nekem nem folyik le a blokkba, pár heti állás után is van még szint
nekem kb 1 liter belemegy fullig van kicsit járatom és megy a többi
haver xl600 gépén is ugyanilyen az olajszint, az sem engedi le a tartályból
Olajat leereszteni, 1.8l-t bele, beindítani, várni hogy bemelegedjen, 1-2ben menni egy kört a garázs körül, alapjáraton járatni 1-2 percig, leállítani és azonnal megnézni.
Ha csak úgy töltöd bele, akkor várhatod hogy megjelenjen a szint. Sztem érdemes leereszteni a többletet, nálad ez most 7 deci.
Muz jobb kívánságok nem is lehetnének
"jó saras,gyökeres feljárón neki indulni "
még addig sok víz lefolyik a dunán sajnos...
csapágykérdés :
NTN csapágyakat betud szerezni a csapágyboltos ismerősöd Muz ?
mert úgy néz ki az van minden részen a motorban
Holnap ha lessz időm akkor szétszedem a blokkot és megnézem hogy mi lenne cserés (főtengely csapágy az tuti ) igaz nem lóg semmi , de jobb a békeség
Tudom már történelem, de a 6-osal jól lehetett rakosgatni az üreset(is).
Pedig az életem során kipróbált hondák közül az enyémnek volt a legkeményebb váltója.
nekem eddig még nem volt olyan motorom ami simán üresbe lehetett volna tenni
az xr is inkább kettesből megy könnyebben üresbe, vagy játszani kell a kuplunggal aztán jó
mondjuk ha megállok 5.ben akkor sem tudom lepakolni egyesbe álló helyben járó motornál
leváltok egyet kicsit ki kell engedni a kuplungot utána még egyet(vagy esetleg kettőt) aztán csak sikerül
néha zavar csak amikor egy lejtőn kell üresbe tenni
erre szokta anép azt mondani hogy elvált asszony nem valószínű hogy szűz
most úgy állítottam le hogy legyen zárva minden szelep
és most így megvan a felső holtpont
ha csak úgy "valahogy" áll akkor sokszor hiába rugdalom nem akar bekeményedni a berúgókar
nekem kb 1 liter belemegy fullig van kicsit járatom és megy a többi
haver xl600 gépén is ugyanilyen az olajszint, az sem engedi le a tartályból
És a nivo semmit nem mutatott, rátöltöttem, gurultam még1 kört, megint megnéztem....
Olajat leereszteni, 1.8l-t bele, beindítani, várni hogy bemelegedjen, 1-2ben menni egy kört a garázs körül, alapjáraton járatni 1-2 percig, leállítani és azonnal megnézni.
Ha csak úgy töltöd bele, akkor várhatod hogy megjelenjen a szint. Sztem érdemes leereszteni a többletet, nálad ez most 7 deci.
"jó saras,gyökeres feljárón neki indulni "
még addig sok víz lefolyik a dunán sajnos...
csapágykérdés :
NTN csapágyakat betud szerezni a csapágyboltos ismerősöd Muz ?
mert úgy néz ki az van minden részen a motorban
Holnap ha lessz időm akkor szétszedem a blokkot és megnézem hogy mi lenne cserés (főtengely csapágy az tuti ) igaz nem lóg semmi , de jobb a békeség
zárható tanksapka + kulcs, és egy bal oldali idom ami kicsit dögön van
jó a fényezése!
ma beszereztem még pár dolgot túrázáshoz
van 1-2 helyen rajt hiba de szerintem nem vészes
http://www.sportmotor.hu/motor...
220km-es túra egyik állomása:
http://www.youtube.com/user/Ch...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://youtu.be/fg7y9XQslS8
Pedig az életem során kipróbált hondák közül az enyémnek volt a legkeményebb váltója.
az xr is inkább kettesből megy könnyebben üresbe, vagy játszani kell a kuplunggal aztán jó
mondjuk ha megállok 5.ben akkor sem tudom lepakolni egyesbe álló helyben járó motornál
leváltok egyet kicsit ki kell engedni a kuplungot utána még egyet(vagy esetleg kettőt) aztán csak sikerül
néha zavar csak amikor egy lejtőn kell üresbe tenni
erre szokta anép azt mondani hogy elvált asszony nem valószínű hogy szűz
Kössz a méretet, így tudom, hogy nálad bevált.
A fényképezőm akkuja már töltődik
és most így megvan a felső holtpont
ha csak úgy "valahogy" áll akkor sokszor hiába rugdalom nem akar bekeményedni a berúgókar