Találtam tankot,ráadásul xr4-t elfogadható árban.Fehér, szóval színnel se lesznek bajok.7végén átszerelem aztán irány a határ.
de ez a tetves... már megen esik
utánanéztem s így első soron csak XL500ért találtam.
De motorikus részileg megegyezik az XR600éval, úgyhogy onnan tudsz lesni.
Duplakarbiról vannak robbantott rajzaim XR600hoz, de könnyen lehet hogy abban is rengeteg a közös az XL-ével
Olvastam én is itt sportmotoron és nekem az jött le,hogy 4t-be karbi állítással megoldható.Szerintem benzinnel keverve(biztos ami biztos alapon) jó lehet.Növeli a fogyasztást,de mellette 10-15% nő a teljesítmény is. Szóval érdekelne engem is,hogy mennyire lenne hülyeség kukorica benzinnel tankolni a gépet
Ha valaki gondolkozik eredeti szervízkönyv vételén, annak itt egy kis segítség.Igaz elég húzós az áruk,de szerintem többet ér mint az elektronikus társa.
ne ereszd le az olajat, hanem döntsd vízszintesbe a motort, takaritsd meg alaposan a kuplungdekni körüli részeket, s úgy cseréld ki a szettet, abban nincs semmi bonyolult.
Miután összeraktad, használd egy pár napig, de úgy hogy ne tépd neki nagyon a gázt, nehogy megégjenek rögtön a lamellák. Utána cseréld le az olajat szűrővel együtt, hogy a friss ferodol a lamellákró lejöjjönek.
nem, nincs, egyben van az olajzása a motornak és a kuplungnak is.
CRF-ek voltak talán az elsők ahol különválasztották a kettőt, de talán más márkák is használják már.
hy
xl600r be van a motorba kulon olaj a kuplungnak?...lamellak ahol vannak ott gondolom.....mert kell cserelnem es addig nem akarom szetszedni meg nemtom hogy is van ez :)
thx.
Heló.
Szerintem amiről te beszélsz,az valószínüleg 2 alkatrészt takarhat.
Az első a szelep vezető,a másik a szelepfészek.
Mindkettő cserélhető akár gyári raktárkészletből is,de profi gépműhelyek le is gyártják.Csak a fent említett gépműhelyeket javasolom,esetleg Veszprémben a Takács gépműhelyt ajánlom.
tud valaki segiteni? honda xl 500 r van és a hengerfej problémám van.a kipufogo szelepnél ahová be fekszik a szelep tányér mögöti részt ki löte és darabok ra tört a fele ot marat fele eltünt és kiszetem a maradékot a szelep fejeb csuszot pár milivel és cserélhetön aza persej szerüség vagy hengerfej csere?
Nincs Honda cbr-em, nem vagyok versenyző és nem hordok bőrdzsekit. A világ egyik legnyomatékosabb és legmegbízhatóbb gépét vezetem és rajtam kívül több ezer motoros tudja, mire gondolok ha azt mondom Xl600. Általában mindig földúton közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre és nem örülök ha az emberek összetévesztik az Xl-t az Xt-vel.
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!
Ezt is műanyagos srác csinálta,de nem bírta.Még egy esélyt adok a hegesztésnek(szerintem nem a hegesztett rész adta meg magát,hanem lehetett mellette még egy repedés) aztán veszek egy másik tankot.Motorozni akarok nem a műanyagoshoz hordani a tankot. Pont az a ciki,hogy a kipuff csonkra csöpög rá a benzin.Még haza hozni se mertem.
szerintem ezt nagyon könnyen meg lehet csináltatni.
Egyik haverom egy T4 Cagivával perecelt, de ő gyakorlatilag leharapta a tanksapkát. Azt is megcsinálta egy műanyag szaki asszem.
Eddig is lyukas volt csak meg lett hegesztve(+gyanta,festés),de nem bírta és elrepedt megint.Az is lehet,hogy volt egy hajszál repedés a régi fölött és azt marta ki.Képet ,majd nyomok fel,csak most nincs itthon a moci.
Valaki tud használható infót adni a tank felújító készletről?
de ez a tetves... már megen esik