Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldog karácsonyt minden fórum tagnak... !
cseréd ki,kb.13-15e a lánc Prrilába is kapsz szerintem
Köszi a tippeket
Lehet hozzá venni manuális feszítőt is http://www.ebay.com/itm/Racing...
ezzel tudsz rajta még spanolni,de a láncal nem jó játszani,ha melegen is zörög akkor nagy a gond.
Köszi.
Ha ez tényleg így müködik, az egyszerűnek hangzik.
Szoval a feszìtövel nem tudok mit tenni, a lánc nyúlt meg.
Van hangja a láncnak. Létezik olyan hogy átugrik, és galibát csinál? Januárig nem hiszem hogy meglesz javitva, addig pedig jó volna még kerülni párat, főleg ha még hó is lenne.
automata feszítője van nem tudsz rajta feszíteni,cserélni kell a láncot,nem kell széthúzni hozzá,vannak patentszemes láncok a benne lévővel be tudod fűzni az újat.szelepdeklit kell levenni.
Üdv. Kérnék szerelési tippet, tanácsot.
Honda trx 400 quad vezérmülánca csattog.
Ha minden igaz, ugyanaz a blokk mint az xr400.
Igaz az hogy kivülröl lehet spanolni a vezérmülánc feszìtön? Ha nem volna muszály, nem huzatnám szét a blokkot.
Köszi.
Nekem a Tm40 neccesen fért el. Ha van lehetőség hosszabítsd ki a szivatót. Mert azt alig lehetett elérni. De utánna nincs nehéz restart. Nekem dekom se volt. De mindíg indult a kis éxxer!
Tényleg rézpaszta, kösz! Érdekes de keményebb volt mint a 12.9-es acélcsavar. Úgy látszik a szakítószilárdsága mégis rosszabb.
Szerintem a tőcsavar a legjobb megoldás.
De ha jólértem nem sérűlt a menet így nem kell menet javító.
Amúgy meg abba is bele tud rohadni.
Tőcsavar egy kis pasztával.
Kenjél a menetre réz pasztát az kimondottan kipufogó csavarok berohadása ellen van kb 1100 fok ig jó
Az a baj hogy a boltokban többnyire csak a hoki minőség van, pedig lenne abból is hasonló keménység mint a 8.8as
A melóban a 6os csavart 2ujjal eltéptem...
Ha szükség lesz rá szerzek menetjavítót aztán megcsinálom. Egyébként megint rozsdamentes csavart teszek bele De a tőcsavar sem rossz ötlet.
A rozsdamentes szar anyag olyat kár használni.
Ha van gépműhely a közelben nem nagy pénzért betekernek javítót
Vagy megcsinálod tőcsavarra
Vagy úgy hagyod ahogy van
Mázli (és persze a tudás) de inkább Mázli. Amikor egy csavar azért szakad el mert nem hajlandó a fejjel együtt forogni a menetes rész, az többnyire utánna se szokott megindúlni. Viszont ha hosszirányban van túlterhelve, elszakad de simán kijön a darab is. ( többnyire)
Gratula.
Rozsdamentes acélcsavar úgyhogy a sima HSS fúró nem viszi csak a kobaltos. Rohadt nagy mákom volt kitudtam a kihajtóval meg vésővel kergetni. Nem a mondom a fúrás sikerülhetett volna jobban is. Rendesen le tudtam húzni a kipufogót úgyhogy nem kell menetjavító (bár az örökös lenne).
Tegyek bele menetrögzítőt hátha nem korrodálódik úgy össze?
azt a berohadt csavart jó eséllyel nem szeded ki avval a balos szarral, én már törtem ripityára hasonló esetben
a tuti módszer a menetjavító, ekkor nem az alumíniumba fog lenni a vas csavar, ha jól emlékszem valami rozsdamentes anyagból van a javító spirál
Hello! Adott egy motor amiről le kellene venni a kipufogótcsonkot a hengerről. A probléma az, hogy csak az egyik csavar indult meg a hengerből a másik el fog szakadni. Van valami tuti módszer az aluöntvénybe begyógyult acélcsavar kiszedésére? Melegítettem, ütöttem. Az első probálkozásnál már éreztem hogy nyúlik. Nem gond ha elszakad mert hozzáférek szépen a fúróval, aztán majd kihajtom egy balos kihajtóval. Ha ezek ilyenek lehet érdemes évente kihajtani őket megzsírozni aztán úgy visszahajtani? Nyílván ami tőcsavaros például az xr az kevésbé bajos.
jah hát az ugy már annyira nem illene bele
nem lenne rossz ,de nekem ktm fordítot van elöl és nem szeretnék faragni amúgy valóban szépek
dominátornál le szokták dugózni ezt amit kiraktál képen ,elöl a hengernél....
Rosszul írtam, arra vagyok kíváncsi ami a hengerből indul és a kartergáz szűrőbe csatlakozik
tényleg?!?...