Helló srácok!
azt szeretném kérdezni h XL 600R-en hol és hogyan kell a levegő mennyiséget állítani?
a bal karbi alján találtam 1 állító csavart, na most gondolom az lesz az csak h most azt ha kifele tekerem akkor kap többet v ha befele?
(kicsit mintha sokat kapna, meg alacsony fordulatról hirtelen odarántom akkor fullad)
az XR600 szervizkönyv azt írja hogy a service limit 2.6mm, gyári vastagsága pedig 2.92-3.08mm.
Ugyanez a kuplung van az XL600ban, SLR650-ben,, FMX 650-ben, Vigor 650-ben és a Dominator 650ben is, ughogy ezekre valoszinu mind igaz.
Ha valaki megtudná nekem mondani hogy Xl600 nál mennyi a MIN. vastagsága a kulunglameláknak akkor azt nagyon megköszönném
(Káosz reméel tudsz segíten ) vagy tökmind1 hogy ki csak tudjak 1 értéket !
Az én tippem a kuplungkinyomó tengely és/vagy a kinyomócsapágy.
Vagy lehet hogy csak állítani kell a bowdenen alul? Vagy a jelentős bowdennyúlás okozhat ilyet?
Mi a véleményetek arról hogy mi okozhassa nekem a 250 -es xr-en a kuplung hirtelen fogását?Ha engedem ki abszolút nem lehet csúsztatni fele úton vagy 3/4-énél ugrásszrűen már indul is?
Hát igazából én imádtam a 125 öt is, de mióta van a 600 as azóta nem naon ugrok a kis ccm ért bár sztem az is király de azé anagy ccm es 4t mindenek felett:D am ha gondolod itt az msn en: denko94@freemail.hu
Hali itt vannak az első képek a motorról.250.000ft sikerült hozzájutnom elvittem szerelőmhöz és azt mondta hogy ritka jó motorja van tökéletesen indul hidegen melegen stbb..csak ez a kuplung csuszás nem lenne.nektek 5 vagy 6 sebességes a motor?Nekem csak 5
Ha valóban 25 éves a motorod, és még az eredeti kupluntárcsák vannak benne, akkor egyszerűen elöregedtek. Néhány motoromnál már eljátszottam ezt a témát. Ha szétszeded, nem látsz semmi hibát, megfelelő a vastagsága, mégis csúszik. Vegyél bele 1 gar. új tárcsát, és tökéletes lesz. Ne használd sokat így, vagy csak kíméletesen, nehogy megégesd az acéltárcsákat, mert akkor azt is cserélheted!
Én is új vagyok. Nekem is végre sikerült szert tennem sok ETZ250(házi krosszosítás)-el való szívás után egy Honda XL600RMG-re. Még csak néha mentem hasonló kaliberű motorral, de nagyon tetszik. Képet majd rakok fel róla. Most láncot meg lánckerekeket cserélek, mert most hátul 38-as van, és kényelmetlenül hosszú. A motorja állítólag rendben van. A berúgótengely szimeringnél ereszti az olajat, meg fékbetétet, fékpofát kell cserélni, illetve szabályoztatni a tárcsát.
Lehet lesz még pár kérdésem majd, mert még zöldfülű vagyok.
Eddíg csak IFA motorokkal volt dolgom.
én Castrol GP20W50-et használok, ez ásványi olaj, bazi olcsón hozzá tudok jutni, 1000km-enként cserélem olaj+szűrő(ebből HifloFiltro112).
De van szintetikus 20W50 és 15W50 is.
Az 50 nagyon jó hőtűrési értéket jelent, ez kiemelten fontos ezeknél a léghűtéses vasaknál.
A 20 nagyjából magyarosan azt jelenti hogy 0 fok alatt ne használd ezzel az olajjal a gépet, vagyis a hidegfolyási tualjdonságaira utal.
0 fok alatt a 10W4 ajánlott.
2,2 liter olajar rakok az enyémbe olajcserekor, szűrővel együtt.
A 8 liter kicsit nem sok Mondjuk olvastam olyat is hogy 10 liter .Az lehetséges hogy az enyém csak 5 sebességes 1985 kiadás és amikor megvettem kerestem a 6dikat.
nekem 7 körül eszik, régebben 8 litert is megette.
