Könnyebb a Klx kb 5 kg val 127 kg a száraz tömege,de érezni is bár az lehet a súlyelosztása miatt van.A Honda egy kicsit orr nehéz.Motor karaktere teljesen más a két motornak a Klx nek közel sincs akkora nyomatéka alul mint az xr nek viszont jóval forgósabb a dupla vezérműtengely miatt.Magasabb fordulaton se fogy el.Teljesítményben nincs olyan erős mint az xr mert gyárilag az R-es verzió csak 49 le.
Sajnos a dupla gerincsérvem végett nem fogok többet bírni így sem úgy sem, közúton 250-300 kilométer amit bírok, terepen 100-150 között.
Ennyi a max, viszont a hobbimról nem fogok lemondani, endurózáskor nem igazán ülök a motoron, legtöbbet állok rajta.
Sajnos mindennek felment az àra manapsàg!200-300 ezerrel többe kerülnek a 4-5 évvel idõsebb motorok.Itt a Bakonyban ès a környezõ földutakon lennènek a túràk, nem megyünk le az utakròl a konfliktusok elkerülèse vègett.
Én úgy gondolom ezeken mindig is keihin volt csak nem pumper. Indítani akkor nehéz miután borultál vele. Vagy vársz kicsit vagy leengedded a benzint a karbiból . Én annó így csináltam. Amúgy papucsban simán indítottam hidegen is. Ha jól be van állítva a karbi utcára szerintem így is tökéletes így is robbanékony. Nagyon jó motor, újra vennék persze nem ennyiért. 8 éve volt 650-800 között, de akkor 8 évvel fiatalabb is volt. Most meg 20 éves motorért kérnek 1.3-at. Nem beszélve arról hogy még egy rakás pénzt ráboríthatsz, nem beszélve a kurvadrága alkatrészekről. Nem tudom milyen endúrótúrára gondolsz szerintem off roadra felejtős ezt nem ide tervezték, ahova igen ott meg is nyert mindent.
Kibaszott nagy nyomatéka van,650 es hez képest nem túl nehéz.Strapabíró igénytelen blokkja van,ha betartod az olajcserét és a szelephézag állítás intervallumokat.Futóműve elég széles skálában állítható.Negatívumkénk a annyit tudnék felhozni,hogy a gyári karbija terepen nem a legideálisabb mert,ha elesel vagy eldöl a motor utána nem egyszerü beindítani.Bontott alkatrész állátása itt Magyarországon belül nagyon csekély,de az ebay-en van hozzá minden.
Jövő tavaszra tervezem hogy újból enduróra ülök, pár típus után érdeklődöm.
Szeretném kikérni a véleményeteket az XR650R-el kapcsolatban, pozitív és negatív tapasztalatok is érdekelnek.
Aki tud kérem segítsen hogy többet megtudjak róla.
Enduró túrákra lenne, 100-150 kilométer, nem hardendurózni.
Van egy 50 fogas dominátor lánckerekem kb 1000 km-t ment Dominátor lánckerekem,ha valakit érdekel ingyen elvihető,de csak személyes átvétellel a 20.kerben
Ennyi a max, viszont a hobbimról nem fogok lemondani, endurózáskor nem igazán ülök a motoron, legtöbbet állok rajta.
Hiszen előbb utóbb sokkal többet fogsz menni mint most gondolod
https://www.sportmotor.hu/vide...
másfél perctől látszik milyen könnyen begyullad
szerintem az xr 400-tól nem volt jobb terepmotorja a hondának
Pozitívat meg majd mond az aki sokat használta
Jövő tavaszra tervezem hogy újból enduróra ülök, pár típus után érdeklődöm.
Szeretném kikérni a véleményeteket az XR650R-el kapcsolatban, pozitív és negatív tapasztalatok is érdekelnek.
Aki tud kérem segítsen hogy többet megtudjak róla.
Enduró túrákra lenne, 100-150 kilométer, nem hardendurózni.
Gábor