havernak szürke blokkos volt akkor még az xr4 volt meg hátra sem néztem mert hallottam hogy csörömpöl utánam
nekem ennyit nem ér meg az a pár lóerő, mert ha erre is felteszek egy fcr karbit meg egy nyitottabb dobot alig lesz pár lóerő különbség
most így a gyári "egykerekezés gátló" rendszerrel azt érzi az ember hogy gyenge, de csak ha a soleonid szelep van kiiktatva máris sokkal harciasabb lesz
igazándiból magam se tudom mit akarok, egyrészt sok értelme nincs eladni mert ettől jobb úgy sem lesz ebben a kategóriában ilyen árban, másrészt meg évi 500km táv miatt sok értelme nincs motort tartani biciklivel jóval többet megyek ettől
ha jobb idő lesz megek egy kört aztán meglátom hogy érzem-e még azt a vonzalmat mint az elején
amúgy egy egyszerűbb kisebb motor jobb lenne pl valami levegős rettenet, dr350 vagy ilyesmi, de ami árat kérnek ezekért a fosokért sosem adnék, mert már lassan ott tartunk hogy egy 200-250 ezeret érő motorért el szeretnének kérni 400-600 ezeret
ha feleslegesen akarok sok pénz kidobni akkor inkább veszek egy jobb pedelec biciklit
Látom próbálsz reklámot csinálni a motorodnak Köztudott,hogy minél erősebb egy 1 hengeres annál zajosabb a blokkja,ha valakit ez zavar akkor kell venni egy FMX et az szép csendes,de cserébe még 40 lóerőt se tud.Inkább csattogjon,durrogjon zörögjön és rezonáljon
amiből kb annyi van mint a fehér hollóból
a 640ből meg van gyári sm avval semmit sem kell csinálni csak egy futómű karbantartást
és a régi feketék bár pár lóval gyengébbek sokkal emberibb hanggal vannak szerelve, nincs beépítve 2 kosár csörgőkígyó alapból
Hasonló kategória. Mindent tud amit te tudsz, nem gondolom hogy van olyan alkatrésze ami nem felelne meg a tudásodnak. futóműve komolyabb mint a hondáé , fék brembo, a karbi is fcr talán, meg erről nem akarsz mindent lecserélni, ellenben az xr-el. Plusz jól is néz ki. De amúgy meg itt van lent az a patika lc4, ahogy olvasom eladó.
Az SM-volt, de itt nem is blokk ami érdekel igazán, hanem a többi, futóműve, fékei, súlypont, súlya, stb....
Ha hasonló kategória lenne mint az LC4 620 Supercomp vagy XR650R akkor számításba venném.
bár egy ideje hezitálok kell-e nekem ez a motorozás, sajnos a kezem(nyakam) annyira odavan hogy pár km után elkezd zsibbadni és végül fogni sem tudok rendesen, így egészen meguntam a motorozást
ráadásul a földutas menetek is egyre gázabbak, túl sok a probléma ezekkel, aszfalton annyira amúgy sem szeretek menni, max a sokadrendű utakon nagyon nyugiban
múlt évben se került bele 500km, május óta be sem volt indítva csak 1x amikor elvitte a szomszéd műszakira
lehet el kellene adni valami nagyon nagy pénzért és elkurvázni az árát, a dugás még megy
Üdv Urak !
Feleslegessé vált XL 600 R LM NX 650 alkatrészem egyben eladó !
Főtengelyek , váltó , olajpumpák stb stb ... egyben eladó ! 30 db Mátyás az ára
Van még egy saválló sportdob E betű nincs cserébe van jó hang ! Ez 10 ezer ft
haver szétszedte vagy 5x az lc4 lábakat és valahogy nem sikerült neki úgy amilyen az enyém
pedig agyalt mindennel, és nem sík hülye őstermelő....
biztos vannak fortélyok, pedig tök egyszerűnek látszik a szerkezet
nekem ennyit nem ér meg az a pár lóerő, mert ha erre is felteszek egy fcr karbit meg egy nyitottabb dobot alig lesz pár lóerő különbség
most így a gyári "egykerekezés gátló" rendszerrel azt érzi az ember hogy gyenge, de csak ha a soleonid szelep van kiiktatva máris sokkal harciasabb lesz
igazándiból magam se tudom mit akarok, egyrészt sok értelme nincs eladni mert ettől jobb úgy sem lesz ebben a kategóriában ilyen árban, másrészt meg évi 500km táv miatt sok értelme nincs motort tartani biciklivel jóval többet megyek ettől
ha jobb idő lesz megek egy kört aztán meglátom hogy érzem-e még azt a vonzalmat mint az elején
amúgy egy egyszerűbb kisebb motor jobb lenne pl valami levegős rettenet, dr350 vagy ilyesmi, de ami árat kérnek ezekért a fosokért sosem adnék, mert már lassan ott tartunk hogy egy 200-250 ezeret érő motorért el szeretnének kérni 400-600 ezeret
ha feleslegesen akarok sok pénz kidobni akkor inkább veszek egy jobb pedelec biciklit
a 640ből meg van gyári sm avval semmit sem kell csinálni csak egy futómű karbantartást
és a régi feketék bár pár lóval gyengébbek sokkal emberibb hanggal vannak szerelve, nincs beépítve 2 kosár csörgőkígyó alapból
Ha hasonló kategória lenne mint az LC4 620 Supercomp vagy XR650R akkor számításba venném.
ráadásul a földutas menetek is egyre gázabbak, túl sok a probléma ezekkel, aszfalton annyira amúgy sem szeretek menni, max a sokadrendű utakon nagyon nyugiban
múlt évben se került bele 500km, május óta be sem volt indítva csak 1x amikor elvitte a szomszéd műszakira
lehet el kellene adni valami nagyon nagy pénzért és elkurvázni az árát, a dugás még megy
Feleslegessé vált XL 600 R LM NX 650 alkatrészem egyben eladó !
Főtengelyek , váltó , olajpumpák stb stb ... egyben eladó ! 30 db Mátyás az ára
Van még egy saválló sportdob E betű nincs cserébe van jó hang ! Ez 10 ezer ft
pedig agyalt mindennel, és nem sík hülye őstermelő....
biztos vannak fortélyok, pedig tök egyszerűnek látszik a szerkezet
meg nem mondom mi van benne, én egy gyári állapot visszaállítást kértem