Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3000ft ez e
Halihó!

A hátsó lengőkaron lévő gumi láncvezetőm végleg megadta magát.
Nem tudjátok, hol lehet emberi áron beszerezni, mert gyáriba horror! Vagy nem csinált valaki sk. mondjuk szállítószalagból kivágva? Nekem ilyenből van egy darabom, talán azzal lehetne helyettesíteni... Ha van vkinek pöpec állapotú eladó, az is érdekelne!
Minden ötletet szívesen fogadok...
xr400r.hez 20w50-es olajat használok,1500km-enként cserélem az olajat és az olajszűrőt 1,7l megy bele+1 dl megy a szűrőbe így jön ki az 1,8l annál többet nem érdemes beletenni mert az olajtöbblet valahol távozni fog ami rendszerint a szelepszár szimeringeket nyomja ki!Nekem olajcserétől olajcseréig nem kell töltenem hozzá ugyanazon a szinten marad,de biztos ez motortól is függ pl mennyire kopott satöbbi.
Nincs Honda cbr-em, nem vagyok versenyző és nem hordok bőrdzsekit. A világ egyik legnyomatékosabb és legmegbízhatóbb gépét vezetem és rajtam kívül több ezer motoros tudja, mire gondolok ha azt mondom Xl600. Általában mindig földúton közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre és nem örülök ha az emberek összetévesztik az Xl-t az Xt-vel.
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!
persze úgy van állítva motor, hogy a főtengely a jelöléshez.
Szabe Értem. probálom képpel szemléltetni hogy értem, hogy a láncot több féle képpen lehet tenni!
vegyük azt. hogy a piros zöld jelölés jó! úgy tökéletes.
De a zöld lehet akármelyik kék jelölésnél is, tehát még két fogszámmal ha arrébb van a lánc, akkor is teljesen ugyanúgy működik, csak elöbb, vagy késöbb lesz a gyujtás
kisg.azon már dolgozom.a régi hf-et meg szelepdeknit elviszem felperselyeztetni,itt van a sarkon egy mühely,jó fej az öreg,meg érti is a dolgát.de azt végképp nem értem hogy hogy kell a vezérlést helyesen felépiteni.hogyan lehet többféleképpen..és rádásul ugy hogy nem akad össze..de erre majd később kitérünk,ha kész lesz a hf..
Szerintem,ha valakinek 600 000 FT-os motorja van,egy láncszett csere nem jelenthet gondot,legalábbis eddig ezt hittem!Segíteni akartam,sajnálom,hogy másként értelmezted az írásom!
A lánc meg a lánckerék kopó alkatrész zsenikém....... Az olajjal meg a légszűrővel semmi nem volt, de remélem neked jobb motorod van vagy lesz és nem kell láncot cserélned majd soha.
JT lánckerekekkel,és JT lánccal megusznád olcsóbban!Holnapra utána nézek!
Most jöttem rá,hogy ezt akartam megvenni!Szerencsére megelőztél!Ha ilyen a láncszett,képzelem,milyen volt a blokkban az olaj,és a légszűrő!Nem sokat foglalkozott vele az előző tulaj!
Ember! Én is tudom hogy ki kéne cserélni az egészet csak most nincs rá 30e Ft-om és azért akartam csak egy használt hátsó fogaskereket venni. Most már remélem leesett
A kopott lánc görgői szerintem a jó lánckerék fogait is hamarabb koptatja,ezért szokták egyszerre cserélni!
Nem lánc kéne rá hanem egy hátsó lánckerék
Ha erre a lánckerékre ráteszel egy láncot,300 km alatt megeszi a lánc görgőit!Itt komplett cserét javaslok haladéktalanul,tök mindegy,hogy 1 napot motorozol idén,vagy 1 hónapot!Nem is értem mit filózol rajt!
Nincs valakinek XR400-hoz hátsó fogaskerék? Használt kéne mert jövőre mind a 2-ő ki lesz úgy is cserélve meg a lánc is, csak már ezért az 1 hónapért amit motorozni lehet elég lenne hátra egy fogaskerék mert ami fennt van már nagyon el van kpova De még mindíg nem szalad meg rajta a lánt, nem is értem.....
szabee. hát ha a ház nem stimmel, akkor abból probálj úgy faragni, hogy pontosan legye ott, mert a vezérműtengely siklócsapágya is behányhat meg a vezérműtengely is. azt old meg minden képp!
kisg. a következő történt:-megvettem egy 79-es évjáratu roncsot,tartalék roncs blokkal.volt mindkettőben használható dolog,kivéve a hengerfejet,vezérmütengelyt,szelepfedelet.elkezdtem beszerezni a dolgokat.
-kezdésnek vettem egy 84-85-ös évjáratú hengerfejet,szelepdeknit. (nem volt hozzá gyujtásalaplap ház+a kis fedél.)
-vezérmütengelyt felköszörülték,
-vettem gyürügarniturát,
elkezdtem összerakosgatni.előjött az első probléma:
-a régi gyujtásalaplap ház nem passzol az ujjabb hengerfejhez,meg a szelepfedélhez,mert a vezérmütengely lejjebb esik 1-2 mm-errel,és ami a házban van szimeringet folyamatosan lefelé nyomja.
-a vezérlés nem akar összejönni,
-a szikra is elhagyta magát,de már rájöttem hogy a tirisztor a hunyó.
holnap teszek fel képet hogy miröl is van szó.
Helló fiuk,nincs vkinek Honda xl 600ra hátsó lánc kerék? Mert nekem 53 mas van hátúl és kicsit dúrva vagy esetleg elöre 14-15 vagy ekörüli nekem 13 mas van ha arról van szó üzletet megdumáljuk
szabee.. hát azzal is kellene müködnie, de gyengébb lesz a szikra.
kérdezném, hogy felújítottad a motorod? vagy mi történt? levetted a hengerfejet vagy hasonló? mert 5 féle képpen is össze lehet tenni a vezérlést, vagyis vezérműláncot 5 helyre lehet tenni a felső lánckereken, és mindeggyik helyen működik!, annyi, hogy a röpsúlynak van egy jeladólya ami a szikrát adja. és azon az alaplon kell állítani, 5-10 fokot is arrébb tud csúszni ilyenkor.De ettől még ad szikrát ugyanúgy. nos a tiéd nem ad azt mondtad.. probáld a tirisztort is.
röpsulyos gyujtásom van..a régebbi. de ha a gyanum nem csal,itt a tirisztorral vagy a kondival lesznek gondok...apósom dt-jébe kipróbáltuk a gyertyát hibátlan.levettük a pipát bele a gyertyát,rárugott,bazi szikra volt. tehát most máshol kell keresgélni a hibát.most azon gondolkodom,hogy van egy yamaha 2kj-s tirisztorom,egy régi jog -ban volt,az is egyvezetékes,ránézésre nem is sokban tér el picit kissebb.. hogy azzal vajon müködne?
Tehát neked most nincs szikrád? a röpsúlyos gyujtásod van? vagy az ujjab amin röpsúly hejett már csip van?
Sziasztok.Eladó a sportKIPUFOGÓm.Honda cbr 125 höz használtam de az XR hez is jó szerintem.Ha valakit érdekel írjon.Itt megnézhető:http://www.motor.hu/motor_vpag....üdv dawed
hali! xl 125-höz kellene rotorház,fedelével.81-tól85-ig-körüli évjáratú hengerfejhez.