Üdv Motoros és mindenki!
Terepezésről szó sincs max földút semmi szántásbántás .
Csak a buliból vettem egy ismerőstől na meg azért mert van rajta rendszám.Kis érdekesség ,hogy a kilencvenes évek elején hozhatták be az országba és mivel akkoriban nem nagyon néztek utána a típusnak így a forgalmi ezen rublikájában a vázszám szerepel illetve csak pár karakter.(PD01)
Jó lesz ez elporoszkálni erdőn mezőn.Mondjuk a súlya nekem a GSX1400 mellett elég baráti ami valljuk be nem egy offroad jármű.
Régi szép emlékeket hozott elő hozzászólásod. Ilyen volt az első XL-em, még a '90-es években. Nem egy teljesítménybajnok, de nagyon szerettem alulról húzó, nyomatékos karakterisztikája miatt. Terepre viszont csak nagyon korlátozottan alkalmas, rövid rugóútjai és nagy súlya miatt. Végül is ezért váltak szét útjaink.
Üdv!
Egy hónapja vettem sokadik motornak Xl500 -at üzemképtelen állapotban ,de kisebb buktatókkal sikerült talpra állítani.Már az alkatrészek beszerzése is jó kihívás volt,főként a 23 colos első gumi meg egy használható vez.lánc feszítő.
Most találtam ezt a fórumot és úgy gondoltam teszek fel pár képet tanulságképpen. (The real dirt bike is not shine)
Ha van kérdés segítek.
Hát soha a büdös életbe nemvolt semmi baja, egy picit ciripelt a lánc szét szedtem. szettet cseréltem és a szelep görbe volt kivettem, vettem bele újat. összetettem és nem úgy ment, mint ahogy régen. Picit gyujtáson állítottam, közben lapjáraton járt. és tök jól járt szépen semmi hang, egyszer csak nagy kerregés és leállt, megszorúlt, ahogy vesszük. na szét szedtem. azt ja. Most valami olyat fogok csinálni, hogy vannak újj Zsiguli szelepeim, azokat beesztergálom, dugót veszek, már csak hengerfej házat kellene szereznem. a henger hajtókar főtengely sértettlen. ja a gyűrűk is = D hát így...
Ma nekiálltam láncvezetőt gyártani.
Van egy nagy darab szállítószalagom, abból vágtam ki dekopírral. Nem lett olyan csicsás, mint a gyári, de sikerült felműteni. Kicsit vastagabb is, de ez volt... Ha netán ráakadok egy utángyártottra elfogadható áron, majd lecserélem.
Kicseréltem a ronda kopott piros gumiharangokat is a telókon.
Már csak egy kis festés és egy láncszett van hátra és jöhet a tavasz...
Sajnos nem nyert. Az Acerbis termékeit forgalmazzuk, de csak különböző CR, CRF modellekhez gyárt láncvezetőket. Esetleg ha valamelyikhez hasonlít, de ezt neked kell megtudnod.
csá leventecrm 125r!Lehet szelepszárszimeringes,vagy olajlehúzó gyűrű kopott,de lehet egész dugószett kell bele.Ehhez szét kell szedni,hogy lásd sajnos.Nekem is volt 1 ilyen xl 600asom és abba ezt mind kellett cserélni,hogy megszűnjön a füstölés.
Cső cső,1 ik havernak van szintén 1 xl je mitől lehet az hogy minden ok néélkül az 1ik inditásnál elkezd fehéren füstölni, de mint a állat, eddig semmi baja nem volt
Hibátlan lett a láncvezető.Majd írd már meg hogy bírja-e a gyűrődést mert vevő lennék egy kis alapanyagra. XLT