Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,tudok egy jó 125-ös honda xl hengerfejet, Ha még aktuális irj,
Szia
sziasztok, nagyon keresnék valami normális O-gyűrűs láncot 520asat az XR-re, ha valakinek van valmi tippje szívesen venném.

Köszönöm
szia,
jó hozzá az 520as lánc, persze!
Szia!

Van 1, még használható hengerfejem XL125R-hez. Ha érdekel a dolog, írj a publikus emil címemre.

Motoros
Itt találsz 250 hez valót: http://www.marotikonyvker.hu/p...
egy-két kép a mai gurulásról.
nekem kéne egy ilyen magyar szervizkönyv hol lehet beszerezni?
hello
D.I.D. - 520 ERT 2 lanc joo xl600-ra?
thx
Ez a leírás XR 400R használati útmutatójában van,de szerintem ugyanígy kell a 250-nél is ellenőrizni. Egyébként ha hosszabb ideig áll
a motor, visszaszivárog az olaj.
Olajszintet mikor kell ellenőrizni a 250 xr nél?mert most 3 napig nem inditottam be és a nivó épp ért olajat,miután beinditottam az olajszint jó lett,meg utána még 2 órával is max szint volt.Le tud folyni a blokkba a vázból valamennyi olaj ha nincs egy darabig beinditva a motor?
Itt vannak az ígért képek:
sziasztok.en romaniabol vagyok es van egy 125-os honda xl motorom.szeretnem tudni hogy nincsen valkinek 1 hengerfej-e? 125 negyutemu oninditos modell
koszonom
milyen tömítést szoktatok rakni a karburátorhoz mert nekem elég jól szivárog a benzin a teknő pereménél körben,vagy lehet hozzá kapni kész tömitést is valahol?vagy nem kell közé semmi?
Hát én egy esztergás ismerősöm műhelyében csináltam, ott van hidraulikus fogó, és meg fogtam a két sonkát és egyszerűen szét húztam. Ilyenkor az egyik sonkába marad a csapszeg és akkor abból még külön ki kell húzni!
Össze tenni ugyan ez, csak pluszba a centírózás.
sok sikert.
Heló!
Kössz a gyors választ.

Beszéltem egy henger fúró komával, ő azt mondta hogy a lemezt mindenképp ki kell venni mert a csapot csak kinyomni lehet. Én nem szeretném bántani a lemezt. Le tudnád írni hogy konkrétan, hogy csináltátok a széthúzást meg, hogy esetleg milyen célszerszámot készítettetek hozzá, vagy egyáltalán kellett-e?

Kössz NaS!
hat nekem olyan kene ami sarba is joo.....17 es van nekem is csak sima aszfaltra valo gumi van rajta es az szart se er .....ez ami rajta van 130/80 nas es nemtom hogy a 110/100 as cross gumi joo e lenne
xl600-n 17es a hátsó kerék (legalábbis gyárilag), arra pedig nem nagy a választék.
A legjobban szerintem a Mita C-02-vel jársz. Sárban nem jó de amúgy megfelel gyakorlatilag mindenhová, s eléggé tartós.
cav
hanyas cross gumit lehet tenni xl600 ra?....110/100 zas az joo raa?
thx.
igen, igaz is, a 600asé 10 literes (bár valahol 10.5nek írják), a 400-é talán 9
xr 250-400-nak ugyan az,de az xr6-nak nagyobb a tankja.
én tippem szerint nem ugyanaz, de ez csak egy tipp.
A 250-é meg a 400-é viszont könnyen lehet hogy ugyanaz.
Árulja már el nekem valaki,hogy az xr 600 xr 400 xr 250 tankja ugyanaz-e?köszi,mert nekem baja tank van rajta és ki szeretném műanyag tankosra cserélni.
Helló, hasonlóval találtam magam szembe én is.
Egyszerűen szét kell csak húzni!
Heló! XL 250-embe hajtókart kéne cserélni, viszont azzal a problémával találtuk szembe magunkat hogy a főtengely jobb oldali sonkájába egy olaj tartály van bele peremezve, így a csapot nem lehet szabadon kinyomni. Légyszi aki tudja hogy ilyen főtengelyeknél hogyan szoktak eljárni az írjon!