Ez nálam is probléma volt az alkatrészbeszerzésnél de találtam egy szalont Mátészalkán egy régi mikrofilmes technikán mindent megtalál a srác az utolsó csavarig .az én vezérlésem totál új originál japán más motort vesz az árán mégis csattogósan jár tuti beállítási hiba a hétvégén ráállítok
A vezetőben szépen mozognak, nem lötyögnek a szelepszárak. A szelepülésben kicsit mélyen ülnek, arra ráfér a csere. Vezérműtengely profi, pár ezer km előtt lett cserélve. Egy vagyon volt!
Lánc, láncfeszítő? Teljesen őszinte véleményt nem tudok mondani. Ránézésre jó. Nem cseréltem még egyiket se. De határozottan a hengerfejből jön a zörgés. nem a henger "oldalából".
Himbák lettek cserélve, kaptam a mocihoz egy fél blokkot, abba volt egy marékkal, nem kopottak. Szép "íve" van, ahol a verérműtengelyen csúszik.
De mondom, ha ökör módon 0,00mm szelehézagot állítok is "csetteg", tehát vezérműtengelytől szelepig nem lehet. Vezérmű által keltett elmozdulás irányába legalábbis nem.
Csapszeg se lehet, gépműhely után dettó.
Idén jártam vele, nem erősödött, csak q**ára lehangoló. a hangja.
Most a télen szétszedem, kivácsi leszek, látható-e valami érdekesség. Több a lego vele, mint a gurulás. Pedig marhára nem barkácsolás volt.
Alkatrészbeszerzés magyarországon meg esélytelen. Dugó 40.000-ér, ha van. A Honda szerint meg szinte ilyen motrot nem is gyártottak. Ők tudják
Amúgy marhára szertem. 8 éve megvan. Csak ki gyártotta?
Szelepvezetőket mérted hogy kopottak-e?
Szelepeket nézted hogy milyenek? Méretük?
Vezérműtengely milyen? És a szelephimbákon van kopás?
Vezérműlánc? Vezérműlánc feszítő?
Sok mindentől tud ám kopogni, ezeket megnézném a helyedben.
Én most cserélek új szelep himbákat és szelep vezetőket, Japánból hozták a gyári cuccokat bele.
Sziasztok motoros kollégák:) A segítségeteket szeretném kérni.. van egy 2002-es XR650R típusú motorom, ami két napja kiment alólam 3.ba és összetört a hátsó lámpaburám .. nem ami a sárvédőre van felszerelve hanem ami a rendszámot is megvilágítja.. szóval ehhez keresnék burát.. ártól függően kompletten is érdekelne.. Előre is köszönöm segítségeteket! Sziasztok
130-140 között de ezt én is akartam kérdezni, mármint az áttételezést mert akarok alá venni 2 sm felnit de az első fogaskerék maradna a cross felnihez is meg az sm-hez is, és nem tudom milyen első fogaskereket kéne venni ami jó mindkettőhöz. Most elől 14 fogas hátul meg 45 de ez a cross felnin van.
Hát ez a "hengerfejcsörgés" nem oldódott meg. Végigolvastam én is. Nekem állandó probléma. Próbáltuk mindkét felső holtponton. (nem tom ki írta, hogy ha mindkettőn van lógás, akkor nem jó. A veztengejt akkor is forgatja, ha egy fordulattal eltévedtél, így csak egy ütemen belül egyszer lehet szelepváltás! A dugó meg nem gondolkodik, hogy most robban, pedig kipuff végén kéne lennem, jön a nafta!
Legutoljára hidegen állítottam neki kiváncsiságból szívó-kipufogó 0,000mm hézagot, berugtam, semmi különbség. Ugyan olyan falepke hangja van.
Arra gondolok, hogy a 8 szelephimba minimális kopásának összeadódása lehet. Tengelyirányba? Lehet röhögni!
De hogy nem szelephézag, az tuti!
Ha fémtiszta minden, legjobb ha lekrómoztatod a kipu. könyököt és a küllőket is. A könyökön tartósan nem áll meg semmiféle hőálló festék. A küllők gyárilag horganyozva vannak. Arra is jó a króm.
hali van egy xr 400-am ami 2003-as.
Épp felujítom,és érdekelne pár dolog.
A blokkal már megvok az tutilett és hát valljuk be nem kellett bele sok minden mert hát,ez egy kibaxott igénytelen valami.
A vázat porfestettem és most a kipunál tartok meg a kerekeknél.
Gyakorlatilag mindent megfúvattam üveggyöngyel pl:blokk,kerékagy,küllők(mert rozdás volt),kipufogó,festés előtt a vázat is,stb.
most az a kérdésem hogy miből lehetnek a küllők és a kipufogó csonk anyagát tekintve.
Mert most fém tiszta és nem akarom,hogy rozsdásodjanak.
Ugy hallottam,hogy a kipucsonk és a küllők talán savállóból lehet gyárilag és akkor csak elég lenne polirozni.
Érdekelne még hogy a kipudobra milyen hőálló fekete lenne festékben ami tuti nem ég le (valami alternatíva érdekelne ha vki már csinállt ilyet).
Vagy hol kromoznak ha csak az a variáció marad.
