Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

koszi szepen
Üdv!

Én meg motorolaj cserével kapcsolatba kérdeznék, hogy PD04-es xl600rm/g-n hogy kell cserélni?
Van valami trükk?
Mennyi kell bele kb.?
Olvassatok vissza néhány oldalt, nemrég írtam a légtelenítésről.
Ha csak folyadékcsere a cél, toneres módszere jó. Kiegészíteném még annyival, hogy a tartály aljáról érdemes kitörölni a leülepedet trutyit.

Motoros
Én most cseréltem mindkettőt:
Két csavar tartja az egész berendezést, ezeket kicsavarod és le tudod szedni a tárcsáról, ha nem nagyon vállas a tárcsád /feltételezem, hogy nem, mert tárcsát nem akarsz cserélni/. Mikor kézben van, kiszeded a betéteket, aztán egy fogóval vissza tudod nyomni a dugattyúkat alaphelyzetbe. Ha a dugattyúk külseje koszos, le kell tisztítani mert szorulni fog! Berakod az új betéteket, vissza az egészet a helyére, bele a két tartó csavart. ezzel ez kész, meghúzgálod a fékkart, hogy a betétek beálljanak a helyükre.
Az olajat kétféleképp lehet cserélni.
1: nem javaslom:) : kitekered a légtelenítő csavart, amit egy gumisapka véd, és kipumpálod a fékolajat a fékkarral. Utána fent a fékolajtartályt feltöltöd és elkezded húzgálni a fékkart egy évig, mire azért se megy le a fékolaj. Ezt felejtsd el... Én sajnos így jártam, mert kiszedtem a fékdugattyúkat tisztítani, mert szorult mindkettő és kijött teljesen a fékolajam, illetve leengedtem. Nagy furfangok árán tudtam feltölteni a rendszert!
2: vedd le a fenti tartály tetejét és a légtelenítést imitálva szépen fogyaszt a régi olajat ki a rendszerböl, miközben figyelj és ha felül majdnem kifogyott, tölts utána az új olajból. Ezt addig, amíg alul meg nem jelenik az új, tiszta olaj. Így nem levegősödik le a rendszered!
Persze én nem vagyok szerelő, valaki majd biztos megmondja a szakszerűt. A fék nem játék!
Az enyém jó lett :)
hali
valaki letudna nekem irni hogy kell elso fekpofat es folyadekot cserelni xl600 zon?
thx
Nekem c10 van fent hátul,szerintem száraz és nedves helyen is megállja a helyét,de a többihez képest aszfalton jobban kopik.nyáron vastag porban is meg tudott kapaszkodni,sárban talán gyengébb.

hétvégén kaptam egy ajánlatot az xr-re,csere lenne, egy az egybe.az új XR50 SM-ről(Soha nem Megy) van szó.kaptam az alkalmon és kipróbáltam a honda új csodáját....showa telók,SF(Soha nem Fog) dobfékek elől-hátul,frissen hegesztett vázzal és 2 literes átlag fogyasztással.saját tapasztalatom szerint hidegen-melegen első tolásra indul....
szerintetek megéri
http://www.kleinjung.de/techda...
Itt keresd meg a gépedet, megtalálod a szelephézagokat is.
Káosz léccives áruld el nekem mekkor szelephézagot kell álítanom Xl600 nál abból a jóféle mesekönyvedből
szia,

a C02 azért lehet jó választás mert nehéz motoron is nehezen kopik, elég sűrűn vannak a bütykök ahhoz hogy ne töredezzen durva gyötrés esetén sem.
Száraz terepre tök jó, félszárazra és szillásra is, DE ha sárba vagy nagyon csúszós terepen mész nagyon csúszik, az istenért nem talál tapadást. Régebben használtam én is ilyen gumit, de lemondtam róla mert az alföldi felázott földeken nagyon szar volt.

Egyszer volt C-12 gumim, nagy sárban eddig az volt a legjobb, azóta olyasmi mintázatú gumikat használok.. Első gumi mintából pedig a Mitas C-17, az bevált.
Ki milyen hátsó gumit használ?A mitas c02 dicsérik vkinek tapasztalat róla?
Nh kész van a mocira a kidörrentő:D faxán tele toltuk gyapotal mikor alap járaton oda húzok neki csattan akarát mint az állat de am halkabb lett meg nem olyan nyers cső hangja van,hiába nah, olyan mint ha yoshimura rendszerem lenne
Na szóval kell az XR4 kipuffba gyapot?
Én is ma cseréltem olajat a 250-esben. Nekem is HF112 szűrő kell és 1.6L 10W40 olaj, szintetikus ment bele, ELF. "2000FT/L. Meg láncot is kapott, erősített 428/130-as JT. Mivel én terepen nem használom, túrázni elég lesz. Persze délutánra megjött az eső...
20w-50 vagy 15w-50 kell bele,Castrol,Motul,Repsol vagy valami hasonló minőségű!
Szűrő meg HilfoFiltro HF112 -es jó bele
Ezen az oldalon van minden elég jó áron!

http://olajshop.hu/
20w-50 vagy 15w-50 kell bele,Castrol,Motul,Repsol vagy valami hasonló minőségű!
Szűrő meg HilfoFiltro HF112 -es jó bele
Ezen az oldalon van minden elég jó áron!

http://olajshop.hu/
Sziasztok!
Van egy Honda XR 600som és szeretnék olajat cserélni.
A szervízkönyvben 10w-40 vagy 20w-50 -es olajat ír, na már most én 15w-40es olajat néztem, hogy veszek.
Szerintetek?
Köszi előre is
Szia!
Innét letöltheted:-http://www.manualedereparatie....
Hali valakinek szerviz könyve nincs véletlenül a gépén xl 600 hoz?Vagy honnan tudok leölteni?
kössz!
Sziasztok, Egy kis segitség a karbi beállitásához:-
Az üresjáratot erősen befolyásolja az üresjárati levegőállító csavar. Ez általában a meghúzástól egy teljes fordulatra van kicsavarva. Ha kifelé csavarjuk, több levegőt adunk, tehát szegényítjük a keveréket. Ha gázadásnál (üresjáratról) a motor nehezen kezd el kétütemezni, dadog, ez azt jelenti, hogy dús az üresjárati keverék. Ilyen esetben csavarjuk kifelé a pótlevegőt állító csavart. Ha viszont gázadásnál a motor megtorpan, le akar állni, mert nem kap elég dús keveréket, csavarjuk beljebb a pótlevegő csavarját. Ha az újabb beállítással négyütemezne a motor, azaz a járása nem lenne a szokott kerek, akkor keveset vissza kell állítani a tűn.
Úgy állítsuk be a porlasztót, hogy teljesen visszacsavart gázmarkolatnál se álljon le a motor. Ha a keverőház zárófedele feletti kis anyát úgy csavarjuk, hogy a fojtószelep ne zárjon teljesen, akkor levett gáz mellett is alapfordulaton jár a motor. Van olyan porlasztó is, amelynek fojtószelepét a keverőház oldalában ferdén álló csavarjával lehet szabályozni. Mindenfajta szabályozást természetesen üzemmeleg motoron végzünk.Ez Egy részlet Surányi Endre motoros vizsgaismeretek cimü muzeális értékü könyvéböl,
heh...ma eltaknyoltam de meguszta a moci is meg en is
Már Gunyhorgó megelőzőt én is ezt mondtam volna!:)
�Sziasztok!tudni valaki segíteni abban hogy hol kaphatok jó ár érték arányú hátsógumit,illetve első féktárcsát és láncszettet?köszönöm előre is a válaszokat
az enyém is ilyen