Ma voltam egy kicsit gurúlni én is,de majd holnap meghajtom a gépet.Ami viszont egy kicsit meglepett,hogy találtam egy emelkedőt amin 30 cm vastag fagyott hó volt,többi rész az teljesen fasza volt.Majd dobok fel képeket a holnapi veretésről.
Valaki tud valamit a Nitro csizmákról?Úgy gondolom 10 ezer nem lesz sok pénz érte.
Apa,ha tényleg ilyen szar a helyzet feléd,akkor túl kell tenni rajta és venni egy túra gépet.Amúgy jól néz ki a nagy tesó. Arra az arrow kéményre szert tennék .
SZeva
Gold fren betétek előre és hátra egységesen 5000.- /garnitúra.
Azonkívül,hogy egy világmárka rengeteg élversenyen ezeket használják így biztos a garancia.Továbbá a legszélesebb választék van a legpuhábbtól a legkeményebb kopásállóság terén,és igy különböző körülmények közé válogathatod őket (homok-sár,vizes körülmények,vagy esetleg csak utcára!).
Én nem ajánlom az ilyen mókányolt dolgokat mint pl a fékbetétragasztás,főleg ha egy elterjedt gépről van szó és szarásig van alkatrész hozzá.Egyébként szerintem az első túlmelegedéskor kicsúszna a saláta a hamburgerből ha érted mire gondolok.Egyszerüen lepottyanna a ferodol a vasról!
Tapasztalatból beszélek:egyszer volt egy 601-es trabim és ott ilyen megoldással volt a kuplung tárcsa megjavítva.(nem lett jó) a többit a fantáziádra bízom!
üdv.
Segítséget kérnék
Itiner tartót szeretnék venni vagy csin. ha valakinek van az megdobhatna pár képpel. vagy elérhetőséget hogy hól lehet beszerezni .
előre is THX
Már tudjuk kivel kell hozatni fékbetétet.Után ragasztott nem hangzik rosszul,ha lesz tapasztalatod oszd meg velünk.
Ma felkerült a gépre a sárvédő toldat,meg a km óra. 7végén meg megfaragom a blokk védőt,egy kicsit nem passzol. Aztán go széttúrni a dombokat.
Persze, hogy nem játék, de ezt valszeg a gyártó is tudja, aki felelősséggel a nevét adja a termékhez és megvan neki az engedélye ezek előállatására. Sok fékfelújító céget megkérdeztem itt a Dunántúlon és mindenki őket javasolta, mert állítólag csak nekik van meg a megfelelő technológiájuk.
Amúgy meg a gyárit is ragasztják valahogy! Ahány típus, annyiféle ragasztás. Mégsem kérdőjelezi meg senki. Miért ne tudnák itthon is megcsinálni? Persze nem védeni akarom őket, csak felmerülnek ezek a kérdések...
Első kérdésem nekem is a ragasztás biztossága volt, de a pali mondta, hogy olyan még soha nem fordult elő, hogy lejött volna.
Valaki tud valamit a Nitro csizmákról?Úgy gondolom 10 ezer nem lesz sok pénz érte.
Én annó elpártoltam a tereptől aszfaltra és nagyon megbántam
Terepmotorozásnál nincs jobb a világon
A gyár szerint csak XR600-ra jó,de ha megfaragná az emmber biztos felmenne a XR4-re is!
Ez már barátságosabb ár!
Engem érdekelne a motorodon lévő kipufogó. Csak az külön eladó esetleg?
Ha igen,akkor szerinted felszerelhető egy XR400-ra?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda
_xr600r-3652886
Itt lehet megvásárolni a fékbetéteket.Nézz körül!
Gold fren betétek előre és hátra egységesen 5000.- /garnitúra.
Azonkívül,hogy egy világmárka rengeteg élversenyen ezeket használják így biztos a garancia.Továbbá a legszélesebb választék van a legpuhábbtól a legkeményebb kopásállóság terén,és igy különböző körülmények közé válogathatod őket (homok-sár,vizes körülmények,vagy esetleg csak utcára!).
Én nem ajánlom az ilyen mókányolt dolgokat mint pl a fékbetétragasztás,főleg ha egy elterjedt gépről van szó és szarásig van alkatrész hozzá.Egyébként szerintem az első túlmelegedéskor kicsúszna a saláta a hamburgerből ha érted mire gondolok.Egyszerüen lepottyanna a ferodol a vasról!
Tapasztalatból beszélek:egyszer volt egy 601-es trabim és ott ilyen megoldással volt a kuplung tárcsa megjavítva.(nem lett jó) a többit a fantáziádra bízom!
üdv.
itt találsz hozzá prox vezérmű láncot, de ha az nem jó, akkor tudok küldeni helyette D.I.D. vezérmű láncot picit drágábban.
Itiner tartót szeretnék venni vagy csin. ha valakinek van az megdobhatna pár képpel. vagy elérhetőséget hogy hól lehet beszerezni .
előre is THX
Ma felkerült a gépre a sárvédő toldat,meg a km óra. 7végén meg megfaragom a blokk védőt,egy kicsit nem passzol. Aztán go széttúrni a dombokat.
Amúgy meg a gyárit is ragasztják valahogy! Ahány típus, annyiféle ragasztás. Mégsem kérdőjelezi meg senki. Miért ne tudnák itthon is megcsinálni? Persze nem védeni akarom őket, csak felmerülnek ezek a kérdések...
Első kérdésem nekem is a ragasztás biztossága volt, de a pali mondta, hogy olyan még soha nem fordult elő, hogy lejött volna.
Ja, kérem, ez magyarország! Itt még az adót is adóztatják!
http://www.biker-world.hu/kate...