Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Karcos piros volt. Le van alapozva, és festve pirosra.
Tolna megyébe, de tudom postázni is ha érdekel.
Mekkora az olajfogyasztása a 400-as XR-ek nek?
Ja és merre laksz?
Üdv.A fejidom és az első sárvédő milyen színű?Sérülések vannak?
Szerintem nem mindegy, de nem vagyok szakember...
Nálam csak az egyik felső holtponton lehetett kézzel érezni a beállítórész mozgását, vagyis csak ott volt hézag, ekkor állítottam be mind a 4 szelephézagot. A másik felső hp-on nem voltak mozgathatóak.
Nem egy szakszerű magyarázat, de ez van

Nekem így jó lett!
Sziasztok keresek honda xl 125/200 -as szívó szelepet. vagy beszerezhetőség?

előre is köszönöm!

tehát akkor a T-hez
de az mind1 h éppen kioufogásból jön fel v ép sűrít?
bocs a sok idétlen kérdésért!
Így kell:
nincs MSN címed véletlenül?
azt a csavart is ki kell venni ami közvetlen a váz alatt van? és imbuszols? mert az nem fog menni, fogtam magam vissza is csináltam mindent, most ott tartok h szelephézagot belövöm, de hol kell állnia a főtengelytek? milyen jelölésnél? meg a szelephézagok ennyik ugye?
IN 0,05
ex 0.10
Egyébként, ha vmi alkatrész kell tudok benne segíteni :)
Igen arról lenne szó. Szerintem azért nemjön le, mert össze van gyógyulva nem kicsit, főleg ha ragasztós pasztával rakták össze :) a közepében van elméletileg egy nagyobb csavar, nekem az tudott keményen belegyógyulni. ha minden csavar kintvan, onnantól le kell hogy jöjjön... nagy szórakozás egyébként kibújtatni a váz meg a hengerfej közül, de kifér és nemkell kivenni a blokkot :)
S.O.S valaki gyorsan mondja már meg h mért nem jön le a szelepfenél már kicsavartam minden csavart , leszedtem a csöveket mit kéne még meg se mozdul
erről lennee szó ugye?
a másidok képen meg az rfvc felírattól balra le az ugye?
olyan képre gondoltam, tehát akkor nem csak a 4 kupakot kell levenni amit a szelepállításnál
am nem lehet valamit elbaszni?
Milyen képre gondolsz? Belső képem nincs a blokkról, valahogy mikor csinálgattam sosem a fénykép volt az eszemben :) De a tengelyt kívűlről is látod, a henger jobb oldalán. De állítani szerintem csak úgy lehet rajta, hogyha szelepdekni levesz, Stift feszítőből kihúz kicsit forgatod.. egyik irányba fog forogni csak másikba feszit és amennyire tudod kézzel megfeszited úgy hogy a stiftet bele tudd tenni. Lehet, hogy van más megoldás is, de nekem hirtelen ez jut csak az eszembe, én így csináltam.
lassan vezérműlánc csere lesz csak még próbálom húzni
nincs esetleg képed róla?
Üdv,

Magának állítja, két rugós feszítő van. Ha a vezérlés oldaláról nézed jobb oldali az lent van fogatva, a bal oldali pedig felülről. Ha már annyit lóg hogy nemfeszíti meg magától, akkor még egyet tudsz rajta fesziteni kézzel, ha a szelepdeknit leveszed és máshogy akasztod bele a stiftet, mert lehet rajta fesziteni kézzel is a rugón ha körbeforgatod benne a tengelyt amin van. Ha eddig jó volt és most nem jó akkor az vagy vez.lánc csere vagy feszítő csere... Remélem tudtam segíteni.

Üdv, Hipsz.
83mas xl 600 r nek a vezérmúláncát hogx kell állítani?
vagy esetleg magának állítja?
Honda xr 125-6000 ig supermoto szett eladó:
kompleten:felnik-gumik-féktárcsák-lánckeré
k=
ár=55eft
érd:705377495
Ok!
A tesztelés sajnos valszeg tavaszra marad, mert a fűtésem kicsit hiányos :)
Üdv, eladó lett a Hondam, XL600RMG. Hátha érdekel valakit :) 89-es új vezérlés stbstbstb.. Adatlapomon a hirdetés.

Üdv, Hipsz.
Gyári XL600R Fejidom lámpával együtt eladó.
És van egy első gyári sárvédőm is :)
Érdekel valakit? Postán is elküldöm.
Továbbá vannak Xl600R Blokk alkatrészeim, belsőségek :)
Henger, hengerfej nincs.
Így van! Ezt írtam én is. Szolid terepezéshez kíváló, kényelmes karaktere miatt. Ez még inkább a régi scrambleres stílus követője. Gyárilag, az első sárvédője is olyan mint a triál motoroké. Jó motorozást!

Motoros