Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok valaki nem tud xr4-600 esetleg xl 600 tankot eladót?A lényeg,hogy ne legyen 12l nagyobb.Az enyémet haza vágtam.
meg fogod bánni
Vagy TL1000R-t vagy VTR1000 SP,de inkább Hondát!
Ma voltam egy kicsit gurúlni én is,de majd holnap meghajtom a gépet.Ami viszont egy kicsit meglepett,hogy találtam egy emelkedőt amin 30 cm vastag fagyott hó volt,többi rész az teljesen fasza volt.Majd dobok fel képeket a holnapi veretésről.
Valaki tud valamit a Nitro csizmákról?Úgy gondolom 10 ezer nem lesz sok pénz érte.
Ma megküdtem a vasat átmentem még a vetésen is nem gondoltam hogy5. nyélen megy 80 at is igaz grand kanyont csináltam magam mögött
Káosz mit akarsz venni?
Én annó elpártoltam a tereptől aszfaltra és nagyon megbántam
Terepmotorozásnál nincs jobb a világon
Köszi szépen,de az már van.
Eladó de csak a motorral együtt!:)
A gyár szerint csak XR600-ra jó,de ha megfaragná az emmber biztos felmenne a XR4-re is!
Köszi!
Ez már barátságosabb ár!
Szia Káosz XR6!
Engem érdekelne a motorodon lévő kipufogó. Csak az külön eladó esetleg?
Ha igen,akkor szerinted felszerelhető egy XR400-ra?
Apa,ha tényleg ilyen szar a helyzet feléd,akkor túl kell tenni rajta és venni egy túra gépet.Amúgy jól néz ki a nagy tesó. Arra az arrow kéményre szert tennék .
ha lenne ra penzem es ott elnek megvennem tuti
Köszönöm,hát nem nagyon kapkodnak utána!:(
hat apa komoly a geped .... sok sikert az eladashoz
Eladó az XR-em!Ha esetleg érdekel valakit!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda
_xr600r-3652886
http://www.moto-complet.hu/?/m...

Itt lehet megvásárolni a fékbetéteket.Nézz körül!
SZeva
Gold fren betétek előre és hátra egységesen 5000.- /garnitúra.
Azonkívül,hogy egy világmárka rengeteg élversenyen ezeket használják így biztos a garancia.Továbbá a legszélesebb választék van a legpuhábbtól a legkeményebb kopásállóság terén,és igy különböző körülmények közé válogathatod őket (homok-sár,vizes körülmények,vagy esetleg csak utcára!).

Én nem ajánlom az ilyen mókányolt dolgokat mint pl a fékbetétragasztás,főleg ha egy elterjedt gépről van szó és szarásig van alkatrész hozzá.Egyébként szerintem az első túlmelegedéskor kicsúszna a saláta a hamburgerből ha érted mire gondolok.Egyszerüen lepottyanna a ferodol a vasról!

Tapasztalatból beszélek:egyszer volt egy 601-es trabim és ott ilyen megoldással volt a kuplung tárcsa megjavítva.(nem lett jó) a többit a fantáziádra bízom!
üdv.
D.I.D. Vezérműlánc 13500.-Ft
A prox cuccokkal nem vagyok kiegyezve. Nemsokára aktuális lesz a csere akkor tudom kihez kell fordulni. Mennyi a D.I.D. lánc?
www.prox.hu
itt találsz hozzá prox vezérmű láncot, de ha az nem jó, akkor tudok küldeni helyette D.I.D. vezérmű láncot picit drágábban.
Segítséget kérnék
Itiner tartót szeretnék venni vagy csin. ha valakinek van az megdobhatna pár képpel. vagy elérhetőséget hogy hól lehet beszerezni .
előre is THX
Már tudjuk kivel kell hozatni fékbetétet.Után ragasztott nem hangzik rosszul,ha lesz tapasztalatod oszd meg velünk.
Ma felkerült a gépre a sárvédő toldat,meg a km óra. 7végén meg megfaragom a blokk védőt,egy kicsit nem passzol. Aztán go széttúrni a dombokat.
Persze, hogy nem játék, de ezt valszeg a gyártó is tudja, aki felelősséggel a nevét adja a termékhez és megvan neki az engedélye ezek előállatására. Sok fékfelújító céget megkérdeztem itt a Dunántúlon és mindenki őket javasolta, mert állítólag csak nekik van meg a megfelelő technológiájuk.
Amúgy meg a gyárit is ragasztják valahogy! Ahány típus, annyiféle ragasztás. Mégsem kérdőjelezi meg senki. Miért ne tudnák itthon is megcsinálni? Persze nem védeni akarom őket, csak felmerülnek ezek a kérdések...
Első kérdésem nekem is a ragasztás biztossága volt, de a pali mondta, hogy olyan még soha nem fordult elő, hogy lejött volna.
Jó Neked!
Ja, kérem, ez magyarország! Itt még az adót is adóztatják!