Szerintem nem mindegy, de nem vagyok szakember...
Nálam csak az egyik felső holtponton lehetett kézzel érezni a beállítórész mozgását, vagyis csak ott volt hézag, ekkor állítottam be mind a 4 szelephézagot. A másik felső hp-on nem voltak mozgathatóak.
Nem egy szakszerű magyarázat, de ez van
azt a csavart is ki kell venni ami közvetlen a váz alatt van? és imbuszols? mert az nem fog menni, fogtam magam vissza is csináltam mindent, most ott tartok h szelephézagot belövöm, de hol kell állnia a főtengelytek? milyen jelölésnél? meg a szelephézagok ennyik ugye?
IN 0,05
ex 0.10
Igen arról lenne szó. Szerintem azért nemjön le, mert össze van gyógyulva nem kicsit, főleg ha ragasztós pasztával rakták össze :) a közepében van elméletileg egy nagyobb csavar, nekem az tudott keményen belegyógyulni. ha minden csavar kintvan, onnantól le kell hogy jöjjön... nagy szórakozás egyébként kibújtatni a váz meg a hengerfej közül, de kifér és nemkell kivenni a blokkot :)
Milyen képre gondolsz? Belső képem nincs a blokkról, valahogy mikor csinálgattam sosem a fénykép volt az eszemben :) De a tengelyt kívűlről is látod, a henger jobb oldalán. De állítani szerintem csak úgy lehet rajta, hogyha szelepdekni levesz, Stift feszítőből kihúz kicsit forgatod.. egyik irányba fog forogni csak másikba feszit és amennyire tudod kézzel megfeszited úgy hogy a stiftet bele tudd tenni. Lehet, hogy van más megoldás is, de nekem hirtelen ez jut csak az eszembe, én így csináltam.
Magának állítja, két rugós feszítő van. Ha a vezérlés oldaláról nézed jobb oldali az lent van fogatva, a bal oldali pedig felülről. Ha már annyit lóg hogy nemfeszíti meg magától, akkor még egyet tudsz rajta fesziteni kézzel, ha a szelepdeknit leveszed és máshogy akasztod bele a stiftet, mert lehet rajta fesziteni kézzel is a rugón ha körbeforgatod benne a tengelyt amin van. Ha eddig jó volt és most nem jó akkor az vagy vez.lánc csere vagy feszítő csere... Remélem tudtam segíteni.
Gyári XL600R Fejidom lámpával együtt eladó.
És van egy első gyári sárvédőm is :)
Érdekel valakit? Postán is elküldöm.
Továbbá vannak Xl600R Blokk alkatrészeim, belsőségek :)
Henger, hengerfej nincs.
Így van! Ezt írtam én is. Szolid terepezéshez kíváló, kényelmes karaktere miatt. Ez még inkább a régi scrambleres stílus követője. Gyárilag, az első sárvédője is olyan mint a triál motoroké. Jó motorozást!
Tolna megyébe, de tudom postázni is ha érdekel.