Hát akkor az nekem felejtős,egyébként a 400-asokat lehet 2 személyre vizsgáztatni?mert xr250-esekben is csak a régebbi kiadások a 2 személyesek ha jól tudom.
Szerintem nem sokkal magasabb.Az enyém tökig fel van emelve, 190 vagyok és bajosan ér le a lábam.
Ezért kellene egy kicsit engedni belőle csak nem igen vágom,h hogyan kell.
Keresek xr 400 kezelési könyvet(eredeti).
Helló.Szerintem akkor is próbálkozz meg egy izmosabb géppel.Haveromnak van egy xlr 250-e,nem rossz gép,de hamar ki fogod nőni.Ne a magasságod miatt ne vegyél erősebbet.
Sok haverom van ilyen magas,mint te és nekik "nagyobb" gépeik vannak.Ha nagy lesz akkor állítani kell a hátsó telón.
Valaki tudna nekem segíteni,h állíthatok a hátsó telón?
Nekem pont egy 250-es van eladó, de ez XLR, rendszámmal, műszakival. A képet, leírást kicsit lentebb megtalálod. Szerintem az összes alkatrész megegyezik az XR-rel, csak ezen index is van. Ez utcaibb változat, az XR meg inkább terepmoci. Aztán lehet, hogy tévedek...
Amúgy nem gyenge, városban szinte sok is, terepen én nem járok, de szerintem ott is elég, 2 személlyel túrázni jó vele 90-ig. Onnan még lehet előzni. Fogyi 4L. Gondold meg, ezzel nem kell a kertek alatt sunnyogni, mehetsz bárhol...
Nekem volt egy Xl600R rendszám nélküli gépem tök jó volt semmi gondom vele. Aztán eladtam és vettem egy ugyanolyat csak rendszámosat hogy tudjak vele bárhol járni. De be is szoptam vele rendesen.
Amit cseréltünk rajta eddig:
Hajtókar, Hajtókar csapágyak, Blokkban az összes csapágy és szimering, váltó, dugó-gyűrű, Henger fel lett fúrva, szelepvezetők, szelephimbák, vezérműlánc, vezérműlánc feszítő, karburátor, gyújtás, tank, első-hátsó sárvédők, fényezés, fejidom, új gumik utcai és krosz, lánckerekek elöl hátul és új lánc, tuti volt még más is de már nem jut eszembe :) Az alkatrészek legtöbbje japán Honda cucc, szóval van egy új gépem ami évjáratban igaz hogy öreg, de nagyon sokáig jó lesz az biztos. Nem is nagyon lehet kapni már ilyen endurokat újban, szóval nem bánom, csak a stressz ami ezzel járt..... Van róla egy kép az adatlapomon...
A tanúlság soha többet nem veszek öreg motort :) De megszerettem és nem bánom...
Hát a blokkra is 498 ccm van ráirva meg a papírján is ez van!Akkor sok különbség nincs a kettö közt.És amúgy nincs vele gondod?Én mikor vettem má ugy volt felkötve a berugókar,de most meg lett csinálva csak a rugó volt eltörve.Még szerencse hogy kaptam hozzá komplett motort csak darabokba és abból csinálgatom.De nekem amugy nincs vele gondom!
A különbség az alvázszámban(általában a villanyakon van táblán és a vázba is beleütik) keresendő egy kis segítség,ja és a motorszám eleje is meg szokott egyezni a vázszámmal,legalábbis nekem igy van!Ezzel a kis segítséggel nem tudnak átverni évjárat tekintetében!Ha kell valakinek hasonló segítség írjon!
