Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyenlőre nem marad fent a túra tank;)
Nagyon szépen elvolt vele jól be lett állítva stabil és könnyedén indul nekem ennyi elég hozzá hogy jónak tartsam! Nálad mi volt vele a gond?
A HSR jó lesz rá?Mert a Domira tuti nem való...
De ne használtat tegyél fel, mert azt szinte mindenki beszívja.
nem túl széles?
nekem is volt nagy tank az xr4-re 22 vagy 24 liter nem emlékszem olyan bazi vastag volt hogy terpeszben kellett motorozni
egy túrát nyomtam le vele aztán sose tettem többet fel
de a bihar csúcsáról úgy hazajött hogy nem kellett tartalékra tenni
Egyébként túra tank alatt nem sok hely van
csak kérdezem, mert mindenki ezt az fcr-t isteníti
Van egy jo Hsr mikuni minek vennék fcr-t?:)
Szia xr 600 nx blokkal nem könnyebb ,eddig az volt súlyától nem tartok:) a gyári karbit kell elfelejteni:) gyári fejidomod vagy csak fejidom felsőrészed nincs véletlen?;)
az fcr nem jobb?
Nekem is ilyen van, nagyon szeretem, bár viszonyitási alapom nem nagyon van más motorokhoz. Az én vezetési stilusomhoz ugy gondolom passzol az hogy alul rettentö nyomatékos és nem túl pörgős, ugyis kapcsolgatok felfele, felesleges forgatni. A súlyához viszont nagyon kevés a kondim, egyedül ez zavaró. Én nem is tennék rá ekkora tankot. Borulás után az ujra inditás, na igen, az érdekes tud lenni :)
Nem gyári karbi lesz rajta hanem egy jól belőtt mikuni..:) remélhetőleg ez küszöböli az amugy is xr beteg karbit;)
jó motor ez, addig ameddig nem kell beindítani egy fetrengés után néha10-15 perc mire beindul egy-egy fekvés után
ismerősnek még ki is gyulladt miután visszapöffent
Igen:)
Vettél xr650 -t?
itt is muszá j:Đ
Köszönöm
A menetes rész hossza 12mm.A menetet pedig 11x1 es nek mértem,tehát 1mm es menetemelekedés,de azt a gépműhelyes is kitudja majd mérni pontosan a feszítőből.
Nem márkafüggő, de adott egy alapból szervizigényes gép, kisebb - nagyobb tervezési "furcsaságokkal" magyar mentalitással.... aztán kb meg is érkeztünk ahhoz hogy szar a berg
Pl egy drz-hez viszonyítva sokkal problémásabb magyar szemmel.
Mondhatom hogy nem márkafüggő!
Mondhatom hogy nem márkafüggő!
Ez általános
azok lehet, de a magyar szervizelési szokások miatt a jelentős többsége csak egy pénztemető
Van egy kis gondom segítenél-e?A vezérműlánc feszítőben lévő csavar tönkrement és akarok csináltatni,de nem tudom a méreteit.Inkább a csavar hosszára lennék kíváncsi vagy ha netán a menetet is megtudod mérni az lenne a legjobb.És még a benne levő rugó belsejében úgy tudom van egy pálca de nekem az is hiányzik annak is kéne a mérete.Segítségedet előre is köszönöm.Így volt összerakva fasza nem?
Igen