Jó estét érdeklödöm van egy eldó 2002es gyártásu Dominátor garantált 27000km errel elég sokat kérnek érte 899990ft ára szerintetek megér ennyit szép a motor csak fekete .
én féktisztítóval mosom ki 5 literes kannákban kapni jó drágán de 2x1,5 literrel rengetegszer ki tudom mosni mert szűröm-ülepítem
bármi olaj jó a szivacsra, szerintem egyik sem jobb mint a másik a spéci légszűrőolaj sem
de
a jó légszűrőolaj nem folyik le a szivacs aljára, még hetek múlva sem, emiatt használom én is ezt
de ha motorozás előtt beolajozod akkor semmi hiba nem lesz a váltóolajjal, vagy bármi mással
Más. A légszűr szivacsot mivel mossátok ki (benzin, petróleum, egyéb) ill. utána mivel olajozzátok be?? A motor Service Manuajal sebváltó olajat ír (80W-90), de hallottam már olyat is ,aki sima motorolajat használ. Persze tudom , h jó pénzért lehet külön erre spéci olajat is venni,...
Egyébként vettem azt az 5-6 mm vastag gumiszalagot és az ebayen rendeltet sablonként használva vágtam egyet belőle. Elég faszán illeszkedik, persze nem gyári, de ha már csak 21 ezerért lehet majd kapni, akkor ebből akár havonta is gyártok, ha kell. 1500,- Ft-ból kijön legalább 4-5, de lehet több, mert 100-as 120 mm széles a gumicsík és vettem 120 cm.
Sziasztok.
Az normális jelenség, hogy amikor fel keményszik a berúgókar, és ránehézkedek nem (rúgok rá csak nyomom le óvatosan)
nagyon lassan megy le, de nagyon minimálisan ,mintha eresztene kicsit a kipuf szelep!?
Vki innen érdeklődött az ebayen rendelt hátsó villa láncvezetőről, Rossz hírem van, fel tudtam tenni az xlr250-emre, ezért nem lett eladő, de még van 2 darab az ebay ugyanit és egy kicsivel még olcsóbb is. 1 hét alatt megjött Portugáliából... https://www.ebay.com/itm/SWING...
a japó gyártók leszálltak az 1 hengeres projektekről, sokkal kevesebbet és sokkal kevesebb műszaki tartalommal gyártják őket, ha az extrémitásra gondolok. sokkal nehezebb és pl a suzuki esetében sokkal jobban széthulló blokkokat gyártottak. a kawa klx-e sem a végevan csúcsa megbízhatóságból, + a japó endurók szériában dög nehezek. az európai gyártók sokkal jobban rátelepedtek az 1 hengeres projektekre, áruk is magasabb, cserébe jó pénzért még szét is hullanak. akik kintről hozzák őket nagyon keveset találnak, ha van is akkor haza úton már azonnal leteszik a gerecse motornál, ott pedig bomlik minden, így komplett használható motor nagyon ritkán esik be jó áron.
akkor az én lc4 motorom 1.1 milláért nem is sok, igaz ebben benne van kb 200 ezernyi túrafelszerelés+pótalkatrész
lehet emelni kellene az eladási árán
180ezer egy szimó én akkor nem adnék érte annyit ha most vennék ki a gyári dobozából
A szaros dr350 ért nem sok a 400 meg 600 ezer?
Aztán minden része full béna
Vagy az xr4 800ért vagy felette?
Minden kurva drága lett most érik be a válság utáni idő amikor senki nem vett semmit
De akar a régi rfs exc árai is irreálisak főleg úgy hogy többnyire egy ép részük nincs már annyiszor voltak bontva
Ez így van,én is irrálisnak találom az 1 millió feletti árakat az Xr ért.Én olyan 700-és 1 millió közé taksálnám évjárat és állapottól függően az árát.Viszont mivel kevés van belőle és azért akad rá kereslet így eléggé felverték az árát.
Az aki figyeli a tipusban a piacot i,smeri mondjuk az 1.3 m Xr törtenetet az tudja ,hogy jobb óvatosnak lenni gondolom nem véletlen nem.kelt még el mig az általam.emlitett már új tulajdojosánál van
... én se vennék simsont 50 ezerért de most 150 meg 200 az ára megis van aki megveszi ezen nincs is értelme agyalni
amit írsz mind igaz. De az sem véletlen hogy az usa tele van cégekkel akik kiegészítőket gyártanak a motorhoz olyanokat amiknek alapból rajta kellene lenni. motor tulajdonságait Nem vagyok egy ktm fanboy de pl egy 660smc- vel van pariban, és azon minden rajta van alapból amit írtam és olcsóbb is. Nem vonom kétségbe a motor tulajdonságait használtam, ismerem. Csak annyit nem ér amennyiért árulják őket nem véletlen hogy még mindig fennt van 1.3ért az egyik már egy éve. Nagyon profinak meg nem kell lenni ahhoz hogy érezd a különbséget egy jobb ( kinek mi a jobb ) motoron. Mikor anno megvettem a 650 husaberget a honda után hát az azért komoly volt. Vettem rá egy kormánymagasítót azt kész volt. Vennék xrr-t megint de nem ennyiért. Persze ez meg az én bajom.
XL600R F PD03 hoz keresek jó állapotban lévő váltót.
XL,XR blokk közép tömítést ha van vlakinek ne tartogassa!
bármi olaj jó a szivacsra, szerintem egyik sem jobb mint a másik a spéci légszűrőolaj sem
de
a jó légszűrőolaj nem folyik le a szivacs aljára, még hetek múlva sem, emiatt használom én is ezt
de ha motorozás előtt beolajozod akkor semmi hiba nem lesz a váltóolajjal, vagy bármi mással
Az normális jelenség, hogy amikor fel keményszik a berúgókar, és ránehézkedek nem (rúgok rá csak nyomom le óvatosan)
nagyon lassan megy le, de nagyon minimálisan ,mintha eresztene kicsit a kipuf szelep!?
https://www.ebay.com/itm/SWING...
Volt az apénz amiért oda adtam... :)
lehet emelni kellene az eladási árán
180ezer egy szimó én akkor nem adnék érte annyit ha most vennék ki a gyári dobozából
Most adtam el a simsonom 180 ért!
Aztán minden része full béna
Vagy az xr4 800ért vagy felette?
Minden kurva drága lett most érik be a válság utáni idő amikor senki nem vett semmit
De akar a régi rfs exc árai is irreálisak főleg úgy hogy többnyire egy ép részük nincs már annyiszor voltak bontva
... én se vennék simsont 50 ezerért de most 150 meg 200 az ára megis van aki megveszi ezen nincs is értelme agyalni