Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Én komplett karburátor felújító szettet (Moose racing) vettem (10 eFt alatt volt).
Semmi baj vele.
Szia szigorúan csak is újat gyárit bele.....GYŐRI REAL MOTORCENTRUMBÓL tudsz hozatni..
Lehet csak a fészek koszos, elég egy kis porszem!
Üdv mindenkinek! Xr400 '01: karburátorból csordogál néha a benzin, nem mindig, de azért többször, mint kellene. Valószínűleg az úszó tűszelepe nem zár már tökéletesen. Ti honnan vennétek ilyen tűszelepet? Merjek rendelni netről 2-3 ezerért, ami utángyartott, de gumis fejű, vagy csak gyári Honda? Esetleg valakinek van felesleges? Meg ti a 14,5-19 mm-t hogy csekkoljátok az úszónál? Köszönöm!
Xr hez szerintem találsz eu-s hot cam-os és durvább vezérmű tengelyeket is.
Izraaeli rendelésre rádobják a vámot és járulékait is.
Ennek az izraeli eladónak brutál utángyártott készlete van.
Hát igen egyébként igazad van de a szükség néha törvényt bont
Na én onnan elvből nem rendelnék.
Jeruzsálem az áru helye.
Igazábol van mindenem a dologhoz csak nemakarok kétkarbis hengert használni, de joáron van ez a tengely amit belinkeltél.
Ne görcsölj vele inkább rendelj egy ilyent.https://www.ebay.com/itm/New-H...
Értem akkor himbacserével mogoldhato egykarbis hergerbe lenne de akkor az Xl himbáit kell hozzá használni
Attól függ mikori évjárat az xr,mert ha még a dupla karbis akkor annak megegyezik az Xl 600 veztengelyével.Viszont ha az 1 karbis hengerfej van rajta akkor a himbákat is cserélni kell hozzá (2db-ot)és ki is kell hézagolni meg talán az egyik csapágy belső mérete is más.Tehát elég körülményes.
Valaki rakott már össze Xr600 at xl600 vezérműtengellye?
Nálam az emelő kar az alkar+ bicó, ehunn az nagy ács MX emelő! Ha már nem tudom rá feldobni le se veszem!
Nemrég került vissza a helyére a sztender csak hogy rakjak én is pingálós képet.
én evvel mennyit szoptam, és akkor se tudtam összehozni a forgópontok helyzetét
vagy nem emelt annyit vagy a blokkba ért bele vagy hasonló anomáliák
megvan az emelő de a kar nincs meg hozzá
Köszi
https://www.sportbikes.net/for...
Nagyjából ezekkel a méretekkel dolgoztam.
Csinálj hozzá hosszabb csuklót, ha olyanod van.
Én ezt csináltam meg: http://youtu.be/mAiMUlVmkGs
Gyártott már vki házilag emelőt v. bakot szereléshez?? Dobhatna fel képet v. leírást... A cbr-hez van emelőm, de az nem emeli meg eléggé és így leér a hátsó kerék...
Kicsit szöszmötöltem rajta. Csináltam kydex műanyag lapból egy vázvédőt oda, ahol a csizma lekoptatta a festéket.
Hát akkor így lesz.
Szerintem mindegyik ilyen hézaggal megy, nyugodtan teheted ezekre az értékekre. a 600as is ezt hozza.
Én ma mentem vele a teremgarázsban pár kört. Tegnap átírattam, még le kell vizsgáztatni és újra forgalomba helyezni...
Erről jut eszembe, tudja vki hol tudnám megnézni pontosan a 94-es XLR250 szelephézag értéket???
Ugyibár nekem a xr250r-hez van csak service manualom, amiben IN_0,1 EX_0,12, de nem vagyok biztos benne, h teljesen ugyanaz-e blokk, ugyanis megrendeltem a manual szerinti gyertyát, de qrvára nem az volt belevaló, amit elég érdekesnek tartottam. A manual szerint NGK CR9EH-9 kell a xr250r-be, az xlr-embe meg NGK DPR9Z. Szoptam is vele, mert azt hittem 16-os kulcs kell rá, sztán kiderült, h 18-as.
Kidolgozgatott az Xr én ebbe a szép időbe még? Egyik elkészült talán a másiknak sincs sok hátra..
Nekem eddig a Domiban 65 ezret bírt...