Még tart a beazonosítás, mert nincs előttem a motor. Én Szekszárd mellett vagyok, az meg Tárnokon. Barátom cimborája a tulaj, aztán szétbarbárkodta (megtépte izomból, majd még rá is ütött oldalról a kulcsra gumikalapáccsal ) a menetet a kupakoknál hézagállítás után. Elvileg önindítós a motor, nem tudom mi különbség van a deknik között. Kérésre vadászom neki az alkatrészt, szívességből. Később pontosabb információkkal tudok szolgálni a motor típusát illetően, utána tudunk miről tárgyalni.
ÜDV,.. teknikai kérdésem volna XR 400 kuplunggal kapcsolatban.... a tünet....5.ből lefelé váltva gyorsan 2-őt.. de sokszor ha 1-et is teszek lefelé.. nem veszi be a sebességet... ha mindezt lassan csinálom, akkor nagyobb eséllyel elveszi... valamint, észrevettem, hogy ha a sebesség lerakás után a kuplungkart minimálisan -nagyon kicsit engedem fel, akkor hallom, hogy bepattan szépen a helyére a sebesség!...ez mitől lehetséges?.......rossz olaj pl?....csere előtt állok...mit javasoltok bele?....
mindenképp 1 bar alatt kezdj hozzá aztán 0,2 csökkentésekkel majd rájössz mi a jó neked 0,6-0,8 elég sok helyen jó
vakszelep legalább hátul legyen és vastag belső nagyon ajánlott
de ha agresszív első fékezések vannak elől sem árt az a vakszelep
Helló. Első xr tulaj lettem. Az érdekelne h miből lehet megallapitani h valóban xr blokk van benne nem pedig dominator. Mert én nem igen látok különbséget a kettő között. Előre is köszönöm
Sziasztok!
Régebben tanácsoltátok hogy nézzem meg a TE 610-et is, tanakodás után elmentem megnézni, kipróbálni és végül megvettem a TE610-et.
Mit tanácsolnátok milyen guminyomással próbálkozzak kizárólag hobbi endurós motorozásra?
Nem vagyok könnyű, 125-130 kg között mozgok, a motor tömegével együtt 280 kg körül mozgunk ketten együtt.
Mit ajánlanátok mekkora nyomást próbáljak meg?
Irányárban 650 körül, viszont az árról a motor mellett szeretnék érdemben beszélni!
A gyári üléshuzat, szivacs is megvan, azt vissza tudom rakatni, csak én alacsonyabb szivacsot rakattam rá másik huzattal
Ma rájöttem hol a hiba! Szivárgás jelzővel körbefújtam a hengerfejnél és mikor indítottam kb.1,5 cm-es helyen kifújt. Ez mindent megmagyaráz. Köszönöm azért!
Kompresszió van rendesen?Érdemes lenne megnézni a szelephézagot,hogy van e mert lehet nyitva van kicsit valamelyik szelep és nem süritt eleget indításra.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Xl600 rmg-ről lenne szó. Hidegen, melegen könnyen indult a gép, motorozás után leállítottam és azóta bárhogy tekertetem, rúgom egyszerűen nem indul. Tolásra könnyen indul, szépen jár, nem erőtlen stb. Szikra elég gyenge véleményem szerint. Gyertya, trafo , cdi csere volt de semmi. Önindítóról való indításnál, érdekes, éles csattanó hangot ad a hengerfej környékéről, egy kisebb füst felhő kíséretében. bármilyen infoval tudtok szolgálni hálás vagyok mert lövésem sincs. Üdv.
lehet beválasztott valami hamis olajat
vakszelep legalább hátul legyen és vastag belső nagyon ajánlott
de ha agresszív első fékezések vannak elől sem árt az a vakszelep
Régebben tanácsoltátok hogy nézzem meg a TE 610-et is, tanakodás után elmentem megnézni, kipróbálni és végül megvettem a TE610-et.
Mit tanácsolnátok milyen guminyomással próbálkozzak kizárólag hobbi endurós motorozásra?
Nem vagyok könnyű, 125-130 kg között mozgok, a motor tömegével együtt 280 kg körül mozgunk ketten együtt.
Mit ajánlanátok mekkora nyomást próbáljak meg?
https://www.pdfmotomanual.com/...
A gyári üléshuzat, szivacs is megvan, azt vissza tudom rakatni, csak én alacsonyabb szivacsot rakattam rá másik huzattal
Nincs valakinek XR 250R-hez kézikönyve? Sajnos a neten nem találtam.
tervezem lecserélni az lc4-et valami egyszerűbb motorra
Eladóvá vált Xr400 - am!
2001-es, érvényes papíros, jó állapotban, kihasználatlanság miatt!
Enduro, és SM szettel!
Tel. :30/3000-785
Xl650-hez keresek elő, hátsó kereket...
Telefonszamot kaphatok?