Az lenne a kérdésem, hogy használt-e már valaki felújított fékbetéteket előre? Találtam egy Gödöllői céget, ahol megcsinálják /újraragasztják/. Azt mondta a hapi, hogy olyan nincs, hogy lejöjjön a ragasztott ferrodol! Nyugodtan lehet használni! Az új bolti 7-8 ezer, ez meg 3-4 ezer Ft.
Mi a véleményetek?
Hát ezeket tudva inkább maradok a 125ccm-nél... Simsonnál már megjártam hogy 70es hengert raktam rá, aztán csak jobban melegedett majd besült és nem produkált jobban mint a 60-as henger. /mondjuk az 2 ütem/
Motorgenerál mindenképp esedékes, csak gondoltam erre a lehetőségre akkor már, de a régi mondáshoz tartom magam... "Gyári paramétereknél üzembiztosabb nincs"
Üdv!
Valaki help!
Hogy kell a karburátoron állítani hogy kevesebb anyagot kapjon a gép? Mindig megszívja magát és leáll, utána rárugok párat dekompresszorral majd első rugásra indul. Sok anyagot kap nem?
A DID vez.láncot kb 16000-ért megkapod,ez a legjobb lánc szerintem,meg a többi olcsóbb láncot neked kell összerakni!
Érdemes még az a 2 db gumibevonatos sínt(Vezető-feszítőt)cserélni,mert idővel kikeményedik és zajos lesz!
Én tavaly a Hondánál vettem a kettő volt vagy 15-ezer!
hy
csak kivancsisagbol xl600 nal azt a sipolos hangot a motorbol (mint egy turbo ) az mitol van?....hallodtam mar tobb xl nel is...ha esetleg tudja valaki
Xl 600 hoz szerintetek mennyibe lenne 1 vezérmű lánc kb? D.I.D vagy hasonló, meg ha beinditom a vasat a blokk jobb oldalán valami kopog eddig csak hidegen mosmár melegen is nem is kopog inkább kattog szerintetek mi lehet? valaki azt mondta hogy a feszitő az, ja és még hogy ha vezérmüláncot cserélek mit érdemes még megnézni vagy cserélni? válaszotokat előre is köszönöm by:Levente ui: jó időt, olcsó benzint ,vaksi fakabátokat
Szia!Sima hőálló ezüst.DE!Mikor hozzámkerült szokásos sárosrozsdás réteg borította.Jóöreg RO55-tel marattam,majd fúrógépbe drótkorong,és felpolíroztam.Fújáshoz felforrósítottam a leömlőt,és hajrá.Ha csak hidegen van fújva 5perc alatt leég motorindítás után.Igy tartósabb,és a rozsda sem veri fel olyan könnyen. Itt egy közelebbi kép.
Sziasztok
Nekem lenne egy olyan kérdésem Xl 600 ason a jobb oldali kipu szeleppel vannak gondok kopogás hallatszik onnan 2-3 hézag állítás után visszajött a tulzott hézag ezután majdnem egy teljes fordulatot tekertünk az állító csavaron utána már nem jött vissza a hézag. De még mindig halható kis halk kopogás. Ha a dekompresszor kézi kart egy lehelletnyit ráhuzok akkor megin halkabb lesz de nem szünik meg a kopogás.
Az lenne a kérdésem mi lehet a gond?
Helló!
Fúúú, az igen...most hogy így rákérdeztél eszembe jutott hogy még soha a büdös életben meg sem néztem hogy van megoldva. De a Te kedvedért megteszem a hétvége folyamán, mert csak akkor tudok kimenni a motorhoz. Csinálok majd képet és fel is teszem. Egyébként teljesen mind1 szerintem hogy miből csinálod, a lényeg hogy ne szívjon falsot... Én a hidraulika és a hűtőcsövet nem ajánlom, inkább valami lágyabbal próbálkozz hogy a rezgéstől nehogy lecsússzon. De ha bemész valami boltba ott biztos tudnak ajánlani valamit. Sok sikert!
Szia!
Megkérlek Küldj egy képet hogyan van a te xl eden megoldva a szivócsonk?/peti1966@t-online.hu/
Hallottam már vizcsöböl, és azt is olvastam hogy fémböl kellene megcsináltatni, hogy ne szivjon falsot az xl
Köszi szépen
tegnap sikerült végre egy jót motorozni, bár egyáltalán nem sokat, kb 40 km.
Nem volt semmi a talaj, a fekete föld elég csúnya tud lenni hogyha csontra és tartósan átázik, ismét bebizonyosodott, volt egy-két meleg helyzet
Képet nem csináltam, majd legközelebb.
Helló!
