Sanremo ráfok Husqvarna agyakon, erős, vastag küllőkkel...
elöl 2,75 coll, hátul 4,25 coll széles
első agy Km spirál meghajtós
XR 400-hoz távtartózva a hátsó kerék, az első folyamatban- vagy a vevő oldja meg....
elöl 300-as új féktárcsa- kell hozzá nyereg átalakítót csinálni
hátul NG gyári 220 méret- nincs csavarja
lánckerék CHT Alu 49 fog
+ van egy JT 45 fog
gumik nagyon jó állapotban
hátul Michelin Pilot power 150/60-17
elöl Metzeler Mez Rain esőgumi 120/70-17
de tudok új Pirelli párost is adni rá igény szerint
ár: 150e
A Honda gyári alkatrész ellátása elég jó
Ami a lényeg elég sok kereskedés-szerviz van ahol személyesen is lehet intézni
A hondás öl csak a ktm a jobb
Pl a Yamaha már kicsit bajosabb a kawasaki meg még bénább
Amúgy érdekes mód a kiskunhalasi Honda simán meg hozatta az xt4 fék felújítót el is Pistát rá az ember
A kecskeméti yamahát meg hetekig kellett basztatni mire megrendelte mert neki x összeget meg kellett várni
Nagyon alaposan kitakaritottam a karbit, tobbszor is, mert elotte pont benzinszurot csereltem. Karburator fakarito spray, aztan ki is fujtattam ovatosan kompresszorral. A ti lesz a ludas.
http://youtu.be/NHb8uiwtFgQ