Olajból csak 15W50 vagy 20W50, és ha csak közúton használod akkor is szerintem max 3000km-enként cseréld le szűrővel együtt.
Az ásványi olak is tökéletesen megfelelő ezekbe a konstrukciókba, de azt tudni kell róla hogy bár tökéletesen védi ezeket a motorokat, élettartama hamarabb lejár.
Kuplungodnak valoszinu hamarosan annyi, de azért próbáld még meg az olajcserét.
Hali mindenkinek belépek közétek mint egy kezdő honda xl 600lm tulaja Most vettem a gépet méghozzá rendszámosat.Az első kérdéseim gyorsan azok lennének hogy.A kuplungom csuszik de csak akkor ha a motor üzem meleg.Ez sztem a rossz olaj miatt van.Ti mit ajánlatok hozzá és mennyi megy bele?+neketek mennyit eszik a moci?Van vki zala megye környékéről?
azt szeretném kérdezni h XL 600R-en hol és hogyan kell a levegő mennyiséget állítani?
a bal karbi alján találtam 1 állító csavart, na most gondolom az lesz az csak h most azt ha kifele tekerem akkor kap többet v ha befele?
(kicsit mintha sokat kapna, meg alacsony fordulatról hirtelen odarántom akkor fullad)
az XR600 szervizkönyv azt írja hogy a service limit 2.6mm, gyári vastagsága pedig 2.92-3.08mm.
Ugyanez a kuplung van az XL600ban, SLR650-ben,, FMX 650-ben, Vigor 650-ben és a Dominator 650ben is, ughogy ezekre valoszinu mind igaz.
(Káosz reméel tudsz segíten ) vagy tökmind1 hogy ki csak tudjak 1 értéket !
Vagy lehet hogy csak állítani kell a bowdenen alul? Vagy a jelentős bowdennyúlás okozhat ilyet?
Ha valóban 25 éves a motorod, és még az eredeti kupluntárcsák vannak benne, akkor egyszerűen elöregedtek. Néhány motoromnál már eljátszottam ezt a témát. Ha szétszeded, nem látsz semmi hibát, megfelelő a vastagsága, mégis csúszik. Vegyél bele 1 gar. új tárcsát, és tökéletes lesz. Ne használd sokat így, vagy csak kíméletesen, nehogy megégesd az acéltárcsákat, mert akkor azt is cserélheted!
Motoros
Én is új vagyok. Nekem is végre sikerült szert tennem sok ETZ250(házi krosszosítás)-el való szívás után egy Honda XL600RMG-re. Még csak néha mentem hasonló kaliberű motorral, de nagyon tetszik. Képet majd rakok fel róla. Most láncot meg lánckerekeket cserélek, mert most hátul 38-as van, és kényelmetlenül hosszú. A motorja állítólag rendben van. A berúgótengely szimeringnél ereszti az olajat, meg fékbetétet, fékpofát kell cserélni, illetve szabályoztatni a tárcsát.
Lehet lesz még pár kérdésem majd, mert még zöldfülű vagyok.
Eddíg csak IFA motorokkal volt dolgom.
Üdv.
Gunyi engem érdekelne az az olaj...
De van szintetikus 20W50 és 15W50 is.
Az 50 nagyon jó hőtűrési értéket jelent, ez kiemelten fontos ezeknél a léghűtéses vasaknál.
A 20 nagyjából magyarosan azt jelenti hogy 0 fok alatt ne használd ezzel az olajjal a gépet, vagyis a hidegfolyási tualjdonságaira utal.
0 fok alatt a 10W4 ajánlott.
2,2 liter olajar rakok az enyémbe olajcserekor, szűrővel együtt.
Olajból csak 15W50 vagy 20W50, és ha csak közúton használod akkor is szerintem max 3000km-enként cseréld le szűrővel együtt.
Az ásványi olak is tökéletesen megfelelő ezekbe a konstrukciókba, de azt tudni kell róla hogy bár tökéletesen védi ezeket a motorokat, élettartama hamarabb lejár.
Kuplungodnak valoszinu hamarosan annyi, de azért próbáld még meg az olajcserét.
nekem 8 liter korul eszik...persze nem kozuton ....en 10w-40 es olajat ajanlanam...legalabb is nekem is azt mondtak