Hát igen! Én egyszer forró blokknál húztam meg a hengernél a kipufogó tartó csavarjait. Szépen kihúzta az aluminiumból a menetet.
Azt hittem tökön szúrom magam Én marha
Lehetett szétszedni az egészet és generál.
Igen ugyhijják,nyomaték kulcs és a manuálban feltüntetett nyomatékkal köll möghuznyi!Ha pedig vhol eresz az olaj akkor nem félméteres erőkarral kell megspanolni a csavarokat hanem uj tömitéseket kell használlni minden szerelés után!Ritka esetben a gyár álltal előirt olaj-hőálló szerelőpasztát!
Valamint soha nem szedünk szét és rakunk össze üzemmeleg motort! Mert tudod a hőtágulás........!
Csak hidegen bontjuk meg! Majd összeszerelés után nyomatékkulcs!
Hali.Olyan kérdésem lenne hogy az XL hondákban mindben magnéziumos blokk van? Tehát egy szerelés egy menetjavító készlet? Vagy esetleg erre van valakinek valami megoldása?
Most vettem egy 125ccm-es Xl hondát és ehhez keresnék robbantott ábrát.Ha valaki tudna nekem segíteni azt megköszönném.A motor olyan 89 utánni lehet mert már elöl tárcsafékes.
Bocs,de már én sem találom hétfőn még fent volt, ha jól emlékszem 65-ért.Vagy lejárt a hirdetés( már egy hónapja is láttam),vagy eladták,még egyszer bocs!
Vezérműtengelyen a jelölést ellenőrizd a főtengelyhez.A lendkeréken lévő felső holtpont jeléhez kell a vezérmű lánckerekét vízszintbe állítani a hengerfejjel.Ha az ok,akkor a gyújtásdobozt érdemes még megpróbálni(csere).Nincs valakinek Xl 125-re szívócsonk olasz karbishoz?
Jajj. Hoppá. Szóval 600-as. akkor semmi probléma. férre néztem. Én 125-nél tartottam akkor semmi probléma.
Mivel ezek 4 szelepesek, lehet hogy a 2 szívó, és 2kipufogó. nincs rendesen összehangolva. Tehát lehet egyik szívó nagyobbat nyit, mint a másik szívó, vagy egyik kipufogó szelep nagyobbat nyit mint a másik. Vagy lehet hogy a vezérlés egy foggal arrébb van mint kellene.
Esetleg gyertya?
Hát nem tudom. Valószínű hogy tényleg azok a szelepek nem nyitnak eleget, vagy hasonló.
De kérdezném, hogy hogy 170-et ment?
Ne haragudj, de te mennyire pörgeted ezt a motort? max 6 ezer lenne neki az egészséges, ha tovább pörgeti valaki akkor egy idő után elkezd csörögni zörögni csattogni...
azt a 170-et kicsit sokallom. Kicsit nagyon. de lehet..
Dadogó hangja lesz, nem pörög ki, elfogy az erő.
170 volt a vége mielött szét lett szedve, most 100 a vége.
Azt hozzáteszem hogy a blokkban minden alkatrész ÚJ.
Most legutoljára új szelepvezetőket és szelephimbákat cseréltünk rajta. Összeraktuk és ez a jelenség. Valaki segítsen
Heló. én nem rég csináltam ilyen honda xl 125-öket. ha így használod bekopik semmi probléma. de nem valószínű hogy az a probléma. inkább valami gyújtást nézd meg. Vagy esetleg karburátor.
Sziasztok. Nagyon sürgősen keresnék Honda Xl 125 Papírokat. Forgalmit, ami van. Régit, újat. Mindegy! Nagyon sürgős lenne. Esetleg ha valaki tudja hol tudnék beszerezni megköszönném!
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Most lett cserélve a blokkba új szelepvezetők, és új szelephimbák.
A szelepvezetők amikor megjöttek kisebbek voltak pár századdal mint a szelepek. Fel lettek dörzsárazva a szelepek méretére. Jó passzentosra sikerült semmi kotyogás lötyögés, nem szorultak a vezetőben. Összeraktuk a blokkot de 3/4 ed gázon bedadog.
Mindent rendben találtunk a motoron nem tudni mitől lehet.
Lehetséges hogy túl passzentosak lettek a szelepvezetők?
Ha így használom elképzelhető hogy bekopik?
Elött kipörgött teljes gázzal most csak 3/4 ig és dadog.
Lehet a szelepvezető a hibás ez esetben?
Kérem egy hozzáértő válaszát... köszönöm
Ezer hála és köszönet