nekem egyik ismerősöm járt így.ki volt feszítve egy drótkötél,és az volt a szerencséje,hogy pont állt a mocin,így csak a páncélt vágta el és egy picit belevágott a srácba is(de nem volt vészes).
furcsák az erdészek az biztos....
Mi is inkább erdőbe szoktunk járni Pest környékén,csak mostanában elég gázos,mert tavaly találkoztunk pl kifeszített kötéllel az úton.
Sötétedett és nem sok hiányzott,hogy nekimenjünk.
nincs rajta rendszám,a jardokkal meg nem játszok,mert tavaly megkergettek rendesen.terepen van ennek az igazi helye,erdőben,esetleg egy lazább enduro pályán.nálunk most épül egy(gyári hegy címszó alatt megtalálod),oda akarom kivinni ha bejárattam,addig marad az erdő.most már bele lendül a banda,és akkor jönnek a képek is. nagyon szép,és nagyon szopatós terep van erre felénk.
szerintem nincs benne több 20-25km-nél.pont most offolt be az órám. felújítás elég sokba került,kb. 150 ezer,de ez mindennel együtt,teljesen új blokk,hátsó villa,festés,és egy két plusz dolog rá.amúgy hova vinném, ha nem terepre
hétfőn voltunk,de láthattad a képeket róla.még óvatosan kell vele bánni,mert bejáratos.csak derékig lettem sáros.
ma lett lemosva,és átnézve a gép(olaj,lánc stb...),felkerült a blokk védő is.aztán szombaton irány veretni.
ek láncokkal van valakinek hosszabb távú tapasztalata?
Most rendeltem egyet, az ára nem volt rossz, X gyűrűs 116 tagú, 21 pénz.
DID-ben 25 lett volna kb.
Szóval ha van valakinek hosszabb távú tapasztalat azt megköszönném.
Sziasztok. Volt motorozás mostanába? Vagy készültök hétvégefelé? Elvileg jóidő lesz úgyhogy szerintem mi megyünk is majd motorozni Ha minden igaz képekislesznek
Chywa itt van az összes oldal a hátsó futóműről. Ezek inkább csak általánosságok. Ilyesmit kerestél?
Ha bővebben érdekel,akkor tölts le egy service manualt a netről,abban minden benne van.
Az alsó csapágycsésze és csapágy szokott legelőször tönkremenni, mert azon van az összes súly. A csapágycsészéket töröld meg rendesen,és nézd meg nincs-e rajta bemaródás,különös tekintettel az alsóra. Ha minden rendben van akkor a meghúzásnál figyelj oda,nem kell tökig meghúzni,mert megszorul.De lazán se hagyd,mert akkor kottyan.
Hali
xr4r-nél a kormány csapággyal szarakodok.
Már vételnél is kicsit szorult,de semmi előzmény nemvolt annó,én vok a 2. tulaj és tip-top a gép.
Kiszedtem,hogy megnézzem de semmi hiba.
Ha visszarakom és egy kicsit is rátekerem az anyát amivel megszoritjuk a csapányakat,már szorul nehezen jár a helyén és még a felső kormánybefogó nincs is fent.
Full faszán bevan zsirozva is.
Ha visszább tekerem az anyát már kotyog!
Van vmi ötletetek?Jártatok már így?
Remélem nem pont az enyém gyárihibás!
nem tud valaki eladó fejidomot Honda XR-re? jó lenne az XL fejidom is
köszi