Rá lehet szerelni, nem is kerül olyan égbekiáltó összegbe. A hengerfejet át is lehet alakítani, abból nem kell másik. Csak egy dugó-gyűrű+henger. De nem éri meg. Ezeket a motorokat 125 köbcentire tervezték, annak a lökettérfogatnak az energiakifejtését tudja elbírni a blokk is. Arról nem is beszélve hogy ha 200-as hengert teszel rá, akkor a fogyasztáson kívül nem nagyon veszel észre semmi változást. Végsebességre talán plusz 10 km/h-t sem ad, lóerőbe meg elhanyagolható a változás. Igazából nem fog semmit sem csinálni, csak többet zabálni. De ha kőkemény az elhatározásod és valóban meg szeretnéd csinálni akkor keresd a Yamaha Fehért a neten. Ott mindent meg tudnak szerezni és ha szerencséd van akkor nem is olyan borsos áron. Gondold át és sok szerencsét!
Az lenne a kérdésem, hogy használt-e már valaki felújított fékbetéteket előre? Találtam egy Gödöllői céget, ahol megcsinálják /újraragasztják/. Azt mondta a hapi, hogy olyan nincs, hogy lejöjjön a ragasztott ferrodol! Nyugodtan lehet használni! Az új bolti 7-8 ezer, ez meg 3-4 ezer Ft.
Mi a véleményetek?
1985-86-87 évjárat.
Szerelési könyvet én sem tudom hol találsz, de robbantott rajzokat hamarabb tudsz keresni hozzá szerintem.
Motorgenerál mindenképp esedékes, csak gondoltam erre a lehetőségre akkor már, de a régi mondáshoz tartom magam... "Gyári paramétereknél üzembiztosabb nincs"
Üdv!
Hogy kell a karburátoron állítani hogy kevesebb anyagot kapjon a gép? Mindig megszívja magát és leáll, utána rárugok párat dekompresszorral majd első rugásra indul. Sok anyagot kap nem?
Érdemes még az a 2 db gumibevonatos sínt(Vezető-feszítőt)cserélni,mert idővel kikeményedik és zajos lesz!
Én tavaly a Hondánál vettem a kettő volt vagy 15-ezer!
csak kivancsisagbol xl600 nal azt a sipolos hangot a motorbol (mint egy turbo ) az mitol van?....hallodtam mar tobb xl nel is...ha esetleg tudja valaki
szerintem a vezérműtengely csapágya.
De nem vagyok szerelő, tényleg csak egy tipp.
nem kell újra állítani őket, de ha már úgyis ott vagy akkor szerintem érdemes amúgy is beállítani őket, nem nagy meló.
Nekem lenne egy olyan kérdésem Xl 600 ason a jobb oldali kipu szeleppel vannak gondok kopogás hallatszik onnan 2-3 hézag állítás után visszajött a tulzott hézag ezután majdnem egy teljes fordulatot tekertünk az állító csavaron utána már nem jött vissza a hézag. De még mindig halható kis halk kopogás. Ha a dekompresszor kézi kart egy lehelletnyit ráhuzok akkor megin halkabb lesz de nem szünik meg a kopogás.
Az lenne a kérdésem mi lehet a gond?
Fúúú, az igen...most hogy így rákérdeztél eszembe jutott hogy még soha a büdös életben meg sem néztem hogy van megoldva. De a Te kedvedért megteszem a hétvége folyamán, mert csak akkor tudok kimenni a motorhoz. Csinálok majd képet és fel is teszem. Egyébként teljesen mind1 szerintem hogy miből csinálod, a lényeg hogy ne szívjon falsot... Én a hidraulika és a hűtőcsövet nem ajánlom, inkább valami lágyabbal próbálkozz hogy a rezgéstől nehogy lecsússzon. De ha bemész valami boltba ott biztos tudnak ajánlani valamit. Sok sikert!
Megkérlek Küldj egy képet hogyan van a te xl eden megoldva a szivócsonk?/peti1966@t-online.hu/
Hallottam már vizcsöböl, és azt is olvastam hogy fémböl kellene megcsináltatni, hogy ne szivjon falsot az xl
Köszi szépen
mar kerdeztem de nem irt senki.....ha leveszem a szelepdeknit xl600rol akkor ujra kell allitani a szelepeket?
thx.
A másik az sokkal újabb moci, szerintem azon még gyári, nincs fújva.
Nem volt semmi a talaj, a fekete föld elég csúnya tud lenni hogyha csontra és tartósan átázik, ismét bebizonyosodott, volt egy-két meleg helyzet
Képet nem csináltam, majd legközelebb.
Rá lehet szerelni, nem is kerül olyan égbekiáltó összegbe. A hengerfejet át is lehet alakítani, abból nem kell másik. Csak egy dugó-gyűrű+henger. De nem éri meg. Ezeket a motorokat 125 köbcentire tervezték, annak a lökettérfogatnak az energiakifejtését tudja elbírni a blokk is. Arról nem is beszélve hogy ha 200-as hengert teszel rá, akkor a fogyasztáson kívül nem nagyon veszel észre semmi változást. Végsebességre talán plusz 10 km/h-t sem ad, lóerőbe meg elhanyagolható a változás. Igazából nem fog semmit sem csinálni, csak többet zabálni. De ha kőkemény az elhatározásod és valóban meg szeretnéd csinálni akkor keresd a Yamaha Fehért a neten. Ott mindent meg tudnak szerezni és ha szerencséd van akkor nem is olyan borsos áron. Gondold át és sok szerencsét!