás 1-2-ben.
A hidraulikus tárcsafék konstrukciójából eredően önbeálló - vagyis nem kell állítani - egyébként meg olvasd vissza hozzászólásaimat. Néhány héttel ezelőtt már elég jól kiveséztük a témát. Ha nem fér be a betét, akkor vissza kell nyomni a dugattyút alaphelyzetbe. Ha nem akar megmozdulni, akkor a főfékhengerrel kell megmozdítani.
Sziasztok!meg tudná valaki mondani hogy az első féket hogy kell beállitani 87 es transalpon?pontosan az a problémám,hogy a betétet szerettem volna kicserélni,szét is szedtem,de nem fér be az uj betét a résbe,gondolom az olaj nyomás miatt,DE AZT HOGY SZABÁJOZZAM?illetve fékolajat is kéne cserélnem,annak mi a menete,KELL E FIGYELNI VALAMIRE(NE KAPJON LEVEGŐT,ILYESMI)?
segitséget elöre is köszönöm,válaszokat várom,máté
Lehet a láncfeszítőt és a vezetőt nem ártott volna cserélni,mert annak elég nagy rezgéscsillapító szerepe van ,ugyanis gumibevonatosak ami idővel megkopik és kikeményedik és amiatt is ciripelhet.
Műszakira teljesen felkészített Honda NX 500-as Dominator eladó. elől-hátúl új fékbetétek. elől új gumi, olaj és olajszűrő. hozzá jár az enduro szett is, ami bent van az árban már. CSERE is érdekel. akár ráfizetéssel is. pl.: KTM, Husaberg, YZF
Sziasztok!
Keresek megvételre rendszámos XR650R -t. Csak jó állapotú érdekel.
Aki tud eladót,kérem írjon erre az e-mailre: colt72@freemail.hu, vagy ide a fórumba.
Előre is köszi
Megválnék majdnem kész XL 125-ömtől. Indítható állapotú, csak a gyújtás vacakol. Egyszerű - ezért üzembiztos - CG 125 blokk van benne. Kérdéseiteket lehetőleg ne itt, hanem emilben küldjétek.
Ja, az ára 67.000,- Ft.
nekem az van amit irtam...most vettem de meg nem mentem vele mer varok a szimeringre ....a regi es az uj is 104 szemes es mikor egymas melle tettem oket a regi 2 3 szemmel hosszabb volt ....nem csoda hogy mar akkor is ledobta mikor leghatul volt a kerek
Nekem D.I.D 520 VM X-gyűrűs Arany színű láncom van ,ami 75 le-ig jó,
Drága de ha fújod rendesen meg takarítod akkor szinte örök élet 1 XR-en!
Nem nyúlik elfelé!
Lehet az is számít hogy le van lassítva, olyan mintha csak 3-4-ben használnám.
XR400R-hez keresek lábtartót. Konkrétan a jobb oldali ment tönkre, de ha párban lenne, az sem gond.
Ha nincs senkinek felesleges XR400-as lábtartója, akkor esetleg vmi ötlet, ami helyette jó lehet? (8 mm-es a csap, ami keresztül megy rajta, illetve 24 mm a belseje, ami fontos még.)
Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Tomi
Vétel után kicsit gatyába kellett rázni.
Múlt héten először próbáltam ki komolyabban az ETZ után az XL600-at.
Hihetetlen jó. Minden méter öröm vele. Lelassítva 100-nál pörög 5000-et. Terepre pont jó, aszfalton már rövid, de én 90%-ban földúton járok. 1 teli tankkal(14L) 150km-t sikerült menni.
De ebben volt sok alapjáraton járatás, utcavégi próbálgatás, erős terep, 20-30km aszfalt 80-100-al. Szóval nem volt kímélve. Gyerekkel motorozás 1-2-ben.
manhunt:
szerintem is a vezérműlánc feszítővel vagy vezetővel lesznek bajok.
Motoros
segitséget elöre is köszönöm,válaszokat várom,máté
Keresek megvételre rendszámos XR650R -t. Csak jó állapotú érdekel.
Aki tud eladót,kérem írjon erre az e-mailre: colt72@freemail.hu, vagy ide a fórumba.
Előre is köszi
Megválnék majdnem kész XL 125-ömtől. Indítható állapotú, csak a gyújtás vacakol. Egyszerű - ezért üzembiztos - CG 125 blokk van benne. Kérdéseiteket lehetőleg ne itt, hanem emilben küldjétek.
Ja, az ára 67.000,- Ft.
Motoros
Drága de ha fújod rendesen meg takarítod akkor szinte örök élet 1 XR-en!
Nem nyúlik elfelé!
valakinek tapasztalata D.I.D 520 VX lanccal?
Vagy félszintetikus 15w-50 Motul 5100