az XR250R számai:
Évjárat Évjárat kód Alvázszám Teljesítmény
1981 (ME010) B JH2ME010-BM200063~ 30 Le (21,9Kw)
1982 (ME010) C JH2ME010-CM302523~ 30 Le (21,9Kw)
1983 (ME01) D ME01-5400001~ 30 Le (21,9Kw)
1984 (ME06) E ME06-5001166~ 30 Le (21,9Kw)
1985 (ME06) F ME06-5100011~ 30 Le (21,9Kw)
1986 (ME06) G ME06-5200011~ 30 Le (21,9Kw)
1987 (ME06) H ME06-5300006~ 30 Le (21,9Kw)
1988 (ME06) J ME06-5400010~ 30 Le (21,9Kw)
1989 (ME06) K ME06-5500001~ 30 Le (21,9Kw)
1990 (ME06) L ME06-5600001~ 30 Le (21,9Kw)
1991-1993 (ME06) M ME06-5700001~ 30 Le (21,9Kw)
1994 (ME06) R ME06-5000774~ 30 Le (21,9Kw)
1995 (ME06) S ME06-5050001~ 30 Le (21,9Kw)
1996 (ME08) T ME08A-TM000001~ 30 Le (21,9Kw)
1997 (ME08) V ME08A-TM000001~ 30 Le (21,9Kw)
Sorry.... megnéztem a www.bikepics.com on az 500Xr blokkot tényleg az. Szinte ugyanúgy néz ki mint a 600 as blokk Ezt nem tudtam.
Viszont az 500-as Xl blokk az teljesen más.
Eladóvá vált a motorom!
http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Ha valakit érdekel hívjon, vagy írjon!
Üdv.: Tibi
Ezért kellene egy kicsit engedni belőle csak nem igen vágom,h hogyan kell.
Keresek xr 400 kezelési könyvet(eredeti).
Sok haverom van ilyen magas,mint te és nekik "nagyobb" gépeik vannak.Ha nagy lesz akkor állítani kell a hátsó telón.
Valaki tudna nekem segíteni,h állíthatok a hátsó telón?
Amúgy nem gyenge, városban szinte sok is, terepen én nem járok, de szerintem ott is elég, 2 személlyel túrázni jó vele 90-ig. Onnan még lehet előzni. Fogyi 4L. Gondold meg, ezzel nem kell a kertek alatt sunnyogni, mehetsz bárhol...
Amit cseréltünk rajta eddig:
Hajtókar, Hajtókar csapágyak, Blokkban az összes csapágy és szimering, váltó, dugó-gyűrű, Henger fel lett fúrva, szelepvezetők, szelephimbák, vezérműlánc, vezérműlánc feszítő, karburátor, gyújtás, tank, első-hátsó sárvédők, fényezés, fejidom, új gumik utcai és krosz, lánckerekek elöl hátul és új lánc, tuti volt még más is de már nem jut eszembe :) Az alkatrészek legtöbbje japán Honda cucc, szóval van egy új gépem ami évjáratban igaz hogy öreg, de nagyon sokáig jó lesz az biztos. Nem is nagyon lehet kapni már ilyen endurokat újban, szóval nem bánom, csak a stressz ami ezzel járt..... Van róla egy kép az adatlapomon...
A tanúlság soha többet nem veszek öreg motort :) De megszerettem és nem bánom...
az XR250R számai:
Évjárat Évjárat kód Alvázszám Teljesítmény
1981 (ME010) B JH2ME010-BM200063~ 30 Le (21,9Kw)
1982 (ME010) C JH2ME010-CM302523~ 30 Le (21,9Kw)
1983 (ME01) D ME01-5400001~ 30 Le (21,9Kw)
1984 (ME06) E ME06-5001166~ 30 Le (21,9Kw)
1985 (ME06) F ME06-5100011~ 30 Le (21,9Kw)
1986 (ME06) G ME06-5200011~ 30 Le (21,9Kw)
1987 (ME06) H ME06-5300006~ 30 Le (21,9Kw)
1988 (ME06) J ME06-5400010~ 30 Le (21,9Kw)
1989 (ME06) K ME06-5500001~ 30 Le (21,9Kw)
1990 (ME06) L ME06-5600001~ 30 Le (21,9Kw)
1991-1993 (ME06) M ME06-5700001~ 30 Le (21,9Kw)
1994 (ME06) R ME06-5000774~ 30 Le (21,9Kw)
1995 (ME06) S ME06-5050001~ 30 Le (21,9Kw)
1996 (ME08) T ME08A-TM000001~ 30 Le (21,9Kw)
1997 (ME08) V ME08A-TM000001~ 30 Le (21,9Kw)
Akkor inkább vegyél egy Xr400 ast! Jobban jársz szerintem.
Viszont az 500-as Xl blokk az teljesen más.
Az ötszázas blokja más, nekem 600-as blokkom van és ugyanígy néz ki.
Megnézném,hogy a tied hogy néz ki!ha van képed róla küdhetnél.
ez kis segítség még