Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó vagy elcserálhető Xl600 ra dupla 69 kehin karburátot
hibátlan állapotban 10 ezer forintért
vagy elcsreélném xl 600 hátsókerékre féktobbal együt
érd: 06303265623
Bocs a fölösleges szövegért, lefagyott a gép és azt hittem nem küldte el
Szerintem az,hogy a DRZ kevésbé emelgeti az elejét azért lehet,mert egy kicsit ornehéz. Nekem is az S-es verzió volt!
Nekem a prox dugó szett(86.5) 26 ezer volt+ a tömítés 13 ezer.Gyári alkatrészekről nekem is van egy-két tapasztalatom.Nekem a válltó és a lánckerék tengely lett volna 60 ezer.Bontott alkatrészeket találni hozzá lehetetlen, ha van azt nagyon hamar elkapkodják és hasonlóan drága áron adják.
olajcsere 1500 km ként(castrol 20W-50).96-tól 02-ig tényleg ugyanazok voltak.
drz-hez képest szerintem az xr jobb,minden elfogultság nélkül.Én egy s-es verziót próbálgattam. xr alulról nyomatékosabb,de a drz tovább adja le a nyomatékot(hosszabb tartományban).drz 2.-ban kuplungal jött föl kerékre,addig az xr 3.-ban is gázra .
szerintem az 400-s jobb terepen, mert könnyebben kezelhető,mint a 6kilós.supermotosók azt mondják, hogy a 600-s jobb utcára.szerintem ez is ,mint sok minden egyén függő.
Honda imádó a gyári füzetben ezt találtam az XR 400R karbantartásával kapcsolatban
laci995 úgy van ahogy írod,tisztában vagyok vele,én is körbejártam a dolgot.Dugó 16000,gyűrű 14000, csapszeg 3000, hengerfej tömítés 5000, talptömítés 600,szelepfedél töm nem kell mert jó,de egyébként 10000ft mert fémből van,szelepszár szim 2400/db. A hengerfej már gépműhelyben van,mert be vannak verődve a szelepek,úgy hogy marás,csiszolás! Úgy hogy lényegében ugyan az lesz csinálva,amit te is leírtál.
16-ért akciós ár Nekem az XLR250-be volt 20750 + 13230 a gyűrűszett tavaly.
Azért a érdekes, hogy egy 5 éves gépben, mitől lesz csereérett a dugó? A kis szöcsimbe 20 év és 84000km (minyimum) után is az alapméretes gyári dugó rohangált. Igaz teljesen a végét járva, ezért lett rögtön a 2-es (végső) túlméretre fúrva. De addigra már tényleg KO volt, hideg(b)en kész kínszenvedés volt elindítani, az olajat is szipkázta.
Sok sikert a műtéthez


XR400 vs XR600 összehasonlításra vevő volnék, ugyanis ez a kettő gépezet van kinézve utódként
Igen a dugó 16 a gyári de csak üresen +14 a gyürüszett!
Cseréld a szelepszárszimeringet is,mindenképp rakjál bele uj vezláncot is,a hengerfejet vidd el hengerfejeshez és kokszoltasd ki majd csiszoltasd be a szelepeket is és ő kicseréli a szelep szimeringet is ha nem veszel külön,majd sikoltasd is be a hengerfejet.
Uj tömités garnitura és már tuti is.
Ha szerencséd van akkor tudsz venni DID vezláncot 13-ért
henger szett tömitést 13-ért amibe egyébként minden benne van ami a hengerhez kell!

Ne dőlj be a HONDA kereskedésnek mert elég érdekes árszabásuk van,van ami fillér (oly annyira),hogy nevetséges,de van amit nem tudsz megfüzetni,és mindent db-ra kell összeszedni.

Igy van ez a DID vezláncal is (mivel ez a gyári márka is mert DID a beszálitó a hondánál is.De a HONDA 37-rugóért dobálja neked a 13 ezres vezláncot amit PINK MOTORS-NÁL TUDSZ MEGVENNI A PROX HENGERSZETT TÖMITÉSSEL EGYÜTT!

Én kérdeztem a kereskedést,hogy miért ilyen drága és annyi volt a válasz,hogy szállitás során keresztülmegy vmi autó márkán és igy a tranzit dijj miatt ilyen drága!


EGYSZÓVAL FIGYELJ ODA AZ ÁRAKRA KÉRDEZZ UTÁNA TÖBB ALKATRÉSZBESZERZŐ EGYSÉGNÉL,MERT AKÁR 3×OS ÁRAT IS KIFÜZETHETSZ ÉRTE!

Ez ha elfogadod akkor csak egy saját tapasztalat és jótanács!
Ha neked sikerül egy lelkiismeretes gazdától venni egy ilyet,akkor nem nagyon lesz problémád vele! A DRZ-röl meg annyit,hogy azt is szerettem,mert a motorja olyan simán járt mint egy villanymotor,volt rajta önindító,ami nem elhanyagolható,ha már hulla fáradt vagy és lefullad a motor,és erős is.A nyomaték viszont magasabb fordulaton jön egy picit.Az üléspozíció viszont nem tetszett rajta. Nekem magas volt,pedig 180cm vagyok,és olyan az ülése,mint egy kínpad, 50km után már fájt a seggem. Az XR nyergében 1 napos motorozás után se fáj a hátsóm.
Na most az is okkés, h egy 2004-es gépben van kilóméter és visszatekerik, de akkor mennyi km volt ebben a gépben, h elkopott a dugó, vagy csak igénytelen volt a gazdája és nem tartotta karban!?
Egyébként érdekel a mocival kapcsolatos mindenféle információ!
Pl most az sem tudom, h 1500 vagy 2000 km-enként kell olajat meg szűrőt cserélni?

Meg van egy ismerősöm akinek volt ilyen, ha jól emlékszem 2004-es, ős is megvolt vele elégedve és hát általában ő tőle kérdezgettem mindig vmit, h ha információ kellet csak úgy a saját magam fejlesztésére és mondta, h (az intervallum nem biztos, h jó) 96-02-ig ugyan azzal a blokkal szerelték a gépeket!?

ez csak úgy merült fel, h néztem 98-ast is meg 2000-est is és mondta, h csak az idomok pirosak kb ennyi!
Köszi szépen!
Hát pénzem lesz rá, csak mondjuk így, h remélhetőleg költhetek is majd ilyenre!Vételtől nem tántorítasz el, sőt csak jobban bíztattok Az meg végképp tetszik, h akinek volt dérejzéje az azt mondja, h azikszer jobb!
Szia Chywa!

Alapméretes volt még a motor,úgyhogy most első túlméretre lesz fúrva. Gyári dugót rakok bele,amire a Hondánál 16000Ft mondtak.
Ciao. csatlakoznék Colt-hoz, én is csak ajánlani tudom az xr 400-t.Nyomatékos erős könnyű és könnyen kezelhető gép.Nincs rajta semmi felesleges cucc.Mondjuk nekem am se volt (se km óra, semmi..)Igénytelen moci, tehát csak bíztatni tudlak a vétellel kapcsolatban,de jól nézd meg,hogy mit veszel .Colt:mekkora dugót rendeltél bele és mennyiért?enyém is most kapott újat .
Szia Honda imádó!

Ez nem évjárat,hanem kilóméter függő. Valószínűleg alaposan visszatekerték a kilóméterórát,mielőtt eladták a motort.Az olaj plusz szimering cseréből,fúrás és dugattyú csere lesz.Szétszedtem a motort,és sajnos a dugattyú méret alá van kopva.Ettől függetlenül ez ne tántorítson el egy XR400R vételétől. Ez egy nagyon jóindulatú,kis fordulaton is nyomatékos,erős,jól motorozható vas. Az eddigi motorjaim közül(Aprillia Pegaso,Yamaha TTR 250R,Suzuki DRZ 400S) ez használható legjobban endúrózásra.

Motoros Üdvözlet!
Hát én magában a 250est nem ismerem, de ha olyan mint a 400 akkor jó! Csak persze gyengébb, a hirdetésben szereplő gépnél a 38 LE az kamu 400-asok vannak 35-37 körül.
Nekem nem szimpatikusak az ilyen enduróból csinált cross gépek, de ne az én szavam befolyásoljon, amit tudok ajánlani, h el kell menni kipróbálni utána meg alkudni!
Hali!
Én csak laikusként írok, még nincs ilyen mocim! Ha minden jól megy lesz! Első nekifutásra nagyon meglepett, h 2004-es motor ilyeneket produkál!
Olajat sztem mindenképp próbáld!
Én a következőket írom is meg kérdezem a komolyabban hozzáértőktől: ha hidegen meg nagyobb gázfröcsre csinálja akkor az nem olaj lehúzó gyűrű, mivel nő a karterban a nyomás aztán átengedi az olajat, szelepszárszimeringnél meg mindig szivárogna, tehát gáztól függetlenül!?
Elég sok jót hallottam róla ezért esik a választás erre:D

http://www.kepesmotor.hu/honda...

eszt már megis lestem:D
A szervizigénye?
Helló
Xr 250 en ben gondolkozok valaki eldudná mondani hogy milyen a gép és menyire nyomatékos?
Hali!1985-ös honda xl 600-hoz keresek hengert vagy komplett blokkot...Ha valaki tud segíteni ebben azt megköszönném
Sziasztok!

Eladó XL 125R alkatrészek:
Jobb oldali kormánykapcsoló.
Irányjelzők
CDI
Gyújtótrafó, kábellel, pipával.
Generátor, gyújtásjeladó, stb.

Motoros
Helló igen fejér megyei vagyok. Daruszentmiklósi, Dunaföldvár mellett.. Hát Paks, Dunakömlöd, Kanacs, Alap, Ercsi. Dunaújváros, Dunaföldvár... Határokba szoktunk motorozni. Leginkább ilyen jó ksi siratós túrákra dunapart fele.
Láttam fejér megyei vagy,vál körül nem szoktál járni? 1szer gurulhatnánk 1 et:D
Köszi a hsz-t laci995. Azt esetleg tudod,hogy mennyi km-nél kell vezérműláncot cserélni? Egyébként semmi hangja nincsen!
Próbáld ki a Wynn's olajszivárgás gátló adalékot!