Sziasztok 1 éve vagyok XL250r tulajdonos
most volt generálozva a blokk vezműtengely vezlánc himbák és mégis van egy kis csattogós hangja szerintem a szelephézag miatt valaki tud ebben segíteni hogy hivatalosan hogy kéne beállítani a gép 1hengeres 4 szelepes kiadás.köszi
Sziasztok!
Honda xr 600-as gépállatomhoz keresnék hátsó lámpát, de eddig csak farokidommal együtt találtam. Tudna valaki segíteni vagy eladni nekem? Köszönöm
Azt nem tudom mi a különbség, de szerintem a DRZ nem jobb mint az XR. A DRZ lomhább valamivel mint az XR, a honda valahogy egyenletesebben adja le az erőt, de az is igaz hogy a DRZ valamivel több lóerővel bír meg szebb de ha tényleg terepezni szeretnél vele nem csak városban mutogatni hogy milyen motorod van akkor az XR a jobb. Az XR sokkal alkalmasabb a terepezésre, magasabb mint a DRZ, léghűtéses, ha rendesen karban van tarta akkor sokáig elmegy bárhol..... Én nem cserélném el egy DRZ-re
Vannak 5x28,5x95 és 5x25x95 mm-es szelepeim. Esetleg nem jó a motorodba?
Motoros
Lánc, láncfeszítő? Teljesen őszinte véleményt nem tudok mondani. Ránézésre jó. Nem cseréltem még egyiket se. De határozottan a hengerfejből jön a zörgés. nem a henger "oldalából".
Himbák lettek cserélve, kaptam a mocihoz egy fél blokkot, abba volt egy marékkal, nem kopottak. Szép "íve" van, ahol a verérműtengelyen csúszik.
De mondom, ha ökör módon 0,00mm szelehézagot állítok is "csetteg", tehát vezérműtengelytől szelepig nem lehet. Vezérmű által keltett elmozdulás irányába legalábbis nem.
Csapszeg se lehet, gépműhely után dettó.
Idén jártam vele, nem erősödött, csak q**ára lehangoló. a hangja.
Most a télen szétszedem, kivácsi leszek, látható-e valami érdekesség. Több a lego vele, mint a gurulás. Pedig marhára nem barkácsolás volt.
Alkatrészbeszerzés magyarországon meg esélytelen. Dugó 40.000-ér, ha van. A Honda szerint meg szinte ilyen motrot nem is gyártottak. Ők tudják
Amúgy marhára szertem. 8 éve megvan. Csak ki gyártotta?
Szelepeket nézted hogy milyenek? Méretük?
Vezérműtengely milyen? És a szelephimbákon van kopás?
Vezérműlánc? Vezérműlánc feszítő?
Sok mindentől tud ám kopogni, ezeket megnézném a helyedben.
Én most cserélek új szelep himbákat és szelep vezetőket, Japánból hozták a gyári cuccokat bele.
tehát meglehet oldani gyorsan h lóban annyinak tűnjön mint 1 drz E és elég ha csak 120al megy
már csak azért h mennyire lehet leáttételezni
Legutoljára hidegen állítottam neki kiváncsiságból szívó-kipufogó 0,000mm hézagot, berugtam, semmi különbség. Ugyan olyan falepke hangja van.
Arra gondolok, hogy a 8 szelephimba minimális kopásának összeadódása lehet. Tengelyirányba? Lehet röhögni!
De hogy nem szelephézag, az tuti!
Ha pár oldalt visszaolvasol, megtalálod. Elég sokat lett tárgyalva.
Üdv!
Motoros
Épp felujítom,és érdekelne pár dolog.
A blokkal már megvok az tutilett és hát valljuk be nem kellett bele sok minden mert hát,ez egy kibaxott igénytelen valami.
A vázat porfestettem és most a kipunál tartok meg a kerekeknél.
Gyakorlatilag mindent megfúvattam üveggyöngyel pl:blokk,kerékagy,küllők(mert rozdás volt),kipufogó,festés előtt a vázat is,stb.
most az a kérdésem hogy miből lehetnek a küllők és a kipufogó csonk anyagát tekintve.
Mert most fém tiszta és nem akarom,hogy rozsdásodjanak.
Ugy hallottam,hogy a kipucsonk és a küllők talán savállóból lehet gyárilag és akkor csak elég lenne polirozni.
Érdekelne még hogy a kipudobra milyen hőálló fekete lenne festékben ami tuti nem ég le (valami alternatíva érdekelne ha vki már csinállt ilyet).
Vagy hol kromoznak ha csak az a variáció marad.
most volt generálozva a blokk vezműtengely vezlánc himbák és mégis van egy kis csattogós hangja szerintem a szelephézag miatt valaki tud ebben segíteni hogy hivatalosan hogy kéne beállítani a gép 1hengeres 4 szelepes kiadás.köszi
Honda xr 600-as gépállatomhoz keresnék hátsó lámpát, de eddig csak farokidommal együtt találtam. Tudna valaki segíteni vagy eladni nekem? Köszönöm
szerintetek melyik a jobb: xr 400 vagy drz 400 e
Mindenütt...
Képeket találsz előző oldalakon valahol.