Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még tart a beazonosítás, mert nincs előttem a motor. Én Szekszárd mellett vagyok, az meg Tárnokon. Barátom cimborája a tulaj, aztán szétbarbárkodta (megtépte izomból, majd még rá is ütött oldalról a kulcsra gumikalapáccsal ) a menetet a kupakoknál hézagállítás után. Elvileg önindítós a motor, nem tudom mi különbség van a deknik között. Kérésre vadászom neki az alkatrészt, szívességből. Később pontosabb információkkal tudok szolgálni a motor típusát illetően, utána tudunk miről tárgyalni.
Itt is küldöm akkor..:)
Nincs valakinek véletlenül eladó xl600 szelepdekni?
tehát magyarul akkor ezt a jelenséget simán okozhatja az olajprobléma?!......az mindenképp biztos hogy cserélem,,....és meglátom mi a helyzet.....
nekem az 5110 is jó volt bele, pedig 70 ezer felett ment a blokk
lehet beválasztott valami hamis olajat
Tegyél bele motul 7100 10w-60 at azzal baszott jó nekem a váltó.
ÜDV,.. teknikai kérdésem volna XR 400 kuplunggal kapcsolatban.... a tünet....5.ből lefelé váltva gyorsan 2-őt.. de sokszor ha 1-et is teszek lefelé.. nem veszi be a sebességet... ha mindezt lassan csinálom, akkor nagyobb eséllyel elveszi... valamint, észrevettem, hogy ha a sebesség lerakás után a kuplungkart minimálisan -nagyon kicsit engedem fel, akkor hallom, hogy bepattan szépen a helyére a sebesség!...ez mitől lehetséges?.......rossz olaj pl?....csere előtt állok...mit javasoltok bele?....
Köszönöm!
mindenképp 1 bar alatt kezdj hozzá aztán 0,2 csökkentésekkel majd rájössz mi a jó neked 0,6-0,8 elég sok helyen jó
vakszelep legalább hátul legyen és vastag belső nagyon ajánlott
de ha agresszív első fékezések vannak elől sem árt az a vakszelep
Az XR én nincs önindító!
Helló. Első xr tulaj lettem. Az érdekelne h miből lehet megallapitani h valóban xr blokk van benne nem pedig dominator. Mert én nem igen látok különbséget a kettő között. Előre is köszönöm
Sziasztok!
Régebben tanácsoltátok hogy nézzem meg a TE 610-et is, tanakodás után elmentem megnézni, kipróbálni és végül megvettem a TE610-et.
Mit tanácsolnátok milyen guminyomással próbálkozzak kizárólag hobbi endurós motorozásra?
Nem vagyok könnyű, 125-130 kg között mozgok, a motor tömegével együtt 280 kg körül mozgunk ketten együtt.
Mit ajánlanátok mekkora nyomást próbáljak meg?
ok, köszi!
Service Manualt vagy Owners Manualt keresel??? A service fent van neten. Pl. itt van hozzá elég sok minden:
https://www.pdfmotomanual.com/...
Irányárban 650 körül, viszont az árról a motor mellett szeretnék érdemben beszélni!
A gyári üléshuzat, szivacs is megvan, azt vissza tudom rakatni, csak én alacsonyabb szivacsot rakattam rá másik huzattal
Sziasztok!
Nincs valakinek XR 250R-hez kézikönyve? Sajnos a neten nem találtam.
kb milyen árra gondoltál? sm szett nélkül
tervezem lecserélni az lc4-et valami egyszerűbb motorra
Sziasztok!
Eladóvá vált Xr400 - am!
2001-es, érvényes papíros, jó állapotban, kihasználatlanság miatt!
Enduro, és SM szettel!
Tel. :30/3000-785
Üdv xl600 at nem bont valaki ? Fejidom rögzitő alkatrészeit keresném
Sziasztok
Xl650-hez keresek elő, hátsó kereket...
Ott ment el a kompresszió
Ma rájöttem hol a hiba! Szivárgás jelzővel körbefújtam a hengerfejnél és mikor indítottam kb.1,5 cm-es helyen kifújt. Ez mindent megmagyaráz. Köszönöm azért!
Kompresszió van rendesen?Érdemes lenne megnézni a szelephézagot,hogy van e mert lehet nyitva van kicsit valamelyik szelep és nem süritt eleget indításra.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Xl600 rmg-ről lenne szó. Hidegen, melegen könnyen indult a gép, motorozás után leállítottam és azóta bárhogy tekertetem, rúgom egyszerűen nem indul. Tolásra könnyen indul, szépen jár, nem erőtlen stb. Szikra elég gyenge véleményem szerint. Gyertya, trafo , cdi csere volt de semmi. Önindítóról való indításnál, érdekes, éles csattanó hangot ad a hengerfej környékéről, egy kisebb füst felhő kíséretében. bármilyen infoval tudtok szolgálni hálás vagyok mert lövésem sincs. Üdv.
Erdekelne xr 600 kuplung dekni!
Telefonszamot kaphatok?