Üdv mindenkinek! Xr400 '01: karburátorból csordogál néha a benzin, nem mindig, de azért többször, mint kellene. Valószínűleg az úszó tűszelepe nem zár már tökéletesen. Ti honnan vennétek ilyen tűszelepet? Merjek rendelni netről 2-3 ezerért, ami utángyartott, de gumis fejű, vagy csak gyári Honda? Esetleg valakinek van felesleges? Meg ti a 14,5-19 mm-t hogy csekkoljátok az úszónál? Köszönöm!
Xr hez szerintem találsz eu-s hot cam-os és durvább vezérmű tengelyeket is.
Izraaeli rendelésre rádobják a vámot és járulékait is.
Ennek az izraeli eladónak brutál utángyártott készlete van.
Attól függ mikori évjárat az xr,mert ha még a dupla karbis akkor annak megegyezik az Xl 600 veztengelyével.Viszont ha az 1 karbis hengerfej van rajta akkor a himbákat is cserélni kell hozzá (2db-ot)és ki is kell hézagolni meg talán az egyik csapágy belső mérete is más.Tehát elég körülményes.
Nálam az emelő kar az alkar+ bicó, ehunn az nagy ács MX emelő! Ha már nem tudom rá feldobni le se veszem!
Nemrég került vissza a helyére a sztender csak hogy rakjak én is pingálós képet.
én evvel mennyit szoptam, és akkor se tudtam összehozni a forgópontok helyzetét
vagy nem emelt annyit vagy a blokkba ért bele vagy hasonló anomáliák
megvan az emelő de a kar nincs meg hozzá
Gyártott már vki házilag emelőt v. bakot szereléshez?? Dobhatna fel képet v. leírást... A cbr-hez van emelőm, de az nem emeli meg eléggé és így leér a hátsó kerék...
Én ma mentem vele a teremgarázsban pár kört. Tegnap átírattam, még le kell vizsgáztatni és újra forgalomba helyezni...
Erről jut eszembe, tudja vki hol tudnám megnézni pontosan a 94-es XLR250 szelephézag értéket???
Ugyibár nekem a xr250r-hez van csak service manualom, amiben IN_0,1 EX_0,12, de nem vagyok biztos benne, h teljesen ugyanaz-e blokk, ugyanis megrendeltem a manual szerinti gyertyát, de qrvára nem az volt belevaló, amit elég érdekesnek tartottam. A manual szerint NGK CR9EH-9 kell a xr250r-be, az xlr-embe meg NGK DPR9Z. Szoptam is vele, mert azt hittem 16-os kulcs kell rá, sztán kiderült, h 18-as.
Én komplett karburátor felújító szettet (Moose racing) vettem (10 eFt alatt volt).
Semmi baj vele.