Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Könnyebb a Klx kb 5 kg val 127 kg a száraz tömege,de érezni is bár az lehet a súlyelosztása miatt van.A Honda egy kicsit orr nehéz.Motor karaktere teljesen más a két motornak a Klx nek közel sincs akkora nyomatéka alul mint az xr nek viszont jóval forgósabb a dupla vezérműtengely miatt.Magasabb fordulaton se fogy el.Teljesítményben nincs olyan erős mint az xr mert gyárilag az R-es verzió csak 49 le.
Sajnos a dupla gerincsérvem végett nem fogok többet bírni így sem úgy sem, közúton 250-300 kilométer amit bírok, terepen 100-150 között.
Ennyi a max, viszont a hobbimról nem fogok lemondani, endurózáskor nem igazán ülök a motoron, legtöbbet állok rajta.
Csak földútakon fogod használni akkor érdemes egy kényelmes motorra beruházni
Hiszen előbb utóbb sokkal többet fogsz menni mint most gondolod
Làtom KLX650R-ed van, súlyban az XR650R nehezebb?Motorkaraktere hasonlò?
Sajnos mindennek felment az àra manapsàg!200-300 ezerrel többe kerülnek a 4-5 évvel idõsebb motorok.Itt a Bakonyban ès a környezõ földutakon lennènek a túràk, nem megyünk le az utakròl a konfliktusok elkerülèse vègett.
Én úgy gondolom ezeken mindig is keihin volt csak nem pumper. Indítani akkor nehéz miután borultál vele. Vagy vársz kicsit vagy leengedded a benzint a karbiból . Én annó így csináltam. Amúgy papucsban simán indítottam hidegen is. Ha jól be van állítva a karbi utcára szerintem így is tökéletes így is robbanékony. Nagyon jó motor, újra vennék persze nem ennyiért. 8 éve volt 650-800 között, de akkor 8 évvel fiatalabb is volt. Most meg 20 éves motorért kérnek 1.3-at. Nem beszélve arról hogy még egy rakás pénzt ráboríthatsz, nem beszélve a kurvadrága alkatrészekről. Nem tudom milyen endúrótúrára gondolsz szerintem off roadra felejtős ezt nem ide tervezték, ahova igen ott meg is nyert mindent.
Helló henger hengerfej meglenne még?
Azt olvastam hogy a 2006-os évjárattól Keihin karbival adják ki, ennél az évjáratnál is fennáll a nehéz indítás?
nehezen indul?
https://www.sportmotor.hu/vide...
másfél perctől látszik milyen könnyen begyullad

szerintem az xr 400-tól nem volt jobb terepmotorja a hondának
Köszönöm a válaszaitokat!
Valakinél ilyen láncvédő műanyag? :) 1986 600ra
Kibaszott nagy nyomatéka van,650 es hez képest nem túl nehéz.Strapabíró igénytelen blokkja van,ha betartod az olajcserét és a szelephézag állítás intervallumokat.Futóműve elég széles skálában állítható.Negatívumkénk a annyit tudnék felhozni,hogy a gyári karbija terepen nem a legideálisabb mert,ha elesel vagy eldöl a motor utána nem egyszerü beindítani.Bontott alkatrész állátása itt Magyarországon belül nagyon csekély,de az ebay-en van hozzá minden.
Kényelmetlen, nyers és berúgós
Pozitívat meg majd mond az aki sokat használta
Sziasztok!

Jövő tavaszra tervezem hogy újból enduróra ülök, pár típus után érdeklődöm.
Szeretném kikérni a véleményeteket az XR650R-el kapcsolatban, pozitív és negatív tapasztalatok is érdekelnek.
Aki tud kérem segítsen hogy többet megtudjak róla.
Enduró túrákra lenne, 100-150 kilométer, nem hardendurózni.

Gábor
A prikézsia üljön a mekasodra teeeer:)
Mos mibaj van he?Ha nem tecik more akko szargyá sünbálót te murogány
Mehhkmondom nem tecik hogybeszész...
Ingyééé van tesó,gyere viheted.Most dőzsölünk mert meg jött a segílyke meg a családi....
Enhkem értekel..mekhfeszem
Van egy 50 fogas dominátor lánckerekem kb 1000 km-t ment Dominátor lánckerekem,ha valakit érdekel ingyen elvihető,de csak személyes átvétellel a 20.kerben
Milyen kerék kell?
Nincs már meg ! Viszik a hátsó kereket mint a cukrot..
Régi bejegyzés, kb 3 éves. De asszem nekem van, hívj fel Hétfőn.
Űdv megvan méga